Thumbnail
«Γίνεται κατανοητό ότι ο ΔΕ βλέπει τους εκπαιδευτικούς ως στρατιώτες, τον ίδιο τον εαυτό του τον αντιλαμβάνεται ως Λοχαγό στρατώνα στην καλύτερη περίπτωση ή ως διοικητή ΑΤ προς τους αστυνομικούς υπαλλήλους»

«Ο αυταρχισμός, η εφαρμογή του δόγματος "Νόμος και Τάξη" στη ΔΔΕ Πειραιά έχει ανέβει επίπεδο», σημειώνει η Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής, με αφορμή τη στάση του διευθυντή αναφορικά με τις μαθητικές καταλήψεις και τις διατάξεις για μέντορες και συντονιστές.

Μάλιστα, η Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής σημειώνει χαρακτηριστικά:

«Ο τρόπος αντιμετώπισης των εκπαιδευτικών και των εκπροσώπων τους και ο συνολικότερος τρόπος άσκησης πολιτικής καταδεικνύει την αντίληψή του ΔΕ για την εκπαίδευση και την εκπαιδευτική διαδικασία. Με βάση τις επιλογές του, γίνεται κατανοητό ότι ο ΔΕ βλέπει τους εκπαιδευτικούς ως στρατιώτες, τον ίδιο τον εαυτό του τον αντιλαμβάνεται ως Λοχαγό στρατώνα στην καλύτερη περίπτωση ή ως διοικητή ΑΤ προς τους αστυνομικούς υπαλλήλους. Τους δε μαθητές τους βλέπει ως μέλη ενός σωφρονιστικού καταστήματος που αν για κάποιο λόγο παραβούν τους κανονισμούς θα επέλθει η ποινή της τηλε-"εκπαίδευσης". Η επόμενη  κίνηση ποια θα είναι; Να δίνει διαταγές, να εκτοξεύει απειλές και να μοιράζει ποινές;».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Ο αυταρχισμός, η εφαρμογή του δόγματος «Νόμος και Τάξη» στη ΔΔΕ Πειραιά έχει ανέβει επίπεδο! 

Το ότι ο νέος διευθυντής εκπαίδευσης στη ΔΔΕ Πειραιά εφαρμόζει μια αντιεκπαιδευτική, αντικοινωνική πολιτική ως ιμάντας της γενικότερης πολιτικής της κυβέρνησης είναι γεγονός αναμφισβήτητο. Μάλιστα φρόντισε να το θυμίσει αυτό στον χαιρετισμό του, όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του στη ΔΔΕ Πειραιά, τονίζοντας ότι αυτά πηγάζουν από τον ν. 4823/21 και δεν επιδέχονται αμφισβήτηση. Τις αμέσως επόμενες ημέρες έσπευσε να υλοποιήσει το δόγμα του με διάφορες κινήσεις και πρωτοβουλίες.

Πρωτοβουλία πρώτη

Στέλνει έγγραφα στα σχολεία επικεντρώνοντας ειδικά στις περιπτώσεις καταλήψεων και του τρόπου αντιμετώπισής τους από τους εκπαιδευτικούς. Τηλε-«εκπαίδευση» σε περιπτώσεις κατάληψης, από τη δεύτερη ώρα μάλιστα.

Πρωτοβουλία δεύτερη

«Την Τετάρτη 28/09/2022, στο γραφείο του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά πραγματοποιήθηκε συνάντηση συνεργασίας με θέμα την αντιμετώπιση των καταλήψεων και το φαινόμενο του εκφοβισμού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς του» αναφέρει δελτίο τύπου της ΔΔΕ που στάλθηκε στα σχολεία. Η φράση «Κυρίαρχη η κοινή θέση ότι δεν ποινικοποιούμε ανηλίκους μαθητές, η παρουσία της ΕΛ.ΑΣ παραμένει διακριτική», είναι απολύτως υποκριτική και αυτό αποκαλύπτεται από το γεγονός ότι στον επίλογο του δελτίου τύπου επανέρχεται για μια ακόμη φορά στην «υποχρέωση» των εκπαιδευτικών για τηλε-«εκπαίδευση» σε περιπτώσεις κατάληψης, ενώπιον των αντιδημάρχων Παιδείας, επιδιώκοντας τη «διαπόμπευσή» μας στην κοινωνία, καθώς, με βάση τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ και της ΑΔΕΔΥ, προχωρούμε σε ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΠΟΧΗ σε αυτές τις περιπτώσεις. Και δεν σταματάει εδώ. Επιχειρεί να επιβάλει τον χαφιεδισμό προς τους μαθητές καλώντας τους εκπαιδευτικούς να ενημερώνουν ηλεκτρονικά τις απουσίες των μαθητών από τα τηλε-«μαθήματα». Με άλλα λόγια ο ΔΙΔΕ Πειραιά καλεί σε… διακριτική παρουσία της Αστυνομίας όσο οι (υπό τις… διαταγές του) εκπαιδευτικοί θα έχουμε χρησιμοποιήσει το webex και τις ηλεκτρονικές απουσίες για να σπάσουν οι καταλήψεις.

Δεν είναι τυχαίο το σούσουρο που έγινε στα σχολεία για τη συνάντηση αυτή και τα ειρωνικά χαμόγελα των συναδέλφων που, μαζικά, ενοχλήθηκαν από τη χοντράδα.

Τι είναι αυτό που ωθεί τον ΔΕ Πειραιά να καλέσει τον ταξίαρχο της Αστυνομίας Πειραιά στη ΔΔΕ; Ποια αναγκαιότητα εξυπηρετεί; Ποια είναι η στόχευσή του;

Πρωτοβουλία τρίτη

Στις συσκέψεις του με τις Διευθύντριες και τους Διευθυντές των σχολείων επιχειρεί να τους «ντοπάρει», ώστε να εφαρμόσουν τυφλά τη νομοθεσία, είτε για τις καταλήψεις, είτε για την εφαρμογή των νέων ρόλων του μέντορα και του ενδοσχολικού συντονιστή. Δίνει οδηγία μάλιστα όποιος/α συνάδελφος δεν επιθυμεί να αναλάβει συντονιστής/στρια - μέντορας να επικοινωνήσει προσωπικά μαζί του και να απευθυνθεί στη ΔΔΕ, για να ασκηθεί διοικητική προσφυγή!

Στην προσβλητική πρόσκλησή του προς τις Διευθύντριες και τους Διευθυντές «παρακαλεί» να είναι ανοιχτές οι κάμερες, αλλιώς να ενημερωθεί!

Σημειώνουμε ακόμα ότι στην παράσταση διαμαρτυρίας της ΕΛΜΕ Πειραιά σχετικά με τον τρόπο που διαχειρίστηκε η ΔΔΕ τη διαδικασία των τοποθετήσεων, μονίμων και αναπληρωτών, και το χάος που έχει δημιουργηθεί όλο αυτό το διάστημα, ήταν παρούσα («διακριτικά») και η αστυνομία. Σε μια παράσταση διαμαρτυρίας την οποία ενώ ο ΔΕ γνώριζε από την προηγούμενη εβδομάδα, φρόντισε να απουσιάζει, να την αποφύγει και να αφήσει στο πόδι του τα όργανα της τάξης! Η αστυνομία ισχυρίστηκε ότι δεν κλήθηκε από τον ΔΔΕ, ωστόσο το γεγονός καταδεικνύει το γενικότερο κλίμα της κυβερνητικής πολιτικής.

Ο τρόπος αντιμετώπισης των εκπαιδευτικών και των εκπροσώπων τους και ο συνολικότερος τρόπος άσκησης πολιτικής καταδεικνύει την αντίληψή του ΔΕ για την εκπαίδευση και την εκπαιδευτική διαδικασία. Με βάση τις επιλογές του, γίνεται κατανοητό ότι ο ΔΕ βλέπει τους εκπαιδευτικούς ως στρατιώτες, τον ίδιο τον εαυτό του τον αντιλαμβάνεται ως Λοχαγό στρατώνα στην καλύτερη περίπτωση ή ως διοικητή ΑΤ προς τους αστυνομικούς υπαλλήλους. Τους δε μαθητές τους βλέπει ως μέλη ενός σωφρονιστικού καταστήματος που αν για κάποιο λόγο παραβούν τους κανονισμούς θα επέλθει η ποινή της τηλε-«εκπαίδευσης». Η επόμενη  κίνηση ποια θα είναι; Να δίνει διαταγές, να εκτοξεύει απειλές και να μοιράζει ποινές;

Θεωρούμε ότι όλα τα παραπάνω εντάσσονται στο δόγμα «Νόμος και Τάξη». Είναι εκφοβισμός και επιχείρηση τρομοκράτησης και χειραγώγησης του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας. Είναι ένα δόγμα που επιχειρεί η κυβέρνηση της ΝΔ να επιβάλει. Οι «Νόμοι» που ψήφισε εν καιρώ πανδημίας για να εφαρμοστούν χρειάζονται την «Τάξη», την επιβολή, την καταστολή, τον εκφοβισμό. Δικαστικές προσφυγές, αστυνομοκρατία στις διαδηλώσεις, ΟΠΠΙ στα ΑΕΙ, ν. Χατζηδάκη στα σωματεία. Αυτό το δόγμα εφαρμόζει κι ο νέος ΔΕ.

Το συνδικαλιστικό κίνημα έχει αντιμετωπίσει εδώ και δεκαετίες τέτοιες συμπεριφορές και θα συνεχίσει να δίνει τη μάχη. Και αυτό γιατί εκείνο που καθορίζει τη στάση του είναι τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών, η υπεράσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων και των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών της εργαζόμενης πλειοψηφίας.

Το επιχειρούμενο κλίμα τρομοκράτησης, εκφοβισμού, επιβολής και αυταρχισμού

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

Οι αντιλήψεις ότι όλα αυτά γίνονται στο πλαίσιο των διοικητικών καθηκόντων του ΔΕ, ουσιαστικά του δίνουν άλλοθι για τη συνέχιση άσκησης αυτής της πολιτικής.

Καλούμε τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους να δυναμώσουν τη συμμετοχή τους στους αγώνες και να συμβάλουν στην αγωνιστική προοπτική του σωματείου. Όπου αντιληφθούν αυθαιρεσίες τη διοίκησης, σε οποιοδήποτε επίπεδο, να το καταγγέλλουν.

Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής ( ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ | ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ | ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ )

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kallianos-1280x720.png
Θύμωσε στον «αέρα» ο Γιάννης Καλλιάνος: «Λυπάμαι αλλά οφείλω να σεβαστώ την Επιστήμη που υπηρετώ» (Vid)
«Λυπάμαι αλλά οφείλω να σεβαστώ την Επιστήμη που υπηρετώ», είπε ο Γ. Καλλιάνος στον αέρα
Θύμωσε στον «αέρα» ο Γιάννης Καλλιάνος: «Λυπάμαι αλλά οφείλω να σεβαστώ την Επιστήμη που υπηρετώ» (Vid)