Thumbnail
ΚΕΜΕΤΕ: Σχέδιο εργασίας για την ομάδα εργασίας για τη βία

 

ΚΕΜΕΤΕ: Σχέδιο εργασίας για την ομάδα εργασίας για τη βία
 
Επειδή έχουμε λάβει αρκετά μηνύματα για τον τρόπο λειτουργίας της ομάδας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε:
 
1. Η συνάντηση της Παρασκευής 25-1-13 αφορά την Αττική γιατί κατανοούμε ότι δεν υπάρχει δυνατότητα μετακίνησης. Βέβαια όσες και όσοι μπορούν και θέλουν να συμμετέχουν και από άλλες περιοχές, θα είναι μεγάλη χαρά για εμάς να συναντηθούμε. Σε αυτή την πρώτη συνάντηση θα γίνει η γνωριμία της ομάδας, θα συζητηθούν οι προτάσεις (σχέδιο) του Δ.Σ. του ΚΕΜΕΤΕ και όποιες άλλες προκύπτουν από τα μέλη της ομάδας (θα συζητηθούν και αυτές που μας έχουν σταλεί ηλεκτρονικά) και θα γίνει μια ιεράρχιση των στόχων βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων. Επίσης θα δημιουργηθούν υποομάδες εργασίας με βάση τα προηγούμενα.
2. Στη Θεσσαλονίκη θα λειτουργήσει ομάδα, αλλά αυτό θα γίνει μετά από την πρώτη συνάντηση που θα έχουμε στην Αθήνα.
3. Για τις υπόλοιπες περιοχές, αφού δημιουργηθούν οι υποομάδες θα αποφασίσει ο καθένας που θα ενταχθεί.
4. Προς το παρόν δεν είναι τεχνικά δυνατόν να χρησιμοποιηθεί το skype θα το δούμε για αργότερα.
Η συμμετοχή είναι μεγάλη, καθημερινά δεχόμαστε και νέες αιτήσεις συμμετοχής και όπως καταλαβαίνετε μέχρι να οργανωθεί και να συντονιστεί η ομάδα χρειάζεται κάποιος χρόνος.
 
Σας ευχαριστούμε για μια ακόμη φορά για τη μεγάλη συμμετοχή και το ενδιαφέρον σας.
 
ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ.
 
Σχέδιο εργασίας προς προβληματισμό και συζήτηση για την ομάδα εργασίας του ΚΕΜΕΤΕ
Ποιες δραστηριότητες μπορούν να γίνουν από τις παρακάτω και πως ιεραρχούνται
 
1. Καταγραφή και μελέτη των σχετικών προβλημάτων στα σχολεία με τη βοήθεια των ΕΛΜΕ και των συναδέλφων. Σύνταξη σχετικού πορίσματος – συναγωγή συμπερασμάτων και διαμόρφωση προτεραιοτήτων.
2. Συνεργασία με ειδικούς επιστήμονες και άλλα αρμόδια πρόσωπα και φορείς με στόχο την πολυδιάστατη προσέγγιση και μελέτη των σχετικών προβλημάτων (αίτια, εμφάνιση, συνέπειες, πρόληψη και αντιμετώπιση).
3. Διοργάνωση από ΚΕΜΕΤΕ/ΟΛΜΕ ημερίδων, σεμιναρίων, συνεδρίων ή άλλων ανοιχτών εκδηλώσεων με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των συναδέλφων.
4. Διοργάνωση διαγωνισμών, εκθέσεων, καλλιτεχνικών ή άλλων σχετικών μαθητικών δραστηριοτήτων (με τη συνεργασία και των συλλόγων γονέων των άλλων παραγόντων της τοπικής κοινωνίας, όσο αυτό είναι δυνατό).
5. Συγκέντρωση και αξιοποίηση σχετικών ντοκουμέντων και έντυπου ή ψηφιακού υλικού που έχει ήδη παραχθεί από εκπαιδευτικούς ή άλλους φορείς και πρόσωπα, προς αξιοποίηση από τους/τις συναδέλφους.
6. Σύνταξη κειμένου – πρότασης που θα περιλαμβάνει πιθανές παρεμβάσεις στα πλαίσια (α) του επίσημου προγράμματος σπουδών (επιμέρους μαθημάτων, δραστηριοτήτων Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών, Ερευνητικών Εργασιών κ.λπ.) και (β) του «κρυφού» προγράμματος του σχολείου.
7. Επιστολή προς τα εκπαιδευτικά συνδικάτα της Ελλάδας (ΔΟΕ, ΟΙΕΛΕ) και άλλων χωρών της Ευρώπης με στόχο την ανταλλαγή εμπειριών, «καλών πρακτικών» και υλικού.
8. Δημιουργία ειδικής σελίδας στην ιστοσελίδα του ΚΕΜΕΤΕ, όπου θα αναρτάται το σχετικό υλικό.
9. Προβολή και αξιοποίηση του σχετικού υλικού που έχει παραχθεί από το ΚΕΜΕΤΕ. Επικαιροποίηση του, όπου απαιτείται.
10. Σχεδιασμός ανοιχτών μουσικών/καλλιτεχνικών αντιφασιστικών εκδηλώσεων για τους/τις μαθητές/-τριες.
11. Συνεργασία με αθλητικούς φορείς και παράγοντες με στόχο την ευαισθητοποίηση στα θέματα ρατσισμού, φασισμού και ξενοφοβίας και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού (σποτ κ.λπ.).
12. Νομική στήριξη των σχολείων και των συναδέλφων σε περιπτώσεις όπου αυτό απαιτείται.
13. Επικοινωνία με τους/τις σχολικούς/-ές συμβούλους με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ανάπτυξη σχετικής δραστηριότητας.
14. Οργάνωση ετήσιου προγράμματος (ως τον Ιούνιο) προτεινόμενων σχετικών δραστηριοτήτων για τις ΕΛΜΕ και τα σχολεία σε πανελλαδική κλίμακα. Αξιοποίηση ιστορικών επετείων ή «Διεθνών Ημερών» του ΟΗΕ.
15. Καταγραφή φορέων, συλλογικοτήτων και προσώπων που μπορούν να συμβάλουν στην οργάνωση αποτελεσματικών δράσεων στο επίπεδο του σχολείου, της ΕΛΜΕ ή πανελλαδικά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

politis_sinigoros.jpg
Αδικία στα μεταπτυχιακά: Τι ζητά ο Συνήγορος του Πολίτη για φοιτητές ΑμεΑ
Να διορθώσει μια αδικία που κρατά εκτός μεταπτυχιακών εκατοντάδες άτομα καλεί το Υπουργείο Παιδείας ο Συνήγορος του Πολίτη
Αδικία στα μεταπτυχιακά: Τι ζητά ο Συνήγορος του Πολίτη για φοιτητές ΑμεΑ
Σχολική αίθουσα
«Γονείς σε απόγνωση: Πληρώνουμε μέχρι και τη θέρμανση στα σχολεία!»
Μόλις το 40% των εσόδων των σχολείων προέρχεται από το κράτος – «Η Δημόσια Εκπαίδευση δεν είναι πολυτέλεια, είναι δικαίωμα», τονίζουν οι γονείς.
«Γονείς σε απόγνωση: Πληρώνουμε μέχρι και τη θέρμανση στα σχολεία!»
Συμβολαιογράφος μιλάει με πελάτη για κληρονομιά
Κληρονομιές: Μπορείς να διεκδικήσεις μερίδιο από περιουσία συγγενή χωρίς διαθήκη;
Κληρονομιές χωρίς διαθήκη: Ποιος παίρνει τι και όσα πρέπει να ξέρετε για το νέο δίκαιο
Κληρονομιές: Μπορείς να διεκδικήσεις μερίδιο από περιουσία συγγενή χωρίς διαθήκη;
οδοντίατρος
Τέλος στα σφραγίσματα! Νέο “θαυματουργό” τζελ αναγεννά τα δόντια μέσα σε 7 ημέρες
Επιστήμονες στη Βρετανία ανέπτυξαν μια πρωτοποριακή θεραπεία που επαναδομεί φυσικά το σμάλτο – Οι πρώτες κλινικές δοκιμές ξεκινούν το 2026
Τέλος στα σφραγίσματα! Νέο “θαυματουργό” τζελ αναγεννά τα δόντια μέσα σε 7 ημέρες