Τράπεζα Θεμάτων: Ερωτηματολόγιο του ΙΕΠ για τους εκπαιδευτικούς της Α' και Β' Λυκείου
Ερωτηματολόγιο του ΙΕΠ για την Τράπεζα Θεμάτων που αφορά τους εκπαιδευτικούς της Α' και Β' Λυκείου - Ανακοίνωση για Διευθυντές των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευση και Συντονιστές Εκπαίδευσης Εξωτερικού

Ερωτηματολόγιο με το οποίο ζητά την γνώμη των εκπαιδευτικών της Α' και Β' Λυκείου για την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας δημοσίευσε το ΙΕΠ.

Συγκεκριμένα, το Ινστιτούτο αναφέρει:

Με τη λήξη του σχολικού έτους 2021-2022 και την ολοκλήρωση της διαδικασίας των προαγωγικών εξετάσεων στην Α΄ και Β΄ τάξη του Λυκείου, στο πλαίσιο των οποίων
εφαρμόστηκε η Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.), θα θέλαμε πρώτα από όλα να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την εξαιρετική συνεργασία και την αποτελεσματικότητα με την οποία ανταποκριθήκατε, εσείς και οι συνεργάτες σας, στον κομβικό σας ρόλο, στον τομέα της διοικητικής υποστήριξης των σχολικών μονάδων της περιοχής ευθύνης σας.

Η διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ και Β’ τάξης κάθε τύπου Λυκείου, οι οποίες διενεργήθηκαν για πρώτη φορά, κατά το τρέχον σχολικό έτος, με τη συμμετοχή της Τ.Θ.Δ.Δ., σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Υ.Α. 173678/ΓΔ4/22-12-2020 (ΦΕΚ 5787/τ.Β΄/30-12-2020), ολοκληρώθηκε με επιτυχία και αυτό οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό, στη δική σας καθοριστική συμβολή.

Δεδομένου, ωστόσο, ότι η Τ.Θ.Δ.Δ., εκτός από την υποστήριξη την οποία προσφέρει ως εργαλείο στη διαδικασία της αξιολόγησης των μαθητών/-τριών, αποτελεί κυρίως μέσο
υποστήριξης της μάθησης και της διδασκαλίας και ως τέτοιο πρέπει πρώτα από όλα να αντιμετωπίζεται, θεωρούμε πολύ σημαντικό να διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο το εργαλείο αυτό υποστήριξε το έργο των εκπαιδευτικών στη διδακτική πράξη.

Για τον σκοπό αυτό παρακαλούμε θερμά για:

1. την αποτύπωση των παρατηρήσεών σας, αναφορικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας και τη διαδικασία, τις οποίες μπορείτε να μας αποστείλετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: [email protected]

2. τις ενέργειές σας προκειμένου να ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα Λύκεια της περιοχής ευθύνης σας, για την αναγκαιότητα να συμμετάσχουν στη διενεργούμενη έρευνα, συμπληρώνοντας το ακόλουθο ερωτηματολόγιο http://iep.edu.gr/el/anatrofodotisi, στο πλαίσιο της απαιτούμενης ανατροφοδότησης. Η συμμετοχή τους πρόκειται να έχει καθοριστική σημασία, καθώς θα μας επιτρέψει να προβούμε σε έναν ποιοτικό έλεγχο, όσον αφορά στην μέχρι τώρα λειτουργία της Τ.Θ.Δ.Δ., βάσει του οποίου θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε στις αναγκαίες βελτιωτικές παρεμβάσεις, καθώς επίσης στον ακριβέστερο σχεδιασμό του έργου, ενόψει και της επέκτασης, από το σχολικό έτος 2022-2023, της εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων στη Γ΄ Λυκείου.

Το ερωτηματολόγιο εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

seminaria_3.jpg
Καταγγελία: Εκπαιδευτικοί καλούνται σε επιμόρφωση εκτός εργασιακού ωραρίου
«Δεν είναι υποχρέωση στον προσωπικό μας χρόνο» - Θύελλα αντιδράσεων στους εκπαιδευτικούς για σεμινάρια εκτός ωραρίου
Καταγγελία: Εκπαιδευτικοί καλούνται σε επιμόρφωση εκτός εργασιακού ωραρίου
Ο Νίκος Χαρδαλιάς σε αυτοψία στον Κηφισό
Χαρδαλιάς για κακοκαιρία Byron: «Φτάσαμε στα όρια των αντοχών μας, οριακά τα ρέματα»
Αυτοψία του Νίκου Χαρδαλιά στον Κηφισό - «Έχουν γίνει εγκληματικές αστοχίες και αυθαιρεσίες δεκαετιών»
Χαρδαλιάς για κακοκαιρία Byron: «Φτάσαμε στα όρια των αντοχών μας, οριακά τα ρέματα»