Thumbnail
Τι ισχύει τελικά με τις βιταμίνες των χυμών

Ανέκαθεν μας έλεγαν όταν ήμασταν παιδιά ότι πρέπει να πίνουμε γρήγορα τους χυμούς μας γιατί θα φύγουν οι βιταμίνες.

Εν τέλει αυτή η δήλωση ήταν σωστή ή όχι;

Τι ισχύει τελικά

Όταν τα φρούτα και τα λαχανικά χυμοποιούνται, απελευθερώνουν μια πληθώρα βασικών βιταμινών, μετάλλων και αντιοξειδωτικών. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα στην υποβάθμιση όταν εκτίθενται στον αέρα και το φως. Όσο περισσότερο χρόνο μένει ο χυμός έξω, τόσο περισσότερα θρεπτικά συστατικά χάνει. Πίνοντας τον χυμό μας αμέσως, διασφαλίζουμε ότι λαμβάνουμε το μέγιστο θρεπτικό όφελος από το ρόφημά.

Το οξυγόνο είναι ο εχθρός της φρεσκάδας όταν πρόκειται για χυμό. Όταν ο χυμός εκτίθεται στον αέρα, υφίσταται μια διαδικασία που ονομάζεται οξείδωση, η οποία όχι μόνο μειώνει τη γεύση αλλά και τη θρεπτική του αξία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι χυμοί που μένουν για πολύ καιρό ακίνητοι μπορεί να έχουν επίπεδη γεύση και να χάνουν το ζωντανό τους χρώμα. Για να απολαύσεις τον πιο φρέσκο και νόστιμο χυμό, είναι καλύτερο να τον πίνεις το συντομότερο δυνατό.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia