Thumbnail
ΣΕΤΕ κομμωτικής: Προσλήψεις με το σταγονόμετρο

                                      

 

 
    Εδεσσα 3-3-2013 αρ. πρ 13
 
ΑΛ.ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ 17 ΕΔΕΣΣΑ                                       
 
        ΠΡΟΣ : 1. κ. Κωνσταντίνο    Αρβανιτόπουλο          
 
Τηλ:2381022028 κιν.6945516222                                             
 
 Υπουργό Παιδείας &   Θρησκευμάτων,
 
 
      Πολιτισµού & Αθλητισµού                 
 
         υπεύθυνη επικοινωνίας: Στεφανίδου Δεσποινα      
 
     2. κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου                                                                                                            
 
                  Υφυπουργό Παιδείας & Θρησκευµάτων,
 
           Πολιτισµού & Αθλητισµού
 
   3. Τον Προϊστάμενο ΓενικήςΔ/νσης 
 
     Διοίκησης Α/θμιας & Β/θμιας  
 
          Εκπ/σης/Διεύθυνση Προσωπικού
 
      Β/θμιας Εκπ/σης/Τμ.Α’ Διορισμών                                                                                                 
 
       4.  Τον Προϊστάμενο Νομικού
 
  Τμήματος του Υπουργείου
 
       Π.Θ.Π.Α.    

        5. Τα ΜΜΕ           

   ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΓΟΝΟΜΕΤΡΟ

Είναι γενικά αντιληπτό φέτος το φαινόμενο των προσλήψεων αναπληρωτών με το σταγονόμετρο γεγονός , που έχει λάβει ιδιαίτερες διαστάσεις στις τεχνικές ειδικότητες και δη σε αυτήν της Κομμωτικής!

Μετά από έξι κατά σειρά φάσεις προσλήψεων , των οποίων το άθροισμα δεν υπερβαίνει τις 73 Κομμώτριες , τα σχολεία , ακόμη και τώρα ,στερούνται  απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού.

Προφανώς, οι Σοφοί του Υπουργείου Παιδείας ευελπιστούν πως θα καλύψουν τα κενά της διδακτικής ύλης , με τις ελάχιστες και άκρως ετεροχρονισμένες προσλήψεις, προκειμένου οι μαθητές να καταφέρουν αφενός να προαχθούν αφετέρου να πάρουν πτυχίο.

Στις χώρες της ΕΕ η Τεχνική Εκπαίδευση προτιμάται από το 65% των μαθητών και φυσικά χαίρει και της ανάλογης κρατικής μέριμνας. Τουναντίον, στην χώρα μας η οποία ,σε σχέση με τα λοιπά μέλη κράτη της ευρωζώνης, έχει την μεγαλύτερη ανάγκη από πτυχιούχους ευνοούμενους στην επαγγελματική αποκατάσταση, η ΤΕΕ έχει καταντήσει αιμάσσουσα λόγω της έλλειψης εκπαιδευτικού προσωπικού. Η έλλειψη λοιπόν, των καθηγητών έδωσε σε κάποιους το κίνητρο-δικαιολογία να βαφτίσουν τις  μόνιμες ΔΕ01.17 (κατά τον Ν1566/85 βοηθοί εργαστηρίων) σε ΤΕ01.19 (εκπαιδευτικό προσωπικό ειδικότητας Κομμωτικής)! Επιπλέον, κάποιοι άλλοι διευθυντές Δευτ/μιας Εκπ/σης αποφάσισαν να προσλάβουν ωρομίσθιους αδιαφορώντας για τον Ν3848/10 και τις κείμενες με αυτόν επιταγές για την αιτιολογία πρόσληψης ωρομισθίων. Εύλογα, αντιδράσαμε τόσο εμείς ως σύλλογος απέναντι στις προαναφερθείσες παρανομίες όσο  και η ΟΛΤΕ. Κάποιοι ωστόσο, « ποιούν την νήσσαν»  και αναρωτιόμαστε αν τελικά στην πατρίδα μας θα πρέπει να πορευόμαστε με τον συνήγορο αγκαζέ για τα αυτονόητα, που είναι η τήρηση των νόμων από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς , όπως   διευθυντές ΕΠΑΣ, διευθυντές ΣΕΚ , ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ και φυσικά τους νομοθετούντες!

 Σε προηγούμενο έγγραφο ,στο οποίο είχαμε επισημάνει το τεράστιο πρόβλημα των κενών στην Κομμωτική και την κατάχρηση των ΔΕ01.17 συναδέλφων μας , η απάντηση που πήραμε για τις περιορισμένες προσλήψεις αναπληρωτών ήταν πως «…η µη κάλυψη των λειτουργικών κενών στην ∆ευτ/θµια  Eκπαίδευση σε κάθε φάση πρόσληψης αναπληρωτών, δεν αποτελεί παράλειψη οφειλόμενης ενέργειας της ∆ιοίκησης» και «…το Υπουργείο καθοδηγεί τις Περιφερειακές Υπηρεσίες του ώστε να κατανείµουν µε το βέλτιστο τρόπο το εκπαιδευτικό προσωπικό αρµοδιότητάς τους, προκειμένου να διασφαλιστεί η οµαλή και εύρυθµη λειτουργία των σχολικών μονάδων υπαγωγής τους».

Εάν Κύριοι δεν είναι παράληψη της «δικής σας διοίκησης» η μη κάλυψη των λειτουργικών κενών τότε μήπως να ζητήσουμε ευθύνες από αντίστοιχο Υπουργείο Παιδείας κάποιας άλλης χώρας για τις ΕΠΑΣ Χανίων, Λέσβου , Αλιβερίου,   Γρεβενών, Σάμου Ημαθίας και πολλών άλλων πόλεων όπου το εκπαιδευτικό προσωπικό ΤΕ01.19 ή έχει παντελής έλλειψη ή δεν επαρκεί ;

Η καθοδήγηση των περιφερειακών υπηρεσιών να «κατανείμουν με το βέλτιστο τρόπο το εκπαιδευτικό προσωπικό αρμοδιότητάς τους» σημαίνει πως δικαιολογεί την πάταξη του Ν1566/85 (νόμος που ορίζει ποιες είναι οι αρμοδιότητες των ΔΕ01.17) καθώς και των κανονισμών λειτουργίας των ΣΕΚ;

Φυσικά, τα προαναφερθέντα ερωτήματα είναι απόλυτα ρητορικά καθώς όλοι γνωρίζουμε πως εάν εμπλακούμε σε ένα δικαστικό αγώνα «η βέλτιστη χρήση των μόνιμων εκπαιδευτικών…….» κάθε άλλο παρά θα αποτελέσει ελαφρυντικό τεκμήριο για όσους παρανόμησαν!

                                                          ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

·         Την κάλυψη των ΕΠΑΣ με εκπαιδευτικό προσωπικό ΤΕ01.19 Κομμωτικής.

·         Τον έλεγχο και την απόδοση ευθυνών σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την παράνομη διάθεση των ΔΕ01.17 ως ΤΕ01.19.

                         Με εκτίμηση  το ΔΣ του   Σ.Ε.ΤΕ01.19 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

Στεφανίδου Δέσποινα         Παπαδοπούλου Γεωργία             Παυλίδου Ελισάβετ                                                                                          

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανελλήνιες εξετασεις
Πανελλήνιες: Το παράδοξο του μηχανογραφικού και τα πεδία που δεν βγάζουν νόημα
Μηχανογραφικό χωρίς πυξίδα ή όταν τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και οι σχολές δεν «κουμπώνουν»
Πανελλήνιες: Το παράδοξο του μηχανογραφικού και τα πεδία που δεν βγάζουν νόημα
Ζαχαράκη
Καταγγελίες για αδιαφανείς διαθέσεις εκπαιδευτικών: Τις γνωρίζει το υπουργείο;
Στη Βουλή οι καταγγελίες για αδιαφάνεια στις διαθέσεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Καταγγελίες για αδιαφανείς διαθέσεις εκπαιδευτικών: Τις γνωρίζει το υπουργείο;
Internet Of Things
Γιατί το «Internet of Things» δημιουργεί τις επόμενες θέσεις εργασίας
Από τα έξυπνα σπίτια και τις πόλεις, μέχρι τη βιομηχανία και την υγεία, το «Διαδίκτυο των Πραγμάτων» αλλάζει τον τρόπο που λειτουργούν οι...
Γιατί το «Internet of Things» δημιουργεί τις επόμενες θέσεις εργασίας