Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 03/02/2026, η σύγκληση σε σώμα του νέου ΔΣ της ΕΛΜΕ Ροδόπης με στόχο την εκλογή νέου προεδρείου. Μετά τις σχετικές αρχαιρεσίες, το νεοεκλεγέν προεδρείο έχει την εξής σύνθεση:
Πρόεδρος | Βασιλειάδης Μιχάλης | ||
Αντιπρόεδρος | Γερομιχαλού Ειρήνη | ||
Γενικός Γραμματέας | Λίτσος Ευάγγελος | ||
Ταμίας | Aμπατζιάνης Παντελής | ||
Οργανωτικός Γραμματέας | Βασιλειάδης Μιχάλης | ||
Μέλος | Ζωγραφόπουλος Παναγιώτης | ||
Μέλος | Μπατσιβάρη Χρυσή | ||
Μέλος | Καραμανώλη Ειρήνη |
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛΜΕ, αναφέρεται ότι για τη θέση του Προέδρου της ΕΛΜΕ ΡΟΔΟΠΗΣ τέθηκε μία υποψηφιότητα του συναδέλφου Βασιλειάδη Μιχάλη που έλαβε 4 ψήφους και 3 λευκά. Για την θέση του/της Αντιπροέδρου τέθηκε μια υποψηφιότητα της συναδέλφου Γερομιχαλού Ειρήνη-Χρυσοβαλάντω που έλαβε 4 ψήφους και 3 λευκά. Για τη θέση του Γ. Γραμματέα υπήρξαν δύο υποψηφιότητες του συναδέλφου Λίτσου Ευάγγελου που έλαβε 4 ψήφους και της συναδέλφου Καραμανώλη Ειρήνη που έλαβε 3 ψήφους. Για την θέση του Ταμία υπήρξε μια υποψηφιότητα του συναδέλφου Αμπατζιάνη Παντελή που έλαβε 6 ψήφους και 1 λευκό. Για την θέση του Οργανωτικού Γραμματέα υπήρξε μία υποψηφιότητα του συναδέλφου Βασιλειάδη Μιχάλη που έλαβε 4 ψήφους και 3 λευκά.
Το ΔΣ θα συνεδριάζει κάθε δεύτερη Δευτέρα στο 3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής.