Thumbnail
Στη θεραπεία οδηγεί όχι το μίσος αλλά η αγάπη

Όλα εκείνα τα αιμοσταγή και αιμοδιψή κοράκια και τέρατα, που καιροσκοπικά και κερδοσκοπικά λειτούργησαν κατά την περίοδο της εξαφάνισης του αδικοχαμένου Βαγγέλη Γιακουμάκη, αλλά και ασέλγησαν και κατακρεούργησαν το πτώμα του, ακόμη και κατά την ημέρα της ταφής του, αχόρταγα όντας κατακρεουργούν σήμερα και ζητούν να πιουν και το αίμα των συμφοιτητών του Βαγγέλη, εκείνων των παιδιών που έντεχνα παρουσιάζουν ως θύτες και δολοφόνους.

Δεν αμφισβητώ την ενοχή και τις ευθύνες αυτών των παιδιών. Δε διαφωνώ με την τιμωρία τους και την απονομή δικαιοσύνης. Διαφωνώ με την εξόντωσή τους, διαφωνώ με τον χαρακτηρισμό των θυτών, γιατί και αυτά τα παιδιά αποτελούν θύματα, γιατί συνεχίζουμε να βλέπουμε το αποτέλεσμα, αλλά ούτε λόγος για τα αίτια που οδήγησαν αυτά τα παιδιά σε αυτές τις άθλιες και απάνθρωπες συμπεριφορές, ούτε λόγος για τους πραγματικούς θύτες, όλους εκείνους που με περίσσιο φαρισαϊσμό  χύνουν σήμερα κροκοδείλια δάκρυα και στρουθοκαμηλίζουν στην ανείπωτη αλήθεια και τραγική πραγματικότητα.

Το κρητικό κουμποροφόρο αντριλίκι και νταηλίκι.

Είναι εκείνη η κουλτούρα που έχει διαμορφωθεί στη συνείδηση της κρητικής κοινωνίας ως προς το τι εστί άνδρας και με την οποία γαλουχήθηκαν αυτά τα παιδιά. Είναι εκείνη η κουλτούρα που αναδείχθηκε  και από τις εκατοντάδες μπαλωθιές και από όλους εκείνους τους κουμποροφόρους, που θεώρησαν πως με αυτόν τον τρόπο τιμούσαν τον Βαγγέλη στην κηδεία του, παραβλέποντας το ότι τα όπλα και η όποια μορφή βίας ήταν μακριά από την προσωπικότητα και το ιδεολογικό υπόβαθρο αυτού του παιδιού.

Τα Μ.Μ.Ε.

Όταν καθημερινά βομβαρδίζουν με βία, μέσα από το πρόγραμμά τους, κάθε  παιδική ψυχή, όταν στο βωμό της τηλεθέασης πουλάνε «αίμα» και «σπέρμα», όταν απουσιάζουν και απέχουν από την ανάδειξη και την αναζήτηση λύσεων  για τα όποια προβλήματα, όταν κρατούν στην απομόνωση και την αφάνεια τους ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών, δεν πείθουν οι  ψεύτικες ευαισθησίες τους και το όψιμο και ψευδεπίγραφο ενδιαφέρον τους. Στα λόγια εκείνου του «δημοσιογράφου», που λίγες ημέρες πριν από τη λίμνη των Ιωαννίνων ξεστόμιζε εκείνο το ανατριχιαστικό «ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν βρέθηκε το πτώμα του Βαγγέλη», στις έρευνες εθελοντών δυτών, αναδεικνύεται περίτρανα το πραγματικό πρόσωπο που επιμελώς κρύβουν πίσω από το πολύχρωμο προσωπείο τους.

Η Διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό της Γαλακτομικής Σχολής.

Γιατί γνώριζαν και αποσιώπησαν. Γιατί ανέχτηκαν και ενέδωσαν στις παρεμβάσεις  των όποιων πολιτικάντηδων. Γιατί  είχαν τη δυνατότητα, αλλά και την υποχρέωση να δρομολογήσουν λύσεις, να προλάβουν και να αποτρέψουν.

Το εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Αδυνατεί να εμφυσήσει στους νέους αξίες , ιδέες και οράματα, να τους προσδώσει την ικανότητα να μετατρέπουν τη γνώση σε ανθρωποκεντρική συμπεριφορά,  να τους παρέχει εφόδια ζωής και να τους θωρακίζει στην αντιμετώπιση των προβλημάτων, να αξιοποιεί τις κλίσεις, το ταλέντο και τις ικανότητές τους. Ένα εκπαιδευτικό σύστημα που γεννάει τον ανταγωνισμό  και κατηγοριοποιεί τα παιδιά σε καλά και κακά, σε καλούς και κακούς μαθητές. Ένα δασκαλοκεντρικό εκπαιδευτικό σύστημα που μεταρρυθμίζεται ή απορυθμίζεται στην κατεύθυνση των όποιων εξετάσεων και δη εκείνων της εισαγωγής των υποψηφίων στα Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, λειτουργώντας ως εξεταστικό κέντρο αντί για κύτταρο πολιτισμού. Ένα εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο και για το οποίο οι εκπαιδευτικοί είμαστε συμμέτοχοι και συνένοχοι.

Για όλους εκείνους λοιπόν που ζητούν να αποδοθούν οι ευθύνες και να οδηγηθούν στην πυρά αυτά τα τραγικά παιδιά, ας λάβουν υπόψη τους τα προαναφερθέντα. Ας λάβουν επίσης υπόψη τους την απουσία στο χώρο της εκπαίδευσης παιδοψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, σε αυτές μάλιστα τις σημερινές δυσμενείς συνθήκες, ας λάβουν υπόψη τους  τον τρόπο που λειτουργούν όλοι εκείνοι οι θεσμοί και φορείς που διαμορφώνουν τη σύγχρονη νεοελληνική πραγματικότητα, και ο μη φέρων ευθύνη πρώτος τον λίθον βαλέτω.

Γιατί ο Βαγγέλης χάθηκε και θα ήταν άλλο ένα έγκλημα να οδηγήσουμε με το στιγματισμό και τις συμπεριφορές μας σε απονενοημένες ενέργειες και αυτά τα παιδιά. Γιατί μια κοινωνία θα πρέπει να επιδιώκει όχι την εκδίκηση αλλά τη θεραπεία. Και στη θεραπεία οδηγεί όχι το μίσος αλλά η αγάπη.

Υ.Γ. 1 Γιατί η Ελληνική Δικαιοσύνη και η Ελληνική Αστυνομία δεν προέβησαν σήμερα σε καμία ενέργεια, έναντι  της παράνομης κατοχής όπλων και των πυροβολισμών,  στην κηδεία του Βαγγέλη;

Υ.Γ.2 Ποιο μήνυμα σηματοδοτεί η αθώωση του βουλευτή Κασιδιάρη για το ξυλοφόρτωμα στην κ. Κανέλλη;

Υ.Γ.3 Γιατί μέχρι σήμερα η Ελληνική Δικαιοσύνη δεν έχει παρέμβει ώστε να απολογηθούν εκείνοι οι πολιτικάντηδες που παρενέβησαν προκειμένου να μην τιμωρηθούν κάποια από αυτά τα παιδιά, αλλά να απολογηθούν και εκείνοι οι εκπαιδευτικοί που ενέδωσαν σε αυτές τις πιέσεις;

Υ.Γ.4 Ποιοι είναι οι ηθικοί αυτουργοί για τις χιλιάδες αυτοκτονίες Ελλήνων τα τελευταία χρόνια και γιατί κανείς δεν τους αναζητά;

Υ.Γ5…Υ.Γ6………Υ.Γ. 99………

Νίκος Πολυμενάκος

Εκπαιδευτικός

Συμπλήρωσε το newsletter της Carrefour και κέρδισε δωροεπιταγή 200€

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kok
Αλλαγές στον ΚΟΚ: Αυστηρά πρόστιμα για μοτοσικλετιστές και νέοι κανονισμοί ταχύτητας
Νέα δεδομένα για τους μοτοσικλετιστές - Τι προβλέπει ο νέος ΚΟΚ για ηλεκτρονικά πρόστιμα, όρια ταχύτητας και κράνος
Αλλαγές στον ΚΟΚ: Αυστηρά πρόστιμα για μοτοσικλετιστές και νέοι κανονισμοί ταχύτητας
molivi221020181021.jpg
Αγωνιστική Παρέμβαση ν. Ηρακλείου: Κριτική στις γραφειοκρατικές παρατάξεις της ΕΛΜΕ
Σφοδρή κριτική στις παρατάξεις Εκπαιδευτική Προοπτική/ΣΥΝΕΚ και ΠΕΚ/ΠΑΣΚ για την απονεύρωση της δράσης της ΕΛ.ΜΕ.
Αγωνιστική Παρέμβαση ν. Ηρακλείου: Κριτική στις γραφειοκρατικές παρατάξεις της ΕΛΜΕ