Thumbnail
ΥΠ.Π.Ε.Θ

Με αφορμή σχόλιο του βουλευτή του Ποταμιού κ. Μαυρωτά, σχετικά με το άρθρο 33 παρ. 7, του ν/σ του Υπουργείου Παιδείας , Έρευνας και Θρησκευμάτων στο οποίο ρυθμίζονται ζητήματα  υπηρεσιακής κατάστασης προσωπικού αρμοδιότητας ΥΠ.Π.Ε.Θ., διευκρινίζεται, ότι, η διάταξη ρυθμίζει με πάγιο τρόπο, άρα, εξ ορισμού μη φωτογραφικό,  θέματα μετάταξης μόνιμων εκπαιδευτικών Α΄βάθμιας και Β΄βάθμιας εκπαίδευσης σε Α.Ε.Ι.   Η διάταξη αφορά πολλούς εκπαιδευτικούς με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα και η τυχόν μετάταξή τους στα ΑΕΙ,  θα τίθεται στην αυστηρή και αντικειμενική κρίση των Ακαδημαϊκών Αρχών και των αρμόδιων υπηρεσιακών οργάνων ευρείας αντιπροσωπευτικής σύνθεσης.  

Ειδικότερα, δίνεται η δυνατότητα  σε μόνιμους εκπαιδευτικούς ιδιαίτερα αυξημένων ακαδημαϊκών προσόντων να μεταταγούν σε θέση κατηγορίας Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού  (ΕΔΙΠ)  στα Α.Ε.Ι. (Πανεπιστήμια και ΤΕΙ).

Πρόκειται για πάγια διάταξη  με την οποία θεραπεύεται ένα ακόμη κενό στη νομοθεσία που επέτρεπε φωτογραφικές μετατάξεις στο παρελθόν.

Η ρύθμιση αυτή δεδομένων των δημοσιονομικών συνθηκών, που  δυσχεραίνουν την πρόσληψη προσωπικού, είναι προς πρόδηλο όφελος της λειτουργίας των ΑΕΙ και αποτελεί άλλωστε και αίτημα πολλών πανεπιστημιακών τμημάτων (οι πρόσφατες 500 θέσεις αφορούσαν μέλη ΔΕΠ και όχι ΕΔΙΠ)

Με αυτό τον τρόπο τα ΑΕΙ   μπορούν να καλύψουν πραγματικές και ανελαστικές  ανάγκες, αφού τα εργαστηριακά μαθήματα τα οποία  θα διδάξουν  οι εκπαιδευτικοί που μετατάσσονται είναι υποχρεωτικά από το πρόγραμμα σπουδών των ΑΕΙ και δεν μπορούν να καλυφθούν από τα μέλη ΔΕΠ.

Επιπλέον, ως Υπουργείο Παιδείας είμαστε συνεπείς με τη δέσμευσή μας οι  μετατάξεις εκπαιδευτικών να γίνονται σε θέσεις στις οποίες θα εξακολουθούν να  προσφέρουν διδακτικό έργο.

Τα τυπικά προσόντα που περιγράφει η διάταξη μοιάζουν με αυτά που αντιστοιχούσαν στο ακαδημαϊκό προφίλ του Λέκτορα (ν.3027/2002)

Ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει σωρευτικώς να:

α) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος με γνωστικό αντικείμενο ίδιο ή συναφές με  γνωστικό αντικείμενο που θεραπεύει Τμήμα Α.Ε.Ι.

β) έχουν δημοσιευμένο έργο σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, σχετικό με τα αντικείμενα αυτά

γ) έχουν μετά τη λήψη του διδακτορικού διπλώματος αποδεδειγμένα επιτελέσει  για τουλάχιστον δύο (2) ακαδημαϊκά έτη  σε ελληνικό Α.Ε.Ι ή ομοταγές Ίδρυμα της αλλοδαπής σχετικό επιστημονικό/εφαρμοσμένο/ερευνητικό έργο και συγκεκριμένα έχουν εκπαιδευτική εμπειρία ή εμπειρία σε εργαστηριακό - εφαρμοσμένο - διδακτικό έργο ή αναγνωρισμένο επαγγελματικό/ερευνητικό έργο σε σχετικό επιστημονικό πεδίο ή έχουν τουλάχιστον διετή σχετική εργασία σε ερευνητικά κέντρα της ημεδαπής ή αλλοδαπής ήσυνδυασμό των ανωτέρω.

Η διαδικασία της μετάταξης είναι απολύτως διαυγής και  σύμφωνη με τις κείμενες διατάξεις.

Συγκεκριμένα, για τη διενέργεια της μετάταξης απαιτείται:

α) σχετική αίτηση του ενδιαφερόμενου εκπαιδευτικού που υποβάλλεται στην υπηρεσία που ανήκει καθώς και στο οικείο Α.Ε.Ι.

β) έγκριση του αρμόδιου υπηρεσιακού συμβουλίου στην αρμοδιότητα του οποίου υπάγεται ο εκπαιδευτικός

γ) απόφαση της Κοσμητείας του οικείου Α.Ε.Ι., ύστερα από σχετική εισήγηση τριμελούς επιτροπής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 21/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απερ
Κλιμακώνει τη στάση της η ΕΛΜΕ: «Καμία συμμετοχή στην αξιολόγηση – Δε θα γίνουμε γρανάζια στα αντιεκπαιδευτικά σχέδια»
Οδηγίες για το πώς οι συντονιστές δράσεων μπορούν να δηλώσουν την απεργία–αποχή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΙΕΠ
Κλιμακώνει τη στάση της η ΕΛΜΕ: «Καμία συμμετοχή στην αξιολόγηση – Δε θα γίνουμε γρανάζια στα αντιεκπαιδευτικά σχέδια»
psd-696x461.jpg
Στο στόχαστρο χάκερ το ΥΠΑΙΘΑ; Μετά από την πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων ... «έπεσε» και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Η πλατφόρμα επανήλθε προ ολίγου
Στο στόχαστρο χάκερ το ΥΠΑΙΘΑ; Μετά από την πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων ... «έπεσε» και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
alogo
Μαθητής τραυματίστηκε στο πρόσωπο από άλογο κατά τη διάρκεια σχολικής εκδρομής
Το παιδί τραυματίστηκε στο πρόσωπο και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο – Συνελήφθη η ιδιοκτήτρια του πολυχώρου για βαριά σωματική βλάβη από αμέλεια
Μαθητής τραυματίστηκε στο πρόσωπο από άλογο κατά τη διάρκεια σχολικής εκδρομής