aksiologisi
Οι αλλαγές επεκτείνουν τις διατάξεις του ν. 4823/2021, προβλέποντας νέες διαδικασίες για τον ορισμό αξιολογητών, ειδικά σε περιπτώσεις απουσίας ή κωλύματος Συμβούλων Εκπαίδευσης, ενώ θεσπίζονται και εναλλακτικοί μηχανισμοί κάλυψης των αξιολογήσεων σε ειδικότητες για τις οποίες δεν υφίστανται αντίστοιχες θέσεις συμβούλων

Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο, μεταξύ άλλων, εισάγει κρίσιμες ρυθμίσεις για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού.

Οι αλλαγές επεκτείνουν τις διατάξεις του ν. 4823/2021, προβλέποντας νέες διαδικασίες για τον ορισμό αξιολογητών, ειδικά σε περιπτώσεις απουσίας ή κωλύματος Συμβούλων Εκπαίδευσης, ενώ θεσπίζονται και εναλλακτικοί μηχανισμοί κάλυψης των αξιολογήσεων σε ειδικότητες για τις οποίες δεν υφίστανται αντίστοιχες θέσεις συμβούλων.

Ειδικότερα, οι ρυθμίσεις έχουν ως εξής:

Στο άρθρο 66 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), περί οργάνων και αντικειμένου αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) της δημόσιας εκπαίδευσης, προστίθενται παρ. 9 και 10 ως εξής:

α) Εφόσον σε Διεύθυνση Εκπαίδευσης δεν υπάρχει, απουσιάζει ή κωλύεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης που του έχει κατανεμηθεί, για θέματα του κλάδου/ειδικότητάς του, η επιστημονική ευθύνη ενότητας σχολικών μονάδων ή Ε.Κ. που υπάγονται στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. του συγκεκριμένου κλάδου/ειδικότητας ορίζεται άλλος Σύμβουλος εκπαίδευσης του ίδιου κλάδου/ειδικότητας ως αξιολογητής, μεταξύ των υπηρετούντων στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης του πρώτου εδαφίου ορίζεται με απόφαση του Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

β) Εφόσον δεν είναι δυνατός ο ορισμός Συμβούλου Εκπαίδευσης ως αξιολογητή σύμφωνα με την περ. α), για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. του συγκεκριμένου κλάδου/ειδικότητας, ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης αιτείται στον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης τον ορισμό άλλου Συμβούλου Εκπαίδευσης, μεταξύ των Συμβούλων Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας) του ίδιου κλάδου/ειδικότητας των υπολοίπων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

γ) Εφόσον δεν είναι δυνατός ο ορισμός Συμβούλου Εκπαίδευσης σύμφωνα με την περ. β), ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης κατόπιν σχετικού αιτήματός του προς το Περιφερειακό Συμβούλιο Εποπτών (ΠΕ.Σ.ΕΠ.) οποιασδήποτε Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, μετά από πρόταση του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της τελευταίας, ορίζει ως αξιολογητή Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας) από άλλη Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, που διαθέτει Σύμβουλο Εκπαίδευσης του εν λόγω κλάδου/ειδικότητας.

δ) Η διαδικασία των περ. α) έως γ) εφαρμόζεται αναλογικά και στην περίπτωση που σε Διεύθυνση Εκπαίδευσης δεν υπάρχει, απουσιάζει ή κωλύεται Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης ως προς την αξιολόγηση της ποιότητας του υποστηρικτικού έργου των μελών Ε.Β.Π.

Για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.), για τους κλάδους των οποίων δεν έχει συσταθεί, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 10, θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης, ορίζεται ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης άλλου κλάδου/ειδικότητας, ως ακολούθως:

α) για εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ33 Μεθοδολογίας της Ιστορίας και Θεωρίας (ΜΙΘΕ) ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ02 Φιλολόγων,

β) για εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ34 Ιταλικής φιλολογίας και ΠΕ40 Ισπανικής Φιλολογίας ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής ή ΠΕ06 Αγγλικής ή ΠΕ07 Γερμανικής που κατέχει συναφή προσόντα ως προς το γνωστικό αντικείμενο, όπως πτυχίο Ιταλικής ή Ισπανικής Φιλολογίας, αντίστοιχα, ή πτυχίο από Τμήμα Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας ή πτυχίο, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο από σπουδές σε Πανεπιστήμιο της Ιταλικής Δημοκρατίας ή του Βασιλείου της Ισπανίας, αντίστοιχα, ή από ίδρυμα με ιταλόφωνο ή ισπανόφωνο περιβάλλον,

γ) για εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ41 Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ08 Καλλιτεχνικών,

δ) για εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ61 Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγών,

ε) για εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ71 Δασκάλων Ειδικής Αγωγής ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων,

στ) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ01.04 Ψυκτικών, ΤΕ02.02 Μηχανολόγων, ΔΕ02.02 Μηχανολόγων ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ82 Μηχανολόγων,

ζ) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ01.06 Ηλεκτρολόγων ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ83 Ηλεκτρολόγων,

η) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ01.07 Ηλεκτρονικών ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ84 Ηλεκτρονικών,

θ) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΔΕ02.01 Ηλεκτρολόγων – Ηλεκτρονικών ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ83 Ηλεκτρολόγων ή κλάδου ΠΕ84 Ηλεκτρονικών,

ι) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ01.13 Προγραμματιστών Η/Υ ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ86 Πληροφορικής,

ια) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ01.19 Κομμωτικής, ΔΕ01.17 Κομμωτικής και ΤΕ01.20 αισθητικής ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ87 Υγείας, Πρόνοιας και Ευεξίας,

ιβ) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ02.06 Σχεδιασμού και Παραγωγής Προϊόντων, ΤΕ01.25 Αργυροχρυσοχοΐας, ΔΕ01.14 Κοπτικής – Ραπτικής, ΔΕ01.15 Αργυροχρυσοχοΐας και ΔΕ.01.13 Ξυλουργών ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ89 Εφαρμοσμένων Τεχνών,

ιγ) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ02.05 Εφαρμοσμένων Τεχνών ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ89 Εφαρμοσμένων Τεχνών,

ιδ) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ01.26 Οδοντοτεχνικής ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ87 Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας,

ιε) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ01.29 Βοηθών Ιατρικών & Βιολογικών Εργαστηρίων και ΤΕ02.03 Χημικών Εργαστηρίων ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ87 Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας,

ιστ) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ01.30 Βοηθών Βρεφοκόμων – Παιδοκόμων ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ87 Υγείας – Πρόνοιας–Ευεξίας,

ιζ) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ01.31 Χειριστών Ιατρικών Συσκευών (Βοηθ. Ακτιν.) ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ87 Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας,

ιη) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ02.01 Σχεδιαστών – Δομικών και ΔΕ01.05 Οικοδόμων ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ81 Πολιτικών Μηχανικών- Αρχιτεκτόνων,

κ) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ02.04 Οικονομίας – Διοίκησης ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ80 Οικονομίας,

κα) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ02.07 Γεωπονίας ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ88 Γεωπονίας, Διατροφής και Περιβάλλοντος,

κβ) για εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΤΕ16 Μουσικής Μη Ανώτατων Ιδρυμάτων ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ79 Μουσικής,

κγ) για μέλη Ε.Ε.Π. κλάδου ΠΕ22 Επαγγελματικών Συμβούλων και ΠΕ31 Εξειδικευμένων στον επαγγελματικό προσανατολισμό των τυφλών, στην κινητικότητα, τον προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των τυφλών ή στη νοηματική γλώσσα των κωφών ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων ή ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών,

κδ) για μέλη Ε.Ε.Π. κλάδου ΠΕ24 Παιδοψυχιάτρων ορίζεται Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων.

Στην περίπτωση που στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης δεν εδρεύει Σύμβουλος Εκπαίδευσης των παραπάνω κλάδων/ειδικοτήτων ή δεν έχει κατανεμηθεί αρμοδιότητα σε Σύμβουλο Εκπαίδευσης των παραπάνω κλάδων/ειδικοτήτων ή αυτοί δεν υπάρχουν, απουσιάζουν ή κωλύονται, τότε ορίζονται ως αξιολογητές Σύμβουλοι Εκπαίδευσης των παραπάνω κλάδων/ειδικοτήτων από άλλη Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης κατά τη διαδικασία της περ. γ) της παρ. 9 του άρθρου 66.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οι «Σεϋχέλλες» της Αττικής: Η παραλία-έκπληξη μόλις 1,5 ώρα από την Αθήνα!

Προσοχή! Ανακαλείται εμφιαλωμένο νερό λόγω πιθανής μόλυνσης

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

keik
Vegan banana bread με 5 μόνο υλικά
Με λίγα και απλά υλικά, φτιάχνεται εύκολα και προσφέρει ένα απολαυστικό και υγιεινό αποτέλεσμα, ιδανικό για κάθε ώρα της ημέρας.
Vegan banana bread με 5 μόνο υλικά
paideias
Έρχεται αποζημίωση για εκπαιδευτικούς: Τι προβλέπει η νέα διάταξη του Υπουργείου Παιδείας για συμμετοχή σε δράσεις, ομίλους και αξιολογήσεις
Αποζημίωση για Εκπαιδευτικούς – Τι προβλέπει το νέο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘΑ
Έρχεται αποζημίωση για εκπαιδευτικούς: Τι προβλέπει η νέα διάταξη του Υπουργείου Παιδείας για συμμετοχή σε δράσεις, ομίλους και αξιολογήσεις
φοιτητές
Ηχηρό μήνυμα από τη Σύνοδο Πρυτάνεων: Χρηματοδότηση τώρα – Όχι διαγραφές φοιτητών
Πρυτάνεις: χρηματοδότηση τώρα στα Πανεπιστήμια – όχι διαγραφές όσων παλεύουν για πτυχίο – Επίθεση ΜΑΤ σε φοιτητές και διοικητικούς
Ηχηρό μήνυμα από τη Σύνοδο Πρυτάνεων: Χρηματοδότηση τώρα – Όχι διαγραφές φοιτητών