Thumbnail
Καθηγητής(!) Φυσικής Αγωγής (!) σε Λύκειο της Νέας Ιωνίας Αττικής..

Αντώνης Σαμαράς, Πρωθυπουργός της Ελλάδας για τους φοιτητές που αντιστέκονται στη διάλυση του πανεπιστημίου και στον αυταρχισμό: «Θρασίμια που δεν έχουν αγωγή από την οικογένειά τους».

Ανδρέας Λοβέρδος, Υπουργός Παιδείας «Τραμπούκοι και περαστικοί οι φοιτητές του ΕΚΠΑ»

Άνδρας της Ελληνικής Αστυνομίας προχώρησε σε βιαιοπραγία εναντίον 14χρονου μαθητή τόσο κατά τη διάρκεια της προσαγωγής, όσο και μέσα στο Α.Τ. Χολαργού! 7 προσαγωγές για τις "ενδεχόμενες καταλήψεις".

Καθηγητής(!) Φυσικής Αγωγής (!) σε Λύκειο της Νέας Ιωνίας Αττικής, απευθυνόμενος επιθετικά και απειλητικά σε 15χρονο μαθητή που βρισκόταν μέσα στο σχολείο στο οποίο οι μαθητές έκαναν κατάληψη :  «Άνοιξε ρε μαλακισμένο».

Οι τρεις εξουσίες σε όλη τους τη μεγαλοπρέπεια μεγαλουργούν!

Και καλά από τις δύο πρώτες δεν περιμέναμε τίποτα λιγότερο, το λαμπρό παρελθόν του πρώτου από την εποχή των ταγμάτων εφόδου της ΟΝΝΕΔ, το θράσος, η ξετσιποσιά και η ωμότητα του δεύτερου, και η «εκπαίδευση» που έχει λάβει ο τρίτος προοιώνιζαν και το λαμπρό τους μέλλον. Αλλά ο τρίτος; Ο παιδαγωγός; Αυτός που διδάσκει Αγωγή στα παιδιά, έστω και Φυσική; Αυτός ο «παιδαγωγός» θα φροντίσει για την αντιμετώπιση του bulling στο σχολείο; Αυτός θα εμπνεύσει στα παιδιά το αίσθημα του αλληλοσεβασμού και της αλληλεγγύης;  Αυτός ο κύριος που εκ του παιδαγωγικού του ρόλου οφείλει να αποτελεί παράδειγμα για τους μαθητές του; Ποιο πρότυπο πρόταξε; Του μπάτσου του σχολείου που τρομοκρατεί βιαιοπραγώντας και προσάγοντας δεκαεξάρηδες και  που ασκεί την εξουσία του με τον πρωθυπουργικό κουτσαβακισμό; Προφανώς και το πρότυπο και οι εμπνευστές του είναι οι τρεις προαναφερόμενοι διδάξαντες. Εμείς όμως για τα παιδιά μας δεν έχουμε κανένα λόγο να έχουν  έναν τέτοιο «εκπαιδευτικό» για πρότυπο που συμπαρατάσσεται στον εξανδραποδισμό της νεολαίας που αντιστέκεται και διεκδικεί ένα ανθρώπινο μέλλον και αυτή βεβαίως είναι η αγωγή από την οικογένειά τους.  

Ειρήσθω εν παρόδω, υποθέτουμε ότι ο εν λόγω καθηγητής είναι και υπέρμαχος της «αντικειμενικής»  Αξιολόγησης και αναμένει τα μέγιστα από τους αξιολογητές του.

Ας πληροφορηθεί όμως ο ανεγκέφαλος καθηγητής (αν έχει βέβαια σημασία γι αυτόν) ότι δύο από τα αιτήματα των μαθητών είναι τα παρακάτω :

Κανένα σχολείο χωρίς καθηγητές. Να διοριστούν μόνιμοι καθηγητές για την κάλυψη όλων των αναγκών. Καμία συγχώνευση τμήματος, κανένα κλείσιμο σχολείου.

Εξασφάλιση υποδομών για τη λειτουργία των αθλητικών και πολιτιστικών μαθητικών ομάδων.

Απέναντι στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που αγωνίζονται για ένα δημόσιο, δωρεάν και δημοκρατικό σχολείο των μαθητικών και λαϊκών αναγκών και κοιτάνε με ειλικρίνεια και κατανόηση στα μάτια τους μαθητές τους, τέτοιες αντιλήψεις και πρακτικές του εν λόγω «καθηγητή» που εμπνέονται και ταυτίζονται με τον αυταρχισμό και την τρομοκράτηση όπως εκπορεύονται από τη θεσμική εκπαιδευτική πολιτική, τέτοιες περιπτώσεις είναι κατάπτυστες μεν αλλά  μεμονωμένες και πιστεύουμε απολύτως απομονωμένες.  

Ένας δάσκαλος, γονέας ενός «θρασιμιού» και ενός «μ…..νου».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βυζ
Ανακαλύφθηκε η μοναδική προσωπογραφία του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου σε ελληνικό Μοναστήρ
Η τοιχογραφία αποτυπώνει τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο ως ώριμο άνδρα, με αυτοκρατορικά διακριτικά, όπως το στέμμα και το σκήπτρο, και τα χαρακτηριστικά...
Ανακαλύφθηκε η μοναδική προσωπογραφία του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου σε ελληνικό Μοναστήρ