Thumbnail

 

Ενιαία Αγωνιστική Κίνηση (Ε.Α.Κ.) για το ΠΥΣΔΕ Αχαΐας

Ενημερωτικό 16ο: Συσπείρωση στα σωματεία,  εξοπλισμός με ομάδες σχολείων  - Κανένας για «προσάναμμα» σε βίαιες απομακρύνσεις ή απολύσεις  - Στήριξη και με 500 υπογραφές

Η ΕΕ, το ΔΝΤ και οι ντόπιοι υπηρέτες τους σπάνε ένα–ένα τα ταμπού, όχι μόνο του κοινωνικού κράτους, αλλά και της χρηματιστηριακής θρησκείας τους, με δήθεν ή χωρίς λόγους: όπως τις καταθέσεις των πρώην μικρομεσαίων (Κύπρος, Ισπανίας, κλπ).  Στη χώρα μας έχουμε τα προεόρτια για τη μεγάλη δομική και εργασιακή επίθεση στο δημόσιο (λίγες διαθεσιμότητες, αργίες και σχέδιο «Αθηνά» για ΑΕΙ-ΤΕΙ).

Τα νέα Υπηρεσιακά Συμβούλια έχουν μπροστά τους νέο τοπίο: Η ντόπια και εξωτερική τρόικα ετοιμάζεται για μια νέα μεγάλη επίθεση με επίκεντρο τις δομές και τα εργασιακά στα σχολεία Με εργαλεία τη συγχώνευση των περιοχών σε επίπεδο Νομού, τις προσομοιώσεις για παραπέρα συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων, το «πρότυπο» με την «αξιολόγηση» στα πρωην Πειραματικά και τα τρία σχέδια («αυτοαξιολόγηση», «αξιολόγηση», «ανεξάρτητη αρχή») που είναι έτοιμα, τα νομοσχέδια για βίαιη αναδιάρθρωση σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, την τρομοκρατία για πειθαρχικές διώξεις χωρίς αιρετούς στα Πειθαρχικά Συμβούλια πλέον και με νέο προσάναμμα τους «ασθενείς» και «κοπανατζήδες».

Ι) Για τις ομάδες σχολείων στη β/βάθμια Αχαΐας 

Βρισκόμαστε ήδη μετά τη συγχώνευση των πρώην περιοχών μετάθεσης (24-12-12) και την υποχρεωτική μας ένταξη-μετάθεση (14-01-2013) στις νέες ευρύτερες περιοχές (η Αχαΐα μια πλέον περιοχή μετάθεσης) και το ενδιαφέρον πλέον βραχυπρόθεσμα έχει πέσει στις «ομάδες σχολείων». Επειδή στην Αχαΐα, ειδικά μετά το 2000, ουσιαστικά για την Α΄ και Δ΄ περιοχή δεν λειτουργούσαν (επειδή ταυτίζονταν), στις δε Β΄  και Γ΄ υπολειτουργούσαν, η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων είτε τις αγνοεί, είτε τις συγχέει. Για το λόγο αυτό αφιερώσαμε μεγάλο μέρος της εκδήλωσης στις 24-1-2013 στην Πάτρα, αλλά και στις δεκάδες περιοδείες που κάναμε, κυρίως στα μακρινά και περιφερειακά σχολεία, όπου και συγκεντρώθηκε ο μεγαλύτερος αριθμός των 500 περίπου υπογραφών.

- Να σημειώσουμε επιγραμματικά με τι δεν έχουν σχέση οι ομάδες σχολείων και με τι έχουν.

α) Δεν έχουν σχέση: 1) Με τις μεταθέσεις, βελτιώσεις και οριστική τοποθέτηση. 2) Με τα μόρια εντοπιότητας και συνυπηρέτησης. 3) Με τις αποσπάσεις εντός του Νομού και τις τοποθετήσεις αποσπασμένων από άλλα ΠΥΣΔΕ.

α) Έχουν σχέση: 1) Με την άρση της υπεραριθμίας στη φάση του Μαΐου-Ιουνίου (πρώτα σ’ αυτές και κατόπιν στις όμορες, αν υπάρχουν). 2) Με τον αριθμό των κενών που θα μείνουν για τις τοποθετήσεις από μεταθέσεις, βελτιώσεις και οριστική τοποθέτηση. 3) Για τις τοποθετήσεις των «λειτουργικά υπεράριθμων» το Σεπτέμβρη «εφαρμόζονται αναλόγως» (παρ.7 και 9, άρθρ.14, ΠΔ100/97). 4) Επηρεάζουν, χωρίς να καθορίζουν, τις συμπληρώσεις ωραρίου το Σεπτέμβρη. 5) Οι όμορες, εφόσον υπάρχουν, αίρουν την υπεραριθμία για όσους το επιθυμούν σε 2η φάση και συγκρινόμενοι μεταξύ τους στα ίδια σχολεία και φυσικά τη σειρά προτίμησης.

- Το Υπ. Παιδείας περίπου πριν ένα μήνα ζήτησε να σταλούν οι υπάρχουσες ομάδες σχολείων μέσα σε μια ημέρα. Η διοίκηση απέστειλε τις υπάρχουσες. Εμείς ζητήσαμε να γίνει σύντομα επανεξέταση, πράγμα που επαναφέραμε και σε δυο πρόσφατες συνεδριάσεις. Η Πρόεδρος του ΠΥΣΔΕ δεσμεύτηκε ότι θα φέρει το θέμα σύντομα. Οι ομάδες σχολείων που αποστάλθηκαν είναι: η πρωην Α΄ Αχαΐας (όλα τα σχολεία), η πρώην Δ΄ Αχαΐας (όλα τα σχολεία), τα 4 σχολεία Αιγείρας-Ακράτας, τα 14 σχολεία Διακοπτού-Αιγίου-Καμαρών, τα 3 σχολεία των Καλαβρύτων, τα 2 σχολεία της Κλειτορίας και τα 3 σχολεία Δάφνης-Ψωφίδας.

- Τι προτείναμε στα σχολεία και τις δυο ΕΛΜΕ: Για τις νέες ομάδες βάση να αποτελέσουν τα σχολεία των πρωην Καποδιστριακών Δήμων και τα 4 δημοτικά διαμερίσματα του πρώην Καποδιστριακού Δήμου Πατρέων. Πρέπει επίσης να ληφθούν υπόψη ο τόπος κατοικίας των συναδέλφων, η υπάρχουσα αστική και υπεραστική συγκοινωνία και η εμπειρία από το παρελθόν, αλλά και το μείζον γεγονός ότι υπάρχουν περίπου 400 συνάδελφοι χωρίς οργανική θέση στην Αχαΐα. Με βάση τις συζητήσεις στα σχολεία και τις υπογραφές που συγκεντρώθηκαν διαμορφώσαμε σχετικές εναλλακτικές προτάσεις και προς τα ΔΣ των 2 ΕΛΜΕ της Αχαΐας.

- Το ΔΣ της Β ΕΛΜΕ Αχαΐας έκανε δεκτή ομόφωνα την βασική πρότασή μας: Παραμένουν ως έχουν οι ομάδες στην πρωην Γ΄ Αχαΐας και η ομάδα σε Αιγείρα-Ακράτα. Προτείνονται ξεχωριστές ομάδες για τα 2 σχολεία του Διακοπτού, τα 10 σχολεία του Αιγίου και τα 2 σχολεία των Καμαρών. Πλειοψηφικά, επειδή τα σχολεία βρίσκονται σε άξονες, να είναι κατά σειρά όμορες οι ομάδες τόσο μεταξύ τους στην πρωην Γ΄, όσο και στην πρωην Β΄ Αχαΐας.

- Στο ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας δεν κατέστη δυνατό να υπάρξει ακόμα σχετική απόφαση. Εμείς έχουμε ήδη προτείνει 3 ομάδες σχολείων με γεωγραφικά κριτήρια στην Α΄ Αχαΐας (όλες όμορες μεταξύ τους) και ομοίως στην Δ΄ Αχαΐας 2 ή 3 ομάδες.

- Για το «όμορο» έξω από τις πρώην περιοχές μπορούμε να συζητήσουμε μόνο αν τα σχολεία θα είναι επιλεγμένα. Ενδεικτικά: Τα σχολεία των Καμαρών μόνο με τα σχολεία του πρώην Δήμου Ρίου, τα σχολεία των Καλαβρύτων όμορα και με τα 2 σχολεία του Διακοπτού, τα 2 σχολεία του πρ. Δήμου Φαρρών με τα σχολεία του πρ. Δήμου Μεσσάτιδας ή τα 2 σχολεία των Λουσικών και τα 3 της Κ. Αχαΐας με τα 2 σχολεία πρ. Δήμων Βραχνεΐκων (ή και τα 3 σχολεία του πρ. Δήμου Παραλίας).

ΙΙ) Για την υπόθεση των φυσικώς αδυνατούντων

Ως γνωστό, δεν υπάρχει από την εποχή του Ν.1566 πεντακάθαρο νομικό καθεστώς για τους «φυσικώς αδυνατούντες» συναδέλφους, δηλαδή για μόνιμους ή προσωρινούς λόγους υγείας. Έκανε δηλαδή η Πολιτεία κοινωνική πολιτική χωρίς μετατάξεις, ειδικές συντάξεις ασθενείας, κλπ. Η Πολιτεία έτσι στην εκπαίδευση έδινε την δυνατότητα στη Διοίκηση να κάνουν γραμματειακή υποστήριξη με μειωμένο διδακτικό ωράριο ή και με μηδενικό σε κάποιες περιπτώσεις. Στο πλαίσιο της νεοφιλελεύθερης αναδιάρθρωσης και συρρίκνωσης του δημόσιου τομέα με παράλληλη μείωση των δημοσίων υπαλλήλων (και εκπαιδευτικών) οι συνάδελφοι αυτοί, εδώ και 1-2 χρόνια, έχουν στοχοποιηθεί μαζί με τους όντως ή δήθεν «επίορκους», ως προσάναμμα στις βίαιες απολύσεις, συνήθως με φουσκωμένα στοιχεία. Τελευταία ψάχνουν και για ή δήθεν «κοπανατζήδες»…

Στις 29-1-2013 στο ΠΥΣΔΕ μας δόθηκε σχετικός κατάλογος, αφού προηγουμένως η πρόεδρος έκανε σχετική δήλωση στα πρακτικά Πρόσφατα έκανε άλλες 2 σχετικές δηλώσεις για το θέμα. Μάλιστα στην τελευταία έκαναν δήλωση όλα τα μη αιρετά μέλη με σκοπό να σταλεί σχετικό ερώτημα προς το Υπ. Παιδείας. Γι’  αυτό εμείς συμπληρωματικά σημειώσαμε ότι οι συνάδελφοι δεν ευθύνονται για την αδυναμία να προσφέρουν πλήρες εκπαιδευτικό έργο, εάν ασθένησαν μετά το διορισμό τους, αλλά και αν ακόμα η αδυναμία αυτή προϋπήρχε του διορισμού τους. Αυτό τονίσαμε αποτελεί ευθύνη της Πολιτείας. Επομένως πρέπει να ιδωθούν με βάση τις αρχές ενός κράτους πρόνοιας, δίνοντας αξιοπρεπείς εργασιακές ή κοινωνικές εναλλακτικές λύσεις. Σημειώνουμε όμως ότι η νέα χρονιά οφείλει να έχει ήδη βρει την ΟΛΜΕ με κεντρικές αποφάσεις για το πανελλαδικό αυτό θέμα.

ΙΙΙ) Συμπλήρωση ωραρίου υποχρεωτικά στα Project και σε ολοήμερα σε Δημοτικά σχολεία.

Στις 13-3-2013 ήλθε στο ΠΥΣΔΕ πρόταση για υποχρεωτική συμμετοχή σε Project περ. 60 συναδέλφων που είχαν μειωμένο διδακτικό ωράριο, είτε επειδή δεν υπήρχαν σχετικές ανάγκες, είτε επειδή είχαν (και) γραμματειακό έργο. Επειδή η πρόταση είχε ως στόχο την μεγαλύτερη διασφάλιση των συναδέλφων στην τάση «στοχοποίησης» και «ανθρωποφαγίας» [όχι μόνο από τα γνωστά ΜΜΕ, αλλά κυρίως από το τροϊκανό κράτος-Κρόνο], ομόφωνα έγινε δεκτή στο ΠΥΣΔΕ. Εμείς δεχτήκαμε,  αν και  ήλθε έστω και στα τέλη Μαρτίου, τις σχετικές συμπληρώσεις ωραρίου και παρά την μη παιδαγωγική διάσταση του ζητήματος, αφού είχαν διασφαλιστεί οι υπόλοιπες εργασιακές ανάγκες.

- Όσον αφορά διαθέσεις περ. 60 επίσης συναδέλφων σε ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία (26-3-2013) μειοψηφήσαμε (και οι 2 αιρετοί) για την γνωστή από το Σεπτέμβρη του 2012 αποσπασματική διαδικασία ανακοίνωσης των σχετικών κενών (e-mail από α/βάθμια στις 13-3-13) και για την παράταση μετά τις 14.00 (την ίδια μέρα) του εργασιακού ωραρίου για τους περισσότερους. Για την παραπέρα διερεύνηση του ζητήματος θέσαμε το θέμα αμέσως στο ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας.

ΙV) Κενά, Τοποθετήσεις και Διαθέσεις

Κενά συνεχίζουν να υπάρχουν ακόμα και κυρίως στην ειδική αγωγή (Τμ. Έντ. περ. 240 ώρες, ΤΕΕ Ειδ. Αγ. περ. 120 ώρες), στις δυο ΕΠΑΣ, αλλά και σε μαθήματα οργάνων στο Μουσικό Σχολείο. Προτείναμε στην πρόεδρο του ΠΥΣΔΕ να ζητήσει από τον Περ. Δ/ντή Δυτ. Ελλάδας (μετά την εγκύκλιο με αρ. πρ. 15201/Δ1/04-02-2013 που δίνει σχετικό εξαιρετικό δικαίωμα) να τοποθετηθεί η, «παράτυπα» τοποθετημένη στο ΕΕΕΕΚ πριν την εγκύκλιο αυτή, συνάδελφος σε κενό από την αρχή της χρονιάς της 1ης ΕΠΑΣ. Η πρόεδρος το ζήτησε, αλλά ακόμα δεν έχουμε καμία πληροφορία για ευόδωση. Κατά τα άλλα συνεχίζονται ελάχιστες μετακινήσεις λόγω αδειών ή συνταξιοδοτήσεων συναδέλφων.

V) Μεταπτυχιακά, Ιδιωτικό έργο, Φροντιστήρια, Κατατάξεις

Εγκρίθηκαν όλα τα Μεταπτυχιακά και διδακτορικά που ήλθαν στην προηγούμενη περίοδο. Το ίδιο συνέβη και με αιτήσεις για ιδιωτικό έργο ή φροντιστήρια. Ενημερώνουμε ότι κατατάξεις σε κλιμάκια εντός του βαθμού γίνονται με ενημέρωση μόνο των ενδιαφερομένων και χωρίς άλλη δημοσιότητα.

 

Οι αιρετοί με την Ενιαία Αγωνιστική Κίνηση για το ΠΥΣΔΕ Ν. Αχαΐας είναι:

1) Παναγιώτης Μπούρδαλας, τακτικό μέλος, κιν. 6976791812, e-mail: [email protected]

2) Άγγελος Μπουμπούλης, αναπλ. μέλος, κιν. 6937152508, e-mail: [email protected]

 

Πάτρα, 26-03-2013

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis sparti
Επίσκεψη του Κυριάκου Πιερρακάκη στη Σπάρτη: Τι δήλωσε για την εκπαίδευση και τις συναντήσεις που είχε
Από την επίσκεψη του υπουργού Παιδείας στη Σπάρτη με αφορμή την 107η Σύνοδο Πρυτάνεων στον Μυστρά
Επίσκεψη του Κυριάκου Πιερρακάκη στη Σπάρτη: Τι δήλωσε για την εκπαίδευση και τις συναντήσεις που είχε
χρήματα
Αντίστροφη μέτρηση λίγων ημερών για την πληρωμή 20 επιδομάτων σε εκατοντάδες χιλιάδες δικαιούχους
Οι πρόσθετες καταβολές ξεκινούν σταδιακά, από την ΔΥΠΑ και θα κορυφωθούν λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, το διάστημα 20 με 23 Δεκεμβρίου
Αντίστροφη μέτρηση λίγων ημερών για την πληρωμή 20 επιδομάτων σε εκατοντάδες χιλιάδες δικαιούχους
ekpaideusiaithousa5.jpg
Κρίση στα ελληνικά σχολεία εξωτερικού: Απουσία εκπαιδευτικών - Σε κίνδυνο η γλώσσα και ο πολιτισμός
Υποστελέχωση των σχολείων της ομογένειας: Απαράδεκτες καθυστερήσεις και αδιαφορία από το Υπουργείο Παιδείας
Κρίση στα ελληνικά σχολεία εξωτερικού: Απουσία εκπαιδευτικών - Σε κίνδυνο η γλώσσα και ο πολιτισμός