Thumbnail
Σήμερα ημέρα Τρίτη 5/3/2013 συνεδρίασε με την μαζικότερη μορφή του ο σύλλογος φοιτητών του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

 ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Σήμερα ημέρα Τρίτη 5/3/2013 συνεδρίασε με την μαζικότερη μορφή του ο σύλλογος φοιτητών του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Αφορμή αποτέλεσε η ενημέρωση για την τροποποίηση του ονόματος της σχολής μας από Μηχανολόγους Μηχανικούς σε Μηχανολόγους Μηχανικούς (Μηχανικούς Διοίκησης και Παραγωγής), βάσει του επικαιροποιημένου σχεδίου Αθηνά. Η έκπληξή μας ήταν τεράστια μπροστά στην νέα αυτή απόφαση, έκπληξη που ενισχύθηκε από το γεγονός ότι η όλη ενημέρωση είχε χαρακτήρα διατάγματος και τετελεσμένου γεγονότος δεδομένου ότι επίσης κρίνεται καθυστερημένη (στάλθηκε στην διοικούσα επιτροπή του Π.Δ.Μ. στις 4/3/2013) δε δόθηκε κανένα περιθώριο για διάλογο και για να εκφραστούν οι προτάσεις του συλλόγου των φοιτητών.

Η επιλογή των φοιτητών να συμπεριλάβουν αυτή τη σχολή στο μηχανογραφικό τους, ήταν αποκλειστικά αποτέλεσμα του γεγονότος ότι είναι τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Συνεπώς, αυτή η διαφοροποίηση καθιστά άκυρη αυτή τους την επιλογή και ουσιαστικά τους αφαιρεί το δικαίωμα να αποφασίσουν για το μέλλον τους.

Είναι απόλυτα λογικό να θέλουμε να αποφοιτήσουμε από το τμήμα που επιλέξαμε να εισαχθούμε διότι αν γνωρίζαμε εκ των προτέρων ότι θα άλλαζε το όνομά μας κανένας σχεδόν δεν θα επέλεγε τη σχολή. Θέλουμε ξεκάθαρα το όνομά μας να διατηρηθεί ως έχει, δηλαδή να ονομαζόμαστε Μηχανολόγοι Μηχανικοί. Δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να υπάρχει η πιθανότητα να υποβαθμιστούν τα δικαιώματα, το πτυχίο και η εικόνα του πτυχίου μας στον ευρύτερο ακαδημαϊκό και επαγγελματικό χώρο.

Δεν ανεχόμαστε οι πολιτικές σκοπιμότητες να λειτουργούν εις βάρος της ποιότητας των σπουδών μας.

Αυτό που συμβαίνει στην πράξη είναι μια πρωτοφανής υποβάθμιση του τμήματός μας τόσο σε επίπεδο τίτλου όσο και σε επίπεδο σπουδών.

Σε τι διαφέρει ο οδηγός σπουδών μας από τον οδηγό σπουδών των Μηχανολόγων Μηχανικών του Α.Π.Θ. για να έχουμε διαφορετικό όνομα;

Που υστερεί το πρόγραμμα σπουδών του Π.Δ.Μ. έναντι του Α.Π.Θ.;

Πουθενά!!!

Καταγγέλλουμε την προσθήκη του προσδιορισμού Μηχανικών Διοίκησης και Παραγωγής στο όνομα Μηχανολόγων Μηχανικών ο οποίος περιορίζει το γνωστικό αντικείμενο της επιστήμης που πραγματευόμαστε.

Απαιτούμε να παραμείνουμε Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και είμαστε αποφασισμένοι να χρησιμοποιήσουμε κάθε νόμιμο μέσο προκειμένου να προστατεύσουμε τα δικαιώματα μας.

Ο Πρόεδρος                                             Ο Γραμματέας

Διαλυνάς Φίλιππος                          Χατζημωράκης Αναστάσιος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες