Εγκύκλιος: Συμπληρωματικές οδηγίες στα δημοτικά για τη διδασκαλία των μαθημάτων
Εγκύκλιος υπουργείου Παιδείας: Για τη διδασκαλία των μαθημάτων της Γλώσσας, των Μαθηματικών, των Φυσικών και της Ιστορίας στις τάξεις των Δημοτικών Σχολείων

«Συμπληρωματικές Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων»

Έχοντας υπόψη τη 2η Ανακοινοποίηση στο ορθό του με αρ. 21/30-4-2020 Αποσπάσματος Πρακτικού του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με θέμα: «Συμπληρωματικές Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Δημοτικών, ημερήσιων και εσπερινών Γυμνασίων και των Α΄ και Β΄ τάξεων όλων των τύπων Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης της σχολικής χρονιάς 2019-2020 ΙΙ. Προτάσεις βασικών ενοτήτων ανά τάξη, για μαθήματα αρμοδιότητας της Μονάδας Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Μαθηματικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών και φιλολογίας, για αξιοποίηση σε πιθανή περιορισμένης διάρκειας διδασκαλία πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς 2019-2020», σας αποστέλλουμε συμπληρωματικές οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων της Γλώσσας, των Μαθηματικών, των Φυσικών και της Ιστορίας στις τάξεις των Δημοτικών Σχολείων κατά το σχολικό έτος 2019-2020.

Για το μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό

Σύμφωνα με το ΑΠΣ σκόπιμο είναι, σε κάθε τάξη, να δοθεί έμφαση σε ποιοτικούς στόχους του μαθήματος:

α. Ανάπτυξη της αναγνωστικής ικανότητας με έμφαση στην κατανόηση του κειμένου.

β. Παραγωγή γραπτού λόγου βάση των κειμενικών ειδών που έχουν προλάβει να διδαχθούν με σχετικά ικανοποιητική επάρκεια (δομή, σύνταξη, λεξιλόγιο, βασικά σχήματα λόγου).

γ. Γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα με έμφαση στα εξής γλωσσικά φαινόμενα: σημεία στίξης, τονισμός λέξεων, διάκριση των μέρων του λόγου και η λειτουργία τους, βασικοί ορθογραφικοί κανόνες (καταληκτική ορθογραφία), παραγωγή και σύνθεση λέξεων, χρόνοι και κλίση του ρήματος ενεργητικής και παθητικής φωνής, γένη και κλίση ουσιαστικών και επιθέτων, βασικές αντωνυμίες (πχ προσωπικές, κτητικές, αόριστες, οριστικές), βασική σύνταξη πρότασης και βασικά σχήματα λόγου (παρομοιώσεις, μεταφορές, προσωποποιήσεις), δευτερεύουσες προτάσεις και εγκλίσεις (μόνο για Στ΄ τάξη).

Ειδικά για την Α΄ Δημοτικού : Ανάγνωση κειμένου με σχετική ευχέρεια και κατανόηση του κειμένου (ακόμα και αν το κείμενο έχει έκταση μιας μικρής παραγράφου). Κατάκτηση του μηχανισμού γραφής προκειμένου για την παραγωγή γραπτού κειμένου με νόημα (χρήση της βασικής συντακτικής δομής και βασικού λεξιλογίου ακόμα και αν το κείμενο αφορά μια παράγραφο 4-5 σειρών).

mathimatika.png

Δείτε την εγκύκλιο αναλυτικά εδώ 

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας ιδρύει Ινστιτούτο για τη Δημόσια Ασφάλεια, την Ασφάλεια στον Κυβερνοχώρο και την Εθνική Ασφάλεια
Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας ιδρύει Ινστιτούτο για τη Δημόσια Ασφάλεια, την Ασφάλεια στον Κυβερνοχώρο και την Εθνική Ασφάλεια
Το Ινστιτούτο προσφέρει διαθεματική επαγγελματική κατάρτιση σε σχετικούς τομείς, υπό το πρίσμα της «Συγκλίνουσας Ασφάλειας» καθοδηγούμενο από...
Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας ιδρύει Ινστιτούτο για τη Δημόσια Ασφάλεια, την Ασφάλεια στον Κυβερνοχώρο και την Εθνική Ασφάλεια
Βιετνάμ: 31 εκ. εργαζόμενοι έχουν πληγεί από την πανδημία - Κίνδυνος για αύξηση της ανεργίας
Βιετνάμ: 31 εκ. εργαζόμενοι έχουν πληγεί από την πανδημία - Κίνδυνος για αύξηση της ανεργίας
Αν και το Βιετνάμ έχει καταγράψει μόλις 369 κρούσματα κορονοϊού και κανένα θάνατο, η οικονομία του έχει δεχθεί μεγάλο πλήγμα
Βιετνάμ: 31 εκ. εργαζόμενοι έχουν πληγεί από την πανδημία - Κίνδυνος για αύξηση της ανεργίας
Πρωτοφανές: Η Εισαγγελία Μυτιλήνης άσκησε ποινική δίωξη σε 850 πρόσφυγες
Πρωτοφανές: Η Εισαγγελία Μυτιλήνης άσκησε ποινική δίωξη σε 850 πρόσφυγες
Ερωτηματικά προκαλεί η απόφαση της Εισαγγελίας Μυτιλήνης να ασκήσει ποινική δίωξη σε 850 πρόσφυγες και αιτούντες άσυλο, σύμφωνα με καταγγελία της...
Πρωτοφανές: Η Εισαγγελία Μυτιλήνης άσκησε ποινική δίωξη σε 850 πρόσφυγες