Thumbnail

 

Θέμα: Επιστολή Εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη διάθεση της  Α΄ Καρδίτσας.

 Είμαστε εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας θέσουμε ένα θέμα που προέκυψε μετά την ενοποίηση όλων των περιοχών μετάθεσης του νομού Καρδίτσας σε μία (1).

Με την τελευταία ρύθμιση που προβλέπει αλλαγή στις περιοχές μετάθεσης και συγχώνευση όλων των περιοχών του νομού σε μία, προκύπτει, όπως είναι φανερό, ένα σοβαρό πρόβλημα όσον αφορά την τοποθέτησή μας.

Με την ενοποίηση των περιοχών μετάθεσης του νομού Καρδίτσας τόσο οι εκπαιδευτικοί της πόλης (πρώην Α΄ περιοχής μετάθεσης) όσο και οι εκπαιδευτικοί των υπολοίπων περιοχών του νομού (πρώην Β΄ π.μ.) διεκδικούν «ισότιμα» τα οργανικά κενά σε όλα τα σχολεία του νομού.  Η διεκδίκηση αυτή γίνεται βάσει της μοριοδότησης των εκπαιδευτικών. Δύο (2) μόρια κάθε χρονιά δίνονται για τα σχολεία της πόλης, πολύ περισσότερα όμως για τα υπόλοιπα σχολεία εκτός πόλης.  Γίνεται λοιπόν φανερό πως με τη νέα ρύθμιση του Υπουργείου Παιδείας αδικούνται σε μοριοδότηση οι εκπαιδευτικοί της πόλης (πρώην Α΄ π.μ.)αφού παίρνοντας μόνο 2  μόρια τη χρονιά θα διεκδικήσουν τις ίδιες θέσεις μαζί με τους εκπαιδευτικούς που έπαιρναν περισσότερα μόρια κάθε χρονιά στα σχολεία εκτός πόλης (πρώην Β΄ π.μ.). 

Επιπλέον με την ενοποίηση των περιοχών μετάθεσης του νομού Καρδίτσας οι εκπαιδευτικοί της πρώην Α΄ π.μ. βρίσκονται σε καθεστώς υποχρεωτικής μετάθεσης αναίτια.  Ενώ υπάρχουν οργανικά και λειτουργικά κενά σε σχολεία της πόλης όπου και θα έπρεπε να τοποθετηθούν οι εκπαιδευτικοί της πρώην Α΄ π.μ. τα κενά  αυτά τώρα πλέον θα διεκδικήσουν και οι εκπαιδευτικοί της πρώην Β΄ π.μ.  που έχοντας περισσότερα μόρια από τα σχολεία εκτός πόλης θα τοποθετηθούν σε σχολεία εντός της πόλης.  Με τον τρόπο αυτό οι εκπαιδευτικοί της πρώην Α΄ π.μ  θα αναγκαστούν να αλλάξουν τόπο εργασίας, δηλαδή θα αναγκαστούν να δεχτούν υποχρεωτική μετάθεση σε άλλο τόπο εργασίας. 

Το επιχείρημα κάποιων ότι με την ενοποίηση των περιοχών μετάθεσης του νομού Καρδίτσας θα καλυφθούν ευκολότερα τα όποια κενά στα σχολεία του νομού Καρδίτσας δεν ευσταθεί.  Συχνό ήταν  το φαινόμενο εκπαιδευτικοί τόσο της πρώην Α΄ π.μ  όσο και της πρώην Β΄ π.μ να τοποθετούνται για τις ανάγκες της υπηρεσίας σε σχολείο που είχε ελλείψεις εκπαιδευτικών ανεξάρτητα από την περιοχή της μετάθεσής τους.  Έτσι κάποιοι εκπαιδευτικοί της Α΄ π.μ. εργαζόταν στη Β΄ π.μ. με απόφαση του ΠΥΣΔΕ  όταν υπήρχε η ανάγκη.  Τι νέο  λοιπόν προσθέτει η ενοποίηση των περιοχών αφού κι ως σήμερα τα όποια προβλήματα σε σχολεία του νομού Καρδίτσας μπορούσαν να αντιμετωπιστούν; 

Ζητούμε η οργανική τοποθέτησή μας να γίνει κατά προτεραιότητα στην πρώην Α΄ περιοχή Καρδίτσας, όπως προβλέπεται από τη μετάθεσή μας μέχρι εξάντλησης των εκπαιδευτικών που βρίσκονται ήδη στην πρώην Α΄ Καρδίτσας.

Πιστεύουμε ότι μόνο με αυτό τον τρόπο θα είναι δίκαιη η αντιμετώπισή μας από το υπουργείο, αφού σε αντίθετη περίπτωση κάποιοι από εμάς, έχοντας χάσει την οργανική μας θέση θα κληθούμε να αναλάβουμε καθήκοντα σε περιοχές πιθανόν πιο απομακρυσμένες από τη στιγμή που περιοχή Α΄ Καρδίτσας θεωρείται πλέον ολόκληρος ο νομός.

                                                                                 Με τιμή

                                                                       Όλοι οι υπογράφοντες

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολείο
Καθηγητές Πρωτοβάθμιας: «Διαθέσεις στο σκοτάδι» - Όταν η εκπαίδευση λειτουργεί με κανόνες του 1950
Όταν εκπαιδευτικοί με υψηλότερη μοριοδότηση δεν τοποθετούνται σε κοντινά σχολεία, ενώ άλλοι με λιγότερα μόρια ευνοούνται, τότε δεν πρόκειται για...
Καθηγητές Πρωτοβάθμιας: «Διαθέσεις στο σκοτάδι» - Όταν η εκπαίδευση λειτουργεί με κανόνες του 1950
Ζαχαράκη
EDUCONTACT: Η επιτροπή για το νέο σύστημα υποστήριξης πολιτών και εκπαιδευτικών με Τεχνητή Νοημοσύνη
Απόφαση της Σοφίας Ζαχαράκη για τη συγκρότηση επιτροπής προδιαγραφών του ολοκληρωμένου AI συστήματος - Όλα τα ονόματα
EDUCONTACT: Η επιτροπή για το νέο σύστημα υποστήριξης πολιτών και εκπαιδευτικών με Τεχνητή Νοημοσύνη