Thumbnail
Ανοικτή επιστολή στους αιρετούς εκπαιδευτικούς, του Ιωάννη Φελέκη

 

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

                                                                                         Θεσσαλονίκη, 4 Μαϊου 2013

Αξιότιμοι κύριοι/κυρίες,

Είναι γνωστό πως εδώ και δύο (2) σχολικά έτη τα οικεία ΠΥΣΔΕ (όχι με δική τους υπαιτιότητα) δεν συνυπολογίζουν για τη στελέχωση οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών, τα μαθήματα: 

α) Ερευνητική Εργασία (Project) σε ΕΠΑΛ και ΓΕΛ

 &

β) Ειδική θεματική Δραστηριότητα σε ΕΠΑΛ

Επειδή όμως οι ώρες αυτές διδάσκονται κανονικά στα σχολεία (όπως αυτό φαίνεται από τη 2η συνημμένη σελίδα),

Επειδή το όποιο “πειραματικό” στάδιο της εφαρμογής των νέων σχολικών προγραμμάτων έχει πλέον παρέλθει,

Επειδή με τις νέες ρυθμίσεις περί αυξήσεως του ωραρίου των εκπαιδευτικών κατά δύο (2) διδακτικές ώρες, δημιουργούνται χιλιάδες υπεραριθμίες εκπαιδευτικών, ενώ στην  πραγματικότητα δεν θα υπήρχαν εάν δινόντουσαν  -ως όφειλαν- οι χιλιάδες διδακτικές ώρες των ανωτέρω μαθημάτων, παρακαλούμε πολύ όπως υπάρχει άμεση παρέμβασή σας στο ΥΠΑΙΠΘΑ (κατά την επικείμενη συνάντηση σας την Τετάρτη 8 Απριλίου 2013 με τον κύριο υπουργό Παιδείας) ώστε να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση και τα ανωτέρω μαθήματα, με τις αντίστοιχες διδακτικές τους ώρες, να υπολογίζονται  για τη στελέχωση οργανικής θέσης.

 

                                                                                                Μ' εκτίμηση,                                                                                              Φελέκης Ιωάννης                                                                                                Εκπαιδευτικός ΠΕ17.04,                                                                                                                    Ηλεκτρονικός ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ

                                                                                                & Μηχανικός Πληροφορικής ΠΕ20

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ (ΕΠΑΛ)

Α' ΤΑΞΗ

ΦΕΚ 1643/ τ. Β΄/21-07-2011

ΘΕΜΑ: Τροποποίηση της υπ΄ αριθµ.111276/Γ2/8-10-2007 Υ.Α. « Ωρολόγιο Πρόγραµµα της Α΄, Β΄

και Γ΄ Τάξης Ηµερησίων ΕΠΑ.Λ» (ΦΕΚ 2057 Β΄) και 138011/Γ2/3-12-2007 Υ.Α. « ρολόγιο

Πρόγραµµα της Α΄, Β΄, Γ΄ και ∆΄ Τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. (ΦΕΚ 26 /Β΄/2008)».

Α΄ τάξη Ηµερησίου ΕΠΑ.Λ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ∆ΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Ερευνητική Εργασία (Project) - 2 ώρες

Α΄ τάξη Εσπερινού ΕΠΑ.Λ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ∆ΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Ερευνητική Εργασία (Project) - 2 ώρες

Β' ΤΑΞΗ

ΦΕΚ 1131 Β΄/10-04-2012

«Τροποποίηση της υπ’αριθμ.111276/Γ2/08-10-2007 Υ.Α. “Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Α΄, Β΄ και Γ΄ Τάξης Ημερησίων ΕΠΑ.Λ (ΦΕΚ 2057 Β΄)” και της υπ’αριθμ.138011/Γ2/3-12-2007 Υ.Α. “Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Α΄,Β΄,Γ΄ και Δ΄ Τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. (ΦΕΚ 26 Β΄)”»

Β΄ τάξη Ημερησίου ΕΠΑ.Λ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ειδική θεματική Δραστηριότητα - 2 ώρες

Γ΄ τάξη Εσπερινού ΕΠΑ.Λ

 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ειδική θεματική Δραστηριότητα - 2 ώρες

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 2012-2013    (ΦΕΚ 1163/2012 - Αριθμ.36797/Γ2)

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Ερευνητική Εργασία (Project) – 2 ώρες

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Β' ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ         (ΦΕΚ 1163/2012)

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Ερευνητική Εργασία (Project) – 2 ώρες

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»