Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ δυτ. Αττικής: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΤΕ και παράλληλη στήριξη

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  

Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

    Ελευσίνα  9/4/2013       

        Αρ.Πρ. : 282

ΕΔΡΑ: 11ο Δημ.Σχολείο Ελευσίνας      

Εθν.Αντιστάσεως & Φρ.Φουτρή  

19200 Ελευσίνα    

  ΠΡΟΣ:ΔΟΕ, ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ

Πληρ. :Ιακώβου Νένα       

Τηλ: 6948-566258, 6909-099055   

Blog: http://syllogikadytatt.blogspot.com  

    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

Mail: [email protected]       

Προς το τέλος της σχολικής χρονιάς τα Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα (ΠΕΚ) ανακοίνωσαν πως οι εκπαιδευτικοί της Παράλληλης Στήριξης υποχρεούνται να παρακολουθήσουν  τα Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής μέσω ΕΣΠΑ.        

 Φέτος, δηλαδή 3 χρόνια μετά την έναρξη του προγράμματος και μάλιστα πολύ κοντά στη λήξη της φετινής σχολικής χρονιάς  ανακοινώθηκε ότι η διεξαγωγή της Α΄ και Β΄ φάσης επιμόρφωσης –που είναι υποχρεωτική- θα γίνει μέσα στο μήνα Απρίλιο (!), σε απογευματινό ωράριο   
(6 ώρες καθημερινά) σεμινάρια διάρκειας 70 ωρών και για διάστημα δύο εβδομάδων, κατά το οποίο οι εκπαιδευτικοί απαλλάσσονται από τα διδακτικά τους καθήκοντα.

 Όταν στόχος των σεμιναρίων είναι το όφελος των μαθητών που κρίθηκε ότι χρειάζονται παράλληλη στήριξη, μπορούν να μας πουν οι αρμόδιοι πως θα ωφεληθούν οι μαθητές από τη –δύο εβδομάδων- υφαρπαγή του δικαιώματός τους στην παράλληλη στήριξη; Ας μας πουν επίσης οι αρμόδιοι για τα παιδαγωγικά κριτήρια με τα οποία επέλεξαν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για τη διεξαγωγή της επιμόρφωσης (δύο εβδομάδες επιμόρφωσης-χρόνος προσαρμογής-διακοπές Πάσχα-χρόνος προσαρμογής και φτάσαμε στα τέλη Μαΐου).

Η οργάνωση των σεμιναρίων αυτών, γίνεται με πρωτοφανή προχειρότητα και αυθαιρεσία σε βάρος των παιδιών, που είτε θα αποδιοργανωθούν στο σχολικό πλαίσιο, είτε κάποια από αυτά δε θα καταφέρουν να παραβρεθούν στο σχολείο χωρίς τη στήριξη του εκπαιδευτικού της ειδικής αγωγής, διαταράσσοντας έτσι τις ισορροπίες και την καθημερινότητα και των οικογενειών τους. Το γεγονός αυτό από μόνο του γεννά εύλογα ερωτήματα για τους πραγματικούς σκοπούς της διεξαγωγής της επιμόρφωσης το μήνα Απρίλιο.

Η επιμόρφωση θα είχε πραγματικό νόημα και ουσία να γινόταν στην έναρξη της σχολική χρονιάς, με προϋπόθεση την έγκαιρη στελέχωση της Παράλληλης Στήριξης και γενικότερα της Ειδικής Αγωγής, και πριν ακόμα αρχίσουν τα μαθήματα στα σχολεία, προκειμένου τα σεμινάρια να μη γίνουν σε βάρος των μαθητών.

Και σαν να μην έφτανε αυτό σύμφωνα με έγγραφο της Σχολικής Συμβούλου κ. Ατταλιώτου Κυριακής οι δάσκαλοι των Τμημάτων ένταξης (Τ.Ε.) καθώς και της Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης Δυτικής Αττικής υποχρεούνται να συμμετάσχουν σε δίωρη επιμορφωτική συνάντηση στις 15/4/13 (12.00-14.00 μμ), μόλις μερικές ημέρες μετά το προηγούμενο σεμινάριο, στο Χαϊδάρι. Η επιλογή του τόπου και του χρόνου διαταράσσει τη διδακτική διαδικασία  αφού οι συνάδελφοι πρέπει να φύγουν πολύ νωρίτερα από τα σχολεία τους για να μπορούν να βρίσκονται στο Χαϊδάρι στις 12:00 (π.χ. συνάδελφοι από  τις Ερυθρές) και επιπλέον τους επιβαρύνει οικονομικά.

Ζητάμε

 1. Κάθε επιμόρφωση να γίνεται στην αρχή της σχολικής χρονιάς, πριν την έναρξη των μαθημάτων και πριν τη σύνδεση μαθητή-εκπαιδευτικού, ειδικά στην Παράλληλη Στήριξη.

2. Για τα σχολεία της Δυτικής Αττικής να γίνεται χωριστό σεμινάριο στην περιοχή μας. Με ποιο σκεπτικό πρέπει κάθε λίγο να πηγαίνουν οι εκπαιδευτικοί στο Χαϊδάρι, στο Ίλιον κλπ  για σεμινάριο; Αν αυτό δεν είναι εφικτό, για κάποιους λόγους, να προβλεφθούν και να εισπραχθούν οδοιπορικά για τους εκπαιδευτικούς. Είναι η τρίτη φορά  φέτος που καλούνται οι ίδιοι εκπ/κοί να μετακινούνται με δικά τους έξοδα για επιμόρφωση ενώ ταυτόχρονα   οι μαθητές μένουν κατ’ ουσία χωρίς δάσκαλο- α. 

3. Μαζικοί Διορισμοί για το πλήθος των κενών στην Ειδική Αγωγή και την εκπαίδευση γενικά.

4. Η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση είναι σύμφωνα με το ν. 3699/2008 υποχρεωτική, δημόσια και δωρεάν.  Η στελέχωσή της πρέπει να γίνεται με χρήματα του τακτικού κρατικού προϋπολογισμού και όχι με κονδύλια που αποδίδονται προσωρινά από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες 2025: Η μαθήτρια που πέτυχε το «απόλυτο 20» στην Οικονομία και πάει για ΑΣΟΕΕ

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Starbucks στο Μοναστηράκι
Μοναστηράκι: Χάκερς «χτύπησαν» τις οθόνες του Starbucks με μηνύματα για την Παλαιστίνη
Αντιπολεμικά συνθήματα κατά του Ισραήλ προβλήθηκαν δημόσια στο κατάστημα της πολυεθνικής στο Μοναστηράκι, viral βίντεο στο TikTok συγκεντρώνει...
Μοναστηράκι: Χάκερς «χτύπησαν» τις οθόνες του Starbucks με μηνύματα για την Παλαιστίνη
17ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γραπτού Λόγου που διοργάνωσαν οι Εκδόσεις Πατάκη
Πρώτο σε όλη την Ελλάδα το Δημοτικό Σχολείο Θερμής στον 17ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γραπτού Λόγου
Οι διακριθέντες μαθητές και οι ιστορίες τους στον 17ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γραπτού Λόγου που διοργάνωσαν οι Εκδόσεις Πατάκη
Πρώτο σε όλη την Ελλάδα το Δημοτικό Σχολείο Θερμής στον 17ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γραπτού Λόγου
ζαχαρακη
Σοφία Ζαχαράκη: Οι σχεδιασμοί μας για το Εθνικό Απολυτήριο και τα νέα Προγράμματα Σπουδών

Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025, η Υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη προχώρησε σε μια αναλυτική...

Σοφία Ζαχαράκη: Οι σχεδιασμοί μας για το Εθνικό Απολυτήριο και τα νέα Προγράμματα Σπουδών
rapid test eody
Συναγερμός: Κτηνοτρόφος πέθανε από φονικό αιμορραγικό ιό – Τον τσίμπησε μολυσμένο τσιμπούρι
Πανικός στον ΕΟΔΥ: «Αποφεύγετε τη στενή φυσική επαφή με ύποπτα ή επιβεβαιωμένα περιστατικά»
Συναγερμός: Κτηνοτρόφος πέθανε από φονικό αιμορραγικό ιό – Τον τσίμπησε μολυσμένο τσιμπούρι