Κοινωνία 0

Πρόστιμο 11.000 ευρώ σε εκπαιδευτικό επειδή υπεράσπιζε τα νόμιμα δικαιώματα των συναδέλφων της

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Στόχος, ο παραδειγματισμός των εκπαιδευτικών, ώστε να μη “σηκώνουν κεφάλι”

Η δασκάλα Ελισάβετ Παπαδοπούλου, ένα από τα θύματα του μνημονιακού νόμου περί αυτοδίκαιης αργίας σε εκπαιδευτικούς για πειθαρχικά παραπτώματα, τιμωρήθηκε για «αναξιοπρεπή συμπεριφορά» με εξοντωντικό χρηματικό πρόστιμο. ● «Στόχος, ο παραδειγματισμός των εκπαιδευτικών, ώστε να μη “σηκώνουν κεφάλι”».

Είναι ανάρμοστη συμπεριφορά η ενημέρωση για τους νόμους; Είναι πειθαρχικό παράπτωμα ο συνδικαλιστικός λόγος όταν αναζητά διαφάνεια, υπερασπίζεται δημοκρατικούς θεσμούς, παλεύει για τα νόμιμα δικαιώματα των εκπαιδευτικών, αγωνίζεται για το δημόσιο σχολείο; Κι όμως. Γι’ αυτά τα «αναξιοπρεπή» και «απαξιωτικά», μια δασκάλα καταδικάστηκε σε ποινή κράτησης μισθού που ξεπερνάει τις 11.000 ευρώ!
 
 Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου ΕΔΩ
0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία