Thumbnail
Τι είπε για το υφιστάμενο πρόβλημα ρευστότητας

Την ανάγκη μιας θετικής έκβασης των διαπραγματεύσεων του επόμενου διημέρου επισήμανε στην εκπομπή της Έλλης Στάη στο Alpha, αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης.

Την ίδια ώρα η ΕΚΤ αύξησε τη ρευστότητα των τραπεζαών μέσω ELA με 400 εκατ ευρώ, ενώ το ελληνικό αίτημα αφορούσε 900 εκατομμύρια, σύμφωνα με το Bloomberg. Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες του ίδιο πρακτορείου η ελληνική οικονομία διαθέτει 3 δισ. ευρώ επιπλέον τα οποία δεν έχει χρησιμοποιήσει και μπορεί να καλύψει ανάγκες που θα προκύψουν στο μέλλον. Σύμφωνα με τη μηνιαία λογιστική κατάσταση του Φεβρουαρίου, που δημοσιοποίησε η Τράπεζα της Ελλάδος πριν από λίγες ημέρες, ο δανεισμός των ελληνικών τραπεζών μέσω του ELA ανέρχονταν σε 65,6 δισ. ευρώ στο τέλος του μήνα αυτού. Πλέον το όριο για την παροχή ρευστότητας μέσω του έκτακτου μηχανισμού τίθεται στα 69,8 δισ. ευρώ.

Μιλώντας για τα όσα εξασφάλισε η κυβέρνηση με την συμφωνία της 20ης Φεβρουαρίου ο αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης ανέφερε πως προέκυψαν αρκετά θετικά πράγματα. «Αρχίσαμε δεχόμενοι απίστευτη πίεση για να ολοκληρώσουμε την πέμπτη αξιολόγηση η οποία κόλλησε το Μάιο του 2014 και ήθελαν να το κάνουμε εμείς. Ξεφύγαμε από αυτό και περάσαμε σε μια θέση που μιλούσε για ένα πρόγραμμα με στοιχεία συμφωνημένα από κοινού. Πετύχαμε να υπάρξει μείωση στο πλεόνασμα», είπε.

Για το υφιστάμενο πρόβλημα ρευστότητας είπε πως υπάρχουν υποχρεώσεις που για να καλυφθούν θα πρέπει να υπάρξει καλή συνεργασία με τους εταίρους. «Θα υπάρξει πρόβλημα εάν δεν εξασφαλιστεί πως όλοι οι θεσμοί και οι φορείς δεν παίξουν το ρόλο τους», σημείωσε.

Τοποθετούμενος επί της σημερινής εξαμερούς συνάντησης που θα έχουν ο πρωθυπουργός και ο ίδιος στις Βρυξέλλες εξέφρασε την ελπίδα ότι θα είναι θετικό το αποτέλεσμα και πως θα γίνει εξειδίκευση της συμφωνίας για να προχωρήσουν τα πράγματα.

Στη βάση αυτή τόνισε πως μονομερής ενέργεια είναι το γεγονός πως η ΕΚΤ δεν ανταποκρίθηκε στη συμφωνία της 20ης Φεβρουαρίου. Όσο για την αξιολόγηση την οποία επανέφερε στο τραπέζι η Άγκελα Μέρκελ ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ας μας αφήσουν να προχωρήσουμε σε νόμους και να τους αξιολογήσουν. Δεν αφήνουν την κυβέρνηση να κυβερνήσει».

Αναφερόμενος ενδεικτικά στο νομοσχέδιο για τις 100 δόσεις ο κ. Δραγασάκης ανέφερε πως συζητήθηκε και στο Euro Working Group είπε πως έγιναν γενικά σχόλια και όχι προτάσεις για αυτό. «Από τη μία δεν μας δίνουν τα χρήματα, από την άλλη δεν μας αφήνουν να νομοθετήσουμε για να μαζέψουμε χρήματα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pyrosvestiki
Διαγωνισμός για 137 προσλήψεις στην Πυροσβεστική – Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις
Οι 127 από τους 137 προσληφθέντες θα αποτελέσουν πυροσβεστικό τεχνικό προσωπικό, ενώ, οι 10 πυροσβεστικό επιστημονικό προσωπικό
Διαγωνισμός για 137 προσλήψεις στην Πυροσβεστική – Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις
δαπ
Συνάντηση ΟΝΝΕΔ και ΔΑΠ-ΝΔΦΚ με Σοφία Ζαχαράκη και Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τα περιστατικά βίας στα Πανεπιστήμια
Συνάντηση ΔΑΠ-ΟΝΝΕΔ με Υπουργούς Παιδείας και Προστασίας του Πολίτη
Συνάντηση ΟΝΝΕΔ και ΔΑΠ-ΝΔΦΚ με Σοφία Ζαχαράκη και Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τα περιστατικά βίας στα Πανεπιστήμια
29-15012714439022sxoleiaagiasmos.jpg
Ανησυχία για τις νέες διαδικασίες εγγραφών στην Α΄ Δημοτικού - Απόντες οι υπηρεσιακοί παράγοντες από τη συνάντηση με γονείς και εκπαιδευτικούς
Απουσία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας από κρίσιμη συνάντηση με γονείς και εκπαιδευτικούς – Εντεινόμενη ανησυχία για τις εγγραφές στην Α΄...
Ανησυχία για τις νέες διαδικασίες εγγραφών στην Α΄ Δημοτικού - Απόντες οι υπηρεσιακοί παράγοντες από τη συνάντηση με γονείς και εκπαιδευτικούς