Thumbnail
Τα οργανικά κενά που υπολογίζουμε να προκύψουν στη Διεύθυνση Π.Ε. Πειραιά ανά ειδικότητα για τη σχολική χρονιά 2013-2014 είναι τα παρακάτω:

  Μ Ε Ν Τ Α Κ Η Σ  Τ Α Σ Ο Σ

    ΑΙΡΕΤΟΣ Π.Υ.Σ.Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ

Τηλ.: 6944 605921 - 210 4206111

Ε-mail.: [email protected]

               Taso_24@otenet.gr

Πειραιάς 5-4-2013

Οργανικά κενά Γενικής και Ειδικής Αγωγής.

       Τα οργανικά κενά που υπολογίζουμε να προκύψουν στη Διεύθυνση Π.Ε. Πειραιά ανά ειδικότητα για τη σχολική χρονιά 2013-2014 είναι τα παρακάτω:

ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

Α΄ ΠΕΙΡΑΙΑ

Β΄ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΣΥΝΟΛΟ

ΔΑΣΚΑΛΩΝ

43

10

53

ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

16

12

28

ΑΓΓΛ. ΓΛΩΣΣΑΣ

   3

-

 3

ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ

-

  2

 2

ΜΟΥΣΙΚΗΣ

-

-

-

 

 

 

 

 

 

                                                                 

 

 

 

ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

            Τ.Ε.                                      ΣΜΕΑΕ

Α΄ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΣΥΝΟΛΟ

22

56

-

16

 

Α΄ ΠΕΙΡΑΙΑ

Β΄ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΔΑΣΚΑΛΩΝ

24

10

ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

16

-

 

 

 

 

 

 

Ο Αιρετός του ΠΥΣΠΕ Πειραιά

Μεντάκης Τάσος  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ