Η επικοινωνία, είτε μέσω email, Slack, τηλεδιασκέψεων ή συναντήσεων πρόσωπο με πρόσωπο, αποδεικνύεται ότι καταλαμβάνει τεράστιο μέρος της καθημερινότητας των εργαζομένων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat, το 46% των εργαζομένων ξοδεύει τουλάχιστον το μισό της εργάσιμης ημέρας σε εσωτερικές και εξωτερικές επικοινωνίες.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα υψηλότερα ποσοστά καταγράφονται σε Μάλτα, Γαλλία και Αυστρία, όπου οι εργαζόμενοι αφιερώνουν ακόμη περισσότερο χρόνο σε επικοινωνία. Στον αντίποδα, τα χαμηλότερα ποσοστά παρατηρούνται στη Σλοβακία, την Ελλάδα και τη Λετονία.
Γυναίκες και νέες γενιές «πρωταγωνιστούν» στην επικοινωνία
Γυναίκες: Το 51,5% δηλώνει ότι αφιερώνει τουλάχιστον τον μισό χρόνο της εργασίας σε επικοινωνιακά καθήκοντα.
Άνδρες: Το αντίστοιχο ποσοστό φτάνει το 43%.
Millennials (30-44 ετών): Στους άνδρες είναι η πιο «επικοινωνιακή» ηλικιακή ομάδα (45%).
Gen Z (νεότεροι εργαζόμενοι): Στις γυναίκες καταγράφουν το υψηλότερο ποσοστό, με 56% να αφιερώνει πάνω από μισή εργάσιμη μέρα στην επικοινωνία.
Οι κλάδοι με το μεγαλύτερο «βάρος» στην επικοινωνία
Οι τομείς που στηρίζονται περισσότερο στην επικοινωνία είναι:
Χρηματοοικονομικά & ασφάλειες: 58,5%
Εκπαίδευση: 56,4%
Φιλοξενία: 55,5%
Αντίθετα, οι εργαζόμενοι στη γεωργία, δασοκομία και αλιεία αφιερώνουν μόλις 19,3% του χρόνου τους σε καθήκοντα επικοινωνίας, το χαμηλότερο ποσοστό μεταξύ όλων των κλάδων.
Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα
Πιστοποίηση Η/Υ - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου