πανεπιστήμιο αιγαιου
Καθηγητές Πανεπιστημίου Αιγαίου: Το αμέσως επόμενο διάστημα θα καλέσουμε σε διευρυμένο ανοικτό Κεντρικό Συμβούλιο για να συζητήσουμε τις δράσεις μας μετά την ψήφιση του νόμου, για να οργανώσουμε τον αγώνα μας ενάντια στην ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων.

Ο νόμος για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια ψηφίστηκε, όμως ο αγώνας φοιτητών και πανεπιστημιακών μέχρι ο νόμος αυτός να καταργηθεί, συνεχίζεται.

Αυτό τονίζουν σε ανακοίνωσή τους οι πανεπιστημιακοί (σύλλογος μελών ΔΕΠ) του Παν.Αιγαίου, οι οποίοι δηλώνουν ότι θα βρίσκονται  «σε διαρκή συντονισμό με τους φοιτητές και τις φοιτήτριές μας, με όλους τους εργαζόμενους μέσα στο πανεπιστήμιο για να οργανώσουμε τον αγώνα μας ενάντια στην ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων, ενάντια στην περαιτέρω εμπορευματοποίηση του δημόσιου πανεπιστημίου, ενάντια στην συστηματική υποβάθμιση της γνώσης που προωθείται»

Η απόφαση του ΚΣ Συλλόγου ΔΕΠ Π. Αιγαίου

Ο νόμος για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια ψηφίστηκε από μια ισχνή κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Ο αγώνας των φοιτητών, με την ενεργή στήριξη της συντριπτικής πλειοψηφίας της πανεπιστημιακής κοινότητας ακόμη και με τη στήριξη ακαδημαϊκών διοικητικών οργάνων, κατάφερε να απονομιμοποιήσει σε σημαντικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας τα κυβερνητικά σχέδια για την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων. Ο αγώνας των φοιτητών έφερε με έντονο τρόπο ξανά στο προσκήνιο τη διεκδίκηση για δημόσια και δωρεάν παιδεία. Μια διεκδίκηση που συσπειρώνει όλο και περισσότερους εργαζόμενους, νεολαίους, την κοινωνική πλειοψηφία.

Ο αγώνας μετά την ψήφιση συνεχίζεται. Συνεχίζεται μέχρι αυτός ο νόμος να μείνει στα χαρτιά, μέχρι ο νόμος αυτός να καταργηθεί. Παράλληλα θα αγωνιστούμε να μην εφαρμοστεί καμία αντιδραστική πτυχή του, που αφορά στα δημόσια πανεπιστήμια. Νόμοι έχουν καταργηθεί στην πράξη (βλ. πανεπιστημιακή αστυνομία), νόμοι απονομιμοποιήθηκαν και περιέπεσαν σε ανυποληψία (βλ. Συμβούλια Ιδρύματος του νόμου Διαμαντοπούλου), νόμοι καταργήθηκαν εντελώς (βλ. παλαιότερα νόμος 815). Θα είμαστε σε διαρκή συντονισμό με τους φοιτητές και τις φοιτήτριές μας, με όλους τους εργαζόμενους μέσα στο πανεπιστήμιο για να οργανώσουμε τον αγώνα μας ενάντια στην ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων, ενάντια στην περαιτέρω εμπορευματοποίηση του δημόσιου πανεπιστημίου, ενάντια στην συστηματική υποβάθμιση της γνώσης που προωθείται.

Ταυτόχρονα υπενθυμίζουμε παλαιότερες αποφάσεις του ΚΣ του Συλλόγου μας για διεξαγωγή μαθημάτων με φυσική παρουσία. Η δια ζώσης λειτουργία είναι συστατική για το ίδιο το πανεπιστήμιο ως χώρο παραγωγής γνώσης και προαγωγής της κριτικής σκέψης μέσω του διαλόγου και της αλληλεπίδρασης. Αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της ακαδημαϊκής διαδικασίας. Η εξ αποστάσεως διαδικτυακή λειτουργία είναι σύμφυτη με το εμπορευματοποιημένο πανεπιστήμιο και δεν συμβάλλει στην ακαδημαϊκότητα. Θεωρούμε ότι η δια ζώσης λειτουργία αποτελεί ευθύνη των λειτουργών της Ανώτατης Δημόσιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι οφείλουν να την προασπίσουν. Σε περιπτώσεις επιβολής διαδικτυακών μαθημάτων, προχωράμε στην προκήρυξη, κυλιόμενων στάσεων εργασίας, η οποία καλύπτει κάθε διδάσκοντα και διδάσκουσα, όπως κάναμε και με τις τηλε-εξετάσεις.

Το αμέσως επόμενο διάστημα θα καλέσουμε σε διευρυμένο ανοικτό Κεντρικό Συμβούλιο για να συζητήσουμε τις δράσεις μας μετά την ψήφιση του νόμου, για να οργανώσουμε τον αγώνα μας ενάντια στην ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μάθε τι σημαίνει το όνομά σου στα αρχαία ελληνικά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_2.jpg
Ζητάμε θεσμούς στήριξης, γιατί οι θεσμοί προσφέρουν ίσες ευκαιρίες σε όλους
Γι’ αυτό είμαστε και θα είμαστε εκπαιδευτικοί. Γιατί κυνηγάμε την ουτοπία, γιατί οραματιζόμαστε το Ιδανικό.
Ζητάμε θεσμούς στήριξης, γιατί οι θεσμοί προσφέρουν ίσες ευκαιρίες σε όλους