Thumbnail
 Yπάρχει αφθονία της κερδοσκοπίας, με όλ'αυτά τα περιστατικά που αφορούν της εξαφανήσεις αεροπλάνων.

Wellington, Νέα Ζηλανδία: Το αεροπλάνο πρέπει να βρίσκεται κάπου.

Δέκα ημέρες μετά την πτήση Malaysia Airlines Flight 370 όπου εξαφανίστηκαν  239 επιβαίνοντες, ακόμα και η εξαντλητική διεθνή αναζήτηση δεν βρήκε κανένα σημάδι του Boeing 777, αυξάνοντας τα συνταρακτικά ερωτήματα: Τι θα συμβεί αν το αεροπλάνο δεν βρεθεί ποτέ;

Μια τέτοια έκβαση, ενώ θεωρείται απίθανο από πολλούς εμπειρογνώμονες, θα βασανίσει σίγουρα τις οικογένειες των αγνοουμένων. Θα σαστίσει και την αεροπορική βιομηχανία, η οποία θα δυσκολευτεί να δώσει απαντήσεις για το περιστατικό, αν δεν μάθει το τι συνέβη.

Αν και σπάνια στις μέρες μας, η ιστορία δεν είναι άμαθη από τέτοια μυστήρια εξαφάνισης σε αεροπλάνα και πλοία που εξαφανίστηκαν απο το λεγόμενο Τρίγωνο των Βερμούδων.
"Όταν κάτι τέτοιο συμβαίνει μας μπερδεύει και είμαστε φοβισμένοι από αυτό", δήλωσε ο Ric Gillespie, ένας πρώην Αμερικανός ερευνητής αεροπορικών ατυχημάτων που έγραψε ένα βιβλίο το 1937 για την εξαφάνιση της Έρχαρτ πάνω από τον Ειρηνικό Ωκεανό. «Είχαμε τότε την ψευδαίσθηση του ελέγχου και ξέρετε τι; Ένα πραγματικά μεγάλο αεροσκάφος μπορεί απλά εξαφανιστεί. Και τότε κανείς δεν θέλει να ακούσει αυτό."
 
Μέρος του προβλήματος, δήλωσε, ο Andrew Thomas- ο editor- in-chief του περιοδικού Journal of Transportation Security- είναι ότι τα συστήματα των αεροπορικών εταιρειών δεν είναι τόσο περίπλοκα όπως πολλοί άνθρωποι μπορεί να πιστεύουν. Μια τέτοια περίπτωση, είπε, είναι ότι τα αεροδρόμια και τα αεροπλάνα σε ολόκληρο τον κόσμο χρησιμοποιούν απαρχαιωμένη τεχνολογία εντοπισμού του ραντάρ, η οποία αναπτύχθηκε για πρώτη φορά στη δεκαετία του 1950, παρά τα σύγχρονα συστήματα GPS.
"Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους δεν έχουν αλλάξει, αλλά το σημαντικότερο είναι το κόστος», είπε. «Η τεχνολογία επόμενης γενιάς θα κοστίσει $ 70 δισεκατομμύρια έως $80 στις ΗΠΑ".
Οι ειδικοί λένε ότι η εξαφάνιση του αεροσκάφους πιθανόν έγινε για να ασκηθεί πίεση στις αεροπορικές εταιρίες και στις κυβερνήσεις για να βελτιώσουν τον τρόπο παρακολούθησης των αεροπλάνων. 
Οι οικογένειες των αγνοουμένων , βέβαια , θα αντιμετωπίσουν τις πιο οδυνηρές συνέπειες της αποτυχημένης αυτής αναζήτησης.
"Σε κάθε περίσταση θανάτου, το πιο σημαντικό ζήτημα για τους συγγενείς και τους αγαπημένους των θυμάτων είναι να γνωρίζουν το πλαίσιο και τις συνθήκες θανάτου", δήλωσε ο Kevin Τso, ο διευθύνων σύμβουλος της Νέας Ζηλανδίας και υπέυθυνος του γραφείου Υποστήριξης Θυμάτων, αλλά αυτό μπορεί να συμβεί άμα υπάρχουν πληροφορίες για το δυστύχημα, σε κάθε άλλη περίπτωση αυτο είναι πολύ δύσκολο να συμβεί.
O Tso είπε ότι, υπάρχει αφθονία της κερδοσκοπίας, με όλ'αυτά τα περιστατικά που αφορούν της εξαφανήσεις αεροπλάνων, απο τα μέσα ενημέρωσης και στην ουσία είναι άχρηστο να αναπαράγουμε τις πληροφορίες τους γιατί κάνουμε κακό στα μέλη των οικογενειών των θυμάτων, οι οποίοι αποκτούν ψεύτικες ελπίδες ότι οι συγγενείς τους μπορεί να είναι ακόμα ζωντανοί. 
Έχουν περάσει σχεδόν 50 χρόνια από την εξαφάνιση ενός αεροπλάνου που μετέφερε περισσότερα από 25 ανθρώπους που εξαφανίστηκαν χωρίς κανένα ίχνος. Σύμφωνα με τον κατάλογο των ανεξήγητων εξαφανίσεων η αεροπορία παρακολουθείται από το Ίδρυμα Ασφάλειας Πτήσεων. 
Επίσης σημειώνουμε πως ένα στρατιωτικό αεροσκάφος που μετέφερε 69 άτομα εξαφανίστηκε το 1965 και δεν βρέθηκε ποτέ.
Υπάρχει επίσης μια σταθερή εμμονή με το Τρίγωνο των Βερμούδων, όπου πολλά πλοία και αεροπλάνα εξαφανίστηκαν, συμπεριλαμβανομένης και μια σειράς απο βομβαρδιστικά αεροπλάνα τορπιλών το 1945. Μελέτες έχουν δείξει η περιοχή αυτή δεν είναι περισσότερο επικύνδυνη από ό, τι οποιοδήποτε άλλο τμήμα του ωκεανού.
Το τρομακτικό είναι ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην μάθουμε ποτέ για το συνέβει με όλες αυτές τις περιπτώσεις.
 
Πληροφορίες απο: http://www.huffingtonpost.com/
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 19/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kairos-aeras-mast.jpg
Αλλαγή σκηνικού στα δυτικά και βόρεια με καταιγίδες: Καλοκαιρινός ο καιρός στις περισσότερες περιοχές
Μεταβολή του καιρού στα δυτικά και βόρεια – Ζεστή η ημέρα στις περισσότερες περιοχές
Αλλαγή σκηνικού στα δυτικά και βόρεια με καταιγίδες: Καλοκαιρινός ο καιρός στις περισσότερες περιοχές
peripoliko astinomia perama
Άγριος ξυλοδαρμός έξω από σχολείο στα Γλυκά Νερά: Τον χτυπούσαν με πατίνι στο κεφάλι - Συνελήφθη 17χρονος
Γλυκά Νερά: Ανήλικοι ξυλοκόπησαν άγρια 48χρονο και τον έστειλαν στη ΜΕΘ - «Μείνε όπως είσαι εκεί, να πεθάνεις»
Άγριος ξυλοδαρμός έξω από σχολείο στα Γλυκά Νερά: Τον χτυπούσαν με πατίνι στο κεφάλι - Συνελήφθη 17χρονος
DOYKAKIS IEP
Κατέρρευσε για άλλη μια φορά η Τράπεζα Θεμάτων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής
-Τί έπεσε στις εξετάσεις Γιωργάκη; -Η τράπεζα θεμάτων! (για γέλια και για κλάματα)
Κατέρρευσε για άλλη μια φορά η Τράπεζα Θεμάτων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής