Εκπαιδευτικοί: Να ανακληθεί η «δυνητική αργία» σε εκπαιδευτικό – «Στόχος οι εξοντωτικές ποινές»
Την ανάκληση της «δυνητικής αργίας» για τον εκπαιδευτικό Κώστα Κορδάτο ζητούν οι εκπαιδευτικοί

Εκπαιδευτικά σωματεία ζητούν την ανάκληση της «δυνητικής αργίας» για τον εκπαιδευτικό Κώστα Κορδάτο, ο οποίος είναι υπεύθυνος τομέα του ΕΚ Αγρινίου και πρόεδρος της ΠΕΤΕΕΜ.

Όπως επισημαίνουν τα σωματεία Β' και Ε' ΕΛΜΕ Αθήνας, η ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ο Αριστοτέλης» κ.α., η συγκεκριμένη απόφαση του υπουργείου Παιδείας και ο τρόπος με τον οποίο πάρθηκε καταργούν το τεκμήριο της αθωότητας επαναφέροντας έμμεσα την «αυτοδίκαιη θέση σε αργία».

«Η απαξίωση των θεσμικών οργάνων που το ίδιο το υπουργείο Παιδείας έχει δημιουργήσει, όπως φάνηκε και παλαιότερα στην απόφαση που πήρε να απολύσει με συνοπτικές διαδικασίες τον αναπληρωτή εκπαιδευτικό στο Μενίδι και τώρα με τον συνάδελφο Κ.Κορδάτο, δείχνει ότι στόχος τους είναι η εύκολη λύση να επιβληθούν εξοντωτικές ποινές» επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωσή της η Β’ ΕΛΜΕ Αθήνας.

Οι ανακοινώσεις των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Β’ ΕΛΜΕ Αθήνας:

Για μια ακόμη φορά η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας «Αποφασίζει» και «Διατάζει». Με συνοπτικές διαδικασίες, παρακάμπτοντας αποφάσεις θεσμικών οργάνων, Πειθαρχικών Συμβουλίων, δικαστηρίων η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας αποφάσισε να τεθεί σε Δυνητική Αργία ο εκπαιδευτικός Κώστας Κορδάτος υπεύθυνος τομέα του ΕΚ Αγρινίου και πρόεδρος της ΠΕΤΕΕΜ.

Η απόφαση αυτή και ο τρόπος με την οποία πάρθηκε

Καταργεί το τεκμήριο της αθωότητας επαναφέροντας έμμεσα την «αυτοδίκαιη θέση σε αργία» Ν. 4057/2012 (Μανιτάκη – Μητσοτάκη).

Βρίσκεται σε αντίθεση με την Ομόφωνη Εισήγηση – Απόφαση (5-0) του Α’ Πειθαρχικού Συμβουλίου Π&Δ Εκπ/σης Δυτ. Ελλάδας (πράξη 1η/7-1-2022). Αν και όφειλε, δεοντολογικά, ηθικά και ουσιαστικά προς το δημόσιο συμφέρον, να σεβαστεί την παραπάνω απόφαση, εντούτοις δεν το έκανε ακυρώνοντας ουσιαστικά τα μέλη τού Πειθαρχικού Συμβουλίου που η ίδια διόρισε (Πρωτοδίκης Πατρών, Αντιπρόεδρο ΝΣΚ, Δ/ντής ΔΔΕ, Εκπαιδευτικοί Δ/ντές σχολείων) και τον θεσμικό τους ρόλο. Καταργεί στην πράξη το ίδιο το Θεσμικό Όργανο.

Αδιαφορεί για την 300/2022 Προσωρινή Διαταγή Δικαστηρίου Αναστολής Εκτέλεσης της 116/22-12-2021 Πράξης του ΔΔΕ Αιτωλ/νίας για την περικοπή μισθών το επίμαχο διάστημα, όπου «φέρεται να απουσίαζε», από την περίοδο της τηλ«εκπαίδευσης» σε εργαστηριακά μαθήματα. Έρχεται έτσι σε πλήρη σύγκρουση με το Γνωμοδοτικό έγγραφο 4758/11-1997/14-9-2012 του ΝΣτΚ. του γραφείου Πατρών.

Η απαξίωση των θεσμικών οργάνων που το ίδιο το υπουργείο Παιδείας έχει δημιουργήσει, όπως φάνηκε και παλαιότερα στην απόφαση που πήρε να απολύσει με συνοπτικές διαδικασίες τον αναπληρωτή εκπαιδευτικό στο Μενίδι και τώρα με τον συνάδελφο Κ.Κορδάτο, δείχνει ότι στόχος τους είναι η εύκολη λύση να επιβληθούν εξοντωτικές ποινές.

Με την επιλογή της χρονικής στιγμής της επίθεσης, επενδύουν στον εκφοβισμό γιατί ο πραγματικός στόχος είναι η Δημόσια Παιδεία και το Εκπαιδευτικό Κίνημα

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΔΥΝΗΤΙΚΗ ΑΡΓΙΑ
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΡΔΑΤΟΣ

 

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. « Ο Αριστοτέλης»:

Μείζον Θέμα Δημοκρατίας προκύπτει από την τιμωρητική και εξοντωτική  απόφασης της Υπουργού Παιδείας να θέσει σε «δυνητική αργία» τον εκπαιδευτικό Κώστα Κορδάτο, υπεύθυνο Τομέα του ΕΚ Αγρινίου, για την μη παροχή τηλ«εκπαίδευσης»

Με την εν λόγω μεθόδευση, καταργείται η ομόφωνη απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου ΠΔΕ Δυτ. Ελλάδας, που εισηγήθηκε να μην τεθεί σε αργία.

Αγνοείται ακόμα η απόφαση - ΕΝΤΟΛΗ - του ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ να ανασταλεί η απόφαση της ΔΔΕ Αιτωλ/νίας για περικοπή μισθών.

Με την απόφασή της, η υπουργός επαναφέρει έμμεσα την «αυτοδίκαιη  θέση σε αργία» Ν. 4057/2012 (Μανιτάκη-Μητσοτάκη), που είχε καταργήσει το τεκμήριο της αθωότητας!

Η κ. Κεραμέως «αποφασίζει» και «διατάζει» με συνοπτικές διαδικασίες - να τεθεί σε δυνητική αργία ο Κώστας Κορδάτος υπεύθυνος τομέα του ΕΚ Αγρινίου.

Απόφαση που είναι σε αντίθεση με την ο μ ό φ ω ν η εισήγηση - απόφαση (5-0, πράξη 1η/7-1-2022) του Α' Πειθαρχικού Συμβουλίου Περιφερειακής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, το οποίο εισηγήθηκε (ως έχει την αρμοδιότητα από το νόμο), να μην τεθεί ο Κώστας Κορδάτος σε δυνητική αργία,

Με την απόφαση αυτή η υπουργός παιδείας , ακυρώνει τα μέλη τού Πειθαρχικού Συμβουλίου που η ίδια όρισε αλλά και τον θεσμικό τους ρόλο.

Η Υπουργός αγνόησε παντελώς την εντολή του Διοικητικού Πρωτοδικείου Μεσολογγίου, το οποίο κατόπιν προσφυγής του εκπαιδευτικού  Κορδάτου Κώστα, αποφάσισε την αναστολή της απόφασης του ΔΔΕ Αιτωλ/νίας για περικοπών  μισθών του, λόγω δήθεν απουσίας από τα καθήκοντά του…

Η Υπουργική Απόφαση που θέτει σε «δυνητική αργία» τον εκπαιδευτικό - δημόσιο υπάλληλο, έρχεται σε πλήρη σύγκρουση και με το Γνωμοδοτικό έγγραφο υπ. αριθ. 4758/11-1997/14-9-2012 του Ν.Σ. τ Κ., του γραφείου Πατρών, που υπάγεται διοικητικά η υπηρεσία.

Στην περίπτωση του Κορδάτου η απόφαση της υπουργού λέγει το εξής τραγικό για τα νομικά δεδομένα ότι: «φέρεται να απουσίαζε…»(;)  Άρα βάζει κάποιον υπάλληλο και μάλιστα πολύτεκνο σε «δυνητική αργία» και του κόβει το μισθό, χωρίς να είναι απόλυτα σίγουρη και πεπεισμένη η διοικητική ιεραρχία γι’ αυτό που εγκαλείται.

Το ιστορικό της υπόθεσης, αν και γνωστό στην εκπαιδευτική κοινότητα,  αφορά μια εκπρόθεσμη αναφορά με ιδιοτελή στόχο, για δήθεν απουσία του εκπαιδευτικού από τη λεγόμενη τηλ«εκπαίδευση» και για διάστημα στη δια ζώσης που τα εργαστήρια ήταν παράνομα κλειδωμένα και χωρίς η αναφορά αυτή, να τεκμηριώνεται και να αποδεικνύεται.

Σχετικά με την δήθεν απουσία του εκπαιδευτικού από τη δια ζώσης εκπαίδευση, που ξεκίνησε μετά το Lockdown την 1η Φεβρουαρίου 2021, τα επίσημα έγγραφα, που έχει στην διάθεσή του ο ΔΔΕ Αιτωλ/νίας, δείχνουν το ακριβώς αντίθετο.

Πώς γίνεται ο  Κορδάτος ως εκπαιδευτικός να συμμετέχει σε συνεδριάσεις Συλλόγου Διδασκόντων ΕΠΑΛ, με τηλεδιάσκεψη (υπάρχουν στοιχεία) και να του ζητά το ΕΠΑΛ να καταθέσει βαθμολογία Α' Τετραμήνου Σχ. Έτους 2020-2021 και μετά από την παρέλευση μηνών στη δια ζώσης εκπαίδευση να θυμούνται ότι απουσίαζε;

Από την άλλη, ποιός μπορεί να υποστηρίξει σοβαρά την άποψη του υπουργείου ότι τα μηχανολογικά εργαστήρια μπορούν να πραγματοποιούνται από το κινητό τηλέφωνο; Για όλα τα προηγούμενα εξ άλλου, ο εν λόγω καθηγητής και Πρόεδρος των εργαστηριακών, ενημέρωσε εγγράφως-έγκαιρα τόσο την Υπουργό, όσο και το ΙΕΠ ως κλαδική οργάνωση (ΠΕΤΕΕΜ-ΤΕ).

Στα παραπάνω να προσθέσουμε ότι η υπουργός δέχθηκε ως αποδεικτικό στοιχείο απουσίας το myscool του ΕΠΑΛ,  ενώ έπρεπε να γνωρίζει ότι τα στελέχη των Εργαστηριακών Κέντρων δεν ανήκουν στο ηλεκτρονικό σύστημα, των σχολικών μονάδων, που υπάγονται οργανικά.

Τέτοιες ενέργειες φανερώνουν το αποκρουστικότερο πρόσωπο της εξουσίας. Προκαλούν και η απάντηση θα είναι άμεση, από τους εκπαιδευτικούς.

Στηρίζουμε τον συνάδελφό μας Κώστα Κορδάτο της Β’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας και Προέδρου της ΠΕΤΕΕΜ – ΤΕ – ΣΕΛΕΤΕ.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΔΥΝΗΤΙΚΗ ΑΡΓΙΑ           

Η πρόεδρος                                      Η γραμματέας

Τόλη Πολίνα                                     Πετροπούλου Έλενα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μακρη
Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών – Το νέο ωράριο από το σχολ. έτος 2024/25
Η ρύθμιση της ώρας αποχώρησης από τις σχολικές μονάδες για το σχολικό έτος 2024-2025,
Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών – Το νέο ωράριο από το σχολ. έτος 2024/25
ypoyrgeio paideias
Υπουργείο Παιδείας (ΦΕΚ): Διαδικασία επιλογής των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης
Ρύθμιση θεμάτων αναφορικά με τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης
Υπουργείο Παιδείας (ΦΕΚ): Διαδικασία επιλογής των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης