Thumbnail
Με την κατεπείγουσα εγκύκλιό του την προηγούμενη εβδομάδα το Υπουργείο Παιδείας προχωρά στο σχεδιασμό του για «κούρεμα» των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών στην Α/θμια εκπαίδευση.

 

«ΚΟΥΡΕΥΟΥΝ» ΤΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΜΟΝΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ
Ο ΜΑΖΙΚΟΣ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ

                       Με την κατεπείγουσα εγκύκλιό του την προηγούμενη εβδομάδα το Υπουργείο Παιδείας προχωρά στο σχεδιασμό του για «κούρεμα» των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών στην Α/θμια εκπαίδευση. Προσθέτει ακόμη ένα μέτρο, που μαζί με τις συγχωνεύσεις-κλεισίματα σχολείων, τις συμπτύξεις τμημάτων, την αύξηση του ωραρίου επιδιώκει να δημιουργήσει «πρωτογενές πλεόνασμα» εκπαιδευτικών. Ένα «πλεόνασμα» που θα χρησιμοποιηθεί για υποχρεωτικές μετακινήσεις εντός νομού ή  περιφέρειας ή σε όλη την επικράτεια ή απλά για να μετακινηθεί …στο σπίτι του. Το δικαίωμα στην επιλογή είναι μεταξύ μετακίνησης που σημαίνει εξαναγκασμός σε παραίτηση ή διαθεσιμότητα-απόλυση.

            Αυτή η κίνηση του Υπουργείου :

·         δεν είναι μια ειδική περίπτωση για την Α/θμια. Αποτελεί μια ειδική πλευρά της γενικευμένης επίθεσης της κυβέρνησης και στις δυο βαθμίδες στην εκπαίδευση με στόχο τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, συντρίβοντας ό,τι θυμίζει σταθερότητα και μονιμότητα. Μας αφορά ΟΛΟΥΣ δάσκαλους, νηπιαγωγούς και καθηγητές.

·         δε στερείται λογικής –παρά το παράλογο του πράγματος -«μετράω κεφάλια και διαιρώ»-, πολύ περισσότερο δεν υπάρχει λάθος στο διαιρέτη. Η κυβέρνηση κάνει πράξη τη μνημονιακή λογική για λιγότερα σχολεία-λιγότερη μόρφωση, για περισσότερους μαθητές στα τμήματα-χειρότερη μόρφωση, λιγότερους εκπαιδευτικούς, περισσότερο ανεργία, φτώχεια, εξαθλίωση.

Αποτελεί η εξέλιξη αυτή, ακόμη μια συνιστώσα που μαζί με την αξιολόγηση, το πειθαρχικό δίκαιο και το ΔΥ κώδικα, συγκροτούν το αντιδραστικό πρότυπο του Υπουργείου. Αυτό του σκυφτού, χειραγωγημένου εκπαιδευτικού, ανήμπορου να αντιδράσει, ιμάντα μεταβίβασης των αντιδραστικών επιλογών κυβέρνησης και τρόικας στους μαθητές, στη νέα γενιά του τόπου μας. Στην κατεύθυνση αυτή στρατεύονται και οι καλοπληρωμένοι κονδυλοφόροι των Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης και Αποπροσανατολισμού που το τελευταίο διάστημα ξεσαλώνουν πραγματικά για το «εξωφρενικό» των 200.000 εκπαιδευτικών «ανίκανων», «κοπανατζήδων», «ψυχολογικά άρρωστων» κλπ

Συναδέλφισσες συνάδελφοι

Ο λύκος μάς έχει δείξει τα δόντια του, ας μην ψάχνουμε το ντορό του. Δε χωράνε αυταπάτες και ψευδαισθήσεις Είναι αυτό που νομίζουμε. Είναι ξεκάθαρο ότι από Σεπτέμβρη θα κάνουμε(αν έχουμε) μια διαφορετική δουλειά σε ένα άλλο σχολείο από αυτό που ξέραμε.

Ποια πρέπει να είναι η απάντηση του κλάδου; Δεν αρκεί η καταγγελία και καταδίκη, πολύ περισσότερο δε συνιστά απάντηση η  «τρίπλα» της υπόδειξης στα στελέχη (Διευθυντές και Προϊστάμενοι) της απάντησης στο έγγραφο του Υπουργείου. Παρότι το κλίμα δεν είναι καλό στα σχολεία, συνέπεια της αδράνειας που έχει επιβληθεί με κύρια ευθύνη των ηγεσιών σε ΟΛΜΕ- ΔΟΕ, παρά την έλλειψη αγωνιστικής προετοιμασίας στον κλάδο και την προσμονή για αλλαγή στην εκλογική καταγραφή των συνεδρίων, παρά το τέλος της χρονιάς στη Β/θμια (Πανελλαδικές και άλλες εξετάσεις μετά το Πάσχα), απαιτείται:

          ΆΜΕΣΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ που θα αποφασίσουν κινητοποιήσεις διαδηλώσεις –καταλήψεις Διευθύνσεων κλπ με ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΔΙΗΜΕΡΟ την τελευταία βδομάδα πριν τις διακοπές του Πάσχα. Να κλείσουμε τα σχολεία μας για να μείνουν ανοιχτά. Να βγούμε στους δρόμους όλος ο κόσμος της εκπαίδευσης μαζί με τους γονείς και τους μαθητές μας για να  τους σταματήσουμε!

ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ – ΕΕ – ΔΝΤ

·         Να μην κλείσει κανένα σχολείο- να μη γίνουν συμπτύξεις τμημάτων.

·         Σταθερή μόνιμη δουλειά για όλους. Να μην περάσει καμία απόλυση, καμία εφεδρεία .

·         Όχι στην κατάργηση των οργανικών θέσεων  και την  άρση της μονιμότητας.

·         Όχι στο σχολείο των λίγων και εκλεκτών μαθητών, των φτωχών και τρομοκρατημένων εκπαιδευτικών.

deltioake.blogspot.com       6/4/2013

 
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ψαρια
Αυτό είναι το Νο1 υγιεινό ψάρι για ισορροπημένη διατροφή και υγεία
Γιατί ξεχωρίζει ως η ιδανική επιλογή για όσους αναζητούν ένα νόστιμο και ταυτόχρονα θρεπτικό ψάρι με χαμηλό υδράργυρο, πλούσιο σε ωμέγα-3 και πρωτεΐνη
Αυτό είναι το Νο1 υγιεινό ψάρι για ισορροπημένη διατροφή και υγεία
ασεπ
Ο νέος σχεδιασμός της Κυβέρνησης για την αξιολόγηση: «e-Peitharxika», νέο Πειθαρχικό Συμβούλιο, στέρηση μισθού και απολύσεις
Κυβέρνηση προς εκπαιδευτικούς: Θα χάνουν αμοιβές όσοι δημόσιοι υπάλληλοι αρνούνται τη διαδικασία – Βαρύτερες κυρώσεις για τους υπότροπους
Ο νέος σχεδιασμός της Κυβέρνησης για την αξιολόγηση: «e-Peitharxika», νέο Πειθαρχικό Συμβούλιο, στέρηση μισθού και απολύσεις
ekpaideytikoi
Μισθοδοσία Εκπαιδευτικών: Πότε πιστώνεται στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: (Μόνιμοι, νεοδιόριστοι, αναπληρωτές): Πότε αλλάζει το μισθολογικό κλιμάκιο
Μισθοδοσία Εκπαιδευτικών: Πότε πιστώνεται στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Οιτή
Οίτη: Το άγνωστο βουνό με την ψυχή της Πίνδου και τις ιστορίες του Ηρακλή
Ένα φυσικό στολίδι της Στερεάς Ελλάδας που εντυπωσιάζει με την αυθεντικότητα και την ιστορική του δύναμη – Μοναδικά τοπία, γραφικά χωριά και πρόσβαση...
Οίτη: Το άγνωστο βουνό με την ψυχή της Πίνδου και τις ιστορίες του Ηρακλή