Πολυνομοσχέδιο αξιολόγησης: Σε δημόσια διαβούλευση την άλλη εβδομάδα
INTIME NEWS/ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
Το νομοσχέδιο με 4 άξονες μπαίνει σε διαβούλευση

Την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση το νέο πολυνομοσχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ. Θα προηγηθεί συνέντευξη Tύπου, όπου και θα παρουσιαστεί αναλυτικά.

Αυτό ανακοίνωσε πριν λίγο το Υπουργείο Παιδείας, σχετικά με το πολυνομοσχέδιο Κεραμέως που παρουσιάστηκε το πρωί στο Υπουργικό Συμβούλιο.

Υπενθυμίζεται ότι Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, το προτεινόμενο νομοσχέδιο περιλαμβάνει ρυθμίσεις που αποσκοπούν στην ενίσχυση της αυτονομίας των σχολικών μονάδων, στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, με διαρκή παροχή ανατροφοδότησηςαξιολόγηση με καθαρά βελτιωτικό χαρακτήρα και συνεχείς επιμορφώσεις που οδηγούν στην επαγγελματική πρόοδο, στην ανάδειξη της διοίκησης της εκπαίδευσης σε κεντρικό πυλώνα παιδαγωγικής στήριξης του σχολείου, με επιστημονικά κριτήρια επιλογής και αξιολόγηση, στον εκσυγχρονισμό της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης. Περιλαμβάνονται τομές, όπως το πολλαπλό βιβλίο, η αποκέντρωση και ευελιξία έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ερευνών και πρακτικής άσκησης, η αξιολόγηση μαθητών με καινοτόμες μεθόδους, όπως η «ανεστραμμένη τάξη».

Ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης αντιθέτως, δήλωσε ότι επανέρχονται, επίσης, παλαιοκομματικά πρότυπα, όπως ο παντοδύναμος διευθυντής σχολικής  μονάδας, καθώς και ο αλήστου μνήμης "επιθεωρητισμός" με πρόσχημα την αξιολόγηση. Στην ουσία,  εξαφανίζεται ο Σύλλογος Διδασκόντων και το σχολείο ολοένα και περισσότερο προσομοιάζει με "υποκατάστημα" εμπορικής αλυσίδας.

Το ΚΚΕ επίσης απορρίπτει το συγκεκριμένο νομοσχέδιο και καλεί σε θέση μάχης τον κόσμο της εκπαίδευσης, όλο τον λαό, για να μην περάσουν οι αρνητικές αλλαγές

Αντιδράσεις προετοιμάζουν και οι εκπαιδευτικοί, τονίζοντας ότι ο αυταρχισμός του νομοσχεδίου της Κεραμέως θα έχει την ίδια τύχη με τα νομοσχέδια της Γιαννάκου, της Διαμαντοπούλου, του Αρβανιτόπουλου. Οι δομικές αλλαγές που επιχειρούνται στην παιδαγωγική και δομική  λειτουργία του σχολείου θα βρουν απέναντί τους ενωμένο το εκπαιδευτικό κίνημα με αγώνες νικηφόρους στην τάξη και στους δρόμους!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
Νέα ανατριχιαστικά στοιχεία για τη Μουρτζούκου - Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα – Μαρτυρίες για απόπειρα το 2017
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
diapolitismikh_ekpaideush_seminar
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ξεκαθαρίζει τις προϋποθέσεις για αποφοίτους αλλοδαπής καταγωγής
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
αναπληρωτης
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
Η ιστορία του  αναπληρωτή εκπαιδευτικού δεν είναι απλώς ένα «γραφειοκρατικό λάθος». Είναι η αντανάκλαση ενός συστήματος που αφήνει τους αναπληρωτές...
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
ladi
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο
Η ακατάλληλη απόρριψή του φθείρει τις σωληνώσεις, ρυπαίνει το περιβάλλον και μπορεί να επιβαρύνει τον υδροφόρο ορίζοντα.
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο