Thumbnail
Η καταγραφή έχει γίνει και κατά ειδικότητα. ΤΥΠΟΣ: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Πάτρα: Ανάστατη η εκπαιδευτική κοινότητα για το "πλεονάζον προσωπικό"
 
Αναστάτωση και αβεβαιότητα επικρατεί στους εκπαιδευτικούς της Αχαϊας και όχι μόνο, έπειτα από την συμπλήρωση συγκεκριμένων στοιχείων που ζητήθηκε από τους διευθυντές των σχολείων, ώστε να καταδειχθεί η πραγματική εικόνα για τα κενά, αλλά και το πλεονάζον προσωπικό.
 
Το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης Αχαΐας - όπως έγραψε η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ- αγγίζει τα 650 άτομα, σύμφωνα με τις καταγραφές που κλήθηκε να κάνει προχθές το Περιφερειακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης βάσει βέβαια των οδηγιών υπολογισμού που έβαζε η έκτακτη εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας.
 
Η καταγραφή έχει γίνει και κατά ειδικότητα.
 
Η ανησυχία εντείνεται, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι η συγκέντρωση στοιχείων είναι πιθανό να έχει σχέση με υποχρεωτικές μεταθέσεις, διαθεσιμότητες (εφεδρείες) ή ακόμη και με απολύσεις.
 
Το συγκεκριμένο θέμα είναι από τα πρώτα που κυριαρχούν σε συζητήσεις στην Πάτρα, καθώς προκύπτουν εύλογα ερωτήματα, τα οποία δεν έχουν επισήμως απαντηθεί, όπως:
 
- Τι ακριβώς θα γίνει με τους εκπαιδευτικούς που πλεονάζουν;
- Ποια θα είναι η τύχη των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, των οποίων οι θέσεις ουσιαστικά καταργούνται με την ενσωμάτωση των σχολείων ειδικής αγωγής στα σχολεία γενικής παιδείας;
- Τϊ θα γίνει με τις ειδικότητες; Θα διατηρηθούν ή θα καταργηθούν;
 
Πάντως η ΕΛΜΕ υποστηρίζει ότι το ηλεκτρονικό σύστημα εισαγωγής των δεδομένων που χρησιμοποιήθηκε έχει στηθεί με τέτοιο τρόπο που να οδηγεί στον στόχο του υπουργείου, που είναι η συρρίκνωση του διδακτικού προσωπικού. Χαρακτηριστικό είναι ότι το πλεονάζον προσωπικό σε όλη τη χώρα φτάνει τις 12.000. Το ερώτημα είναι πώς θα καλύψει το υπουργείο τον Σεπτέμβριο τα λειτουργικά κενά που προκύπτουν; Διότι ένας μεγάλος αριθμός από τους καθηγητές που εμφανίζονται τώρα ως πλεονάζον προσωπικό, τον Σεπτέμβριο καλύπτει τα εκατοντάδες κενά που προκύπτουν.
 
 
Σε ανακοίνωσή της η ΔΑΚΕ καθηγητών απαντά στο ερώτημα γιατί ο αιρετός της στο ΠΥΣΔΕ, Δημήτριος Φωτόπουλος, καταψήφισε την εισήγηση της διοίκησης για τα κενά. Μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι «ο τρόπος υπολογισμού των κενών και πλεονασμάτων για μια ακόμη φορά δεν μπορεί να προβλέψει επακριβώς τα κενά και πλεονάσματα που θα προκύψουν από τον Σεπτέμβριο, όπως έχει παρατηρηθεί εξάλλου και όλες τις προηγούμενες χρονιές».
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

THEODOROPOYLOS
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα
Η αλήθεια όμως είναι ότι η Αλέιδα Γκεβάρα μίλησε για τα παιδικά της χρόνια, αλλά και τα νεανικά του πατέρα της, περιέγραψε με συγκίνηση στους μαθητές...
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα