παιδειας
Ανακοινώθηκαν οι αμοιβαίες μεταθέσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. για το σχολικό έτος 2024-2025

Η Υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη ενέκρινε την πραγματοποίηση αμοιβαίων μεταθέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2024-2025, κατόπιν σχετικών αιτήσεων των ενδιαφερόμενων και χωρίς οικονομική επιβάρυνση για το Δημόσιο.

Η απόφαση βασίστηκε σε υφιστάμενες νομοθετικές διατάξεις και σε εισηγήσεις των αρμόδιων υπηρεσιών και επιτροπών. Συγκεκριμένα, τέσσερα ζεύγη εκπαιδευτικών διαφόρων κλάδων και περιοχών ανταλλάσσουν οργανικές θέσεις υπηρεσίας, με στόχο τη βελτίωση της επαγγελματικής και προσωπικής τους κατάστασης.

Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης που εμπλέκονται καλούνται να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς για την υλοποίηση των μεταθέσεων.

Δείτε ΕΔΩ αναλυτικά την απόφαση και τα ονόματα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»