Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής: «Καμπανάκι» προς ΥΠΑΙΘ και ΑΣΕΠ για να μην μείνουν εκτός σχολείων
Ζητούν το άνοιγμα των πινάκων εγκαίρως ώστε να μην χαθεί άλλη μία χρονιά - «Δυστυχώς η τήρηση της υπόσχεσης να ανοίξουν οι πίνακες όπως προβλέπει ο νόμος δεν αποτελεί κανένα καθησυχασμό», σημειώνουν

Την αγωνία τους για τον κίνδυνο να μείνουν εκτός σχολείων την χρονιά που μας έρχεται εκφράζουν σε επιστολή τους προς την υπουργό Παιδείας, τον πρωθυπουργό και τον πρόεδρο του ΑΣΕΠ, οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής σε περίπτωση που οι πίνακες δεν ανοίξουν τον Αύγουστο.   

Αξίζει να σημειωθεί ότι ξεπέρασαν κάθε ρεκόρ οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στο ΑΣΕΠ, για την κατάρτιση νέων πινάκων κατάταξης, βάσει των οποίων θα προκύψουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στα σχολεία όλης της χώρα την ερχόμενη σχολική χρονιά. 

Δεν μπορούν να ησυχάσουν οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί μέχρι να εκδοθούν οι προσωρινοί πίνακες. Οι διαβεβαιώσεις ότι οι πίνακες θα ανοίξουν όπως προβλέπει ο νόμος κάθε άλλο παρά καθησυχαστικές είναι για τους εκπαιδευτικούς στην ειδική αγωγή καθώς αν βγουν μετά τον Αύγουστο σημαίνει ότι θα έχουν άλλη μία χαμένη χρονιά στην πλάτη τους με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους ίδιους και τις οικογένειές τους. 

Να ανοίξουν οι πίνακες έως τον Αύγουστο

Στην επιστολή τους πάνω από 5.000 εκπαιδευτικοί τονίζουν: «Ο κλάδος της ειδικής αγωγής τα τελευταία χρόνια έχει μόνο καθοδική πορεία. Οι ελλείψεις των εκπαιδευτικών την φετινή χρονιά αποτέλεσαν ρεκόρ. Η ίδρυση των τμημάτων ένταξης δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ. Γονείς και εκπαιδευτικοί βρισκόμαστε σε απόγνωση. 

Δυστυχώς η τήρηση της υπόσχεσης να ανοίξουν οι πίνακες όπως προβλέπει ο νόμος δεν αποτελεί κανένα καθησυχασμό διότι εάν δεν βγουν οι προσωρινοί τον Αύγουστο, όλοι μας θα χάσουμε άλλη μια χρονιά. Υπάρχει μεγάλη αγωνία δεδομένων των 80.000 αιτήσεων προς αξιολόγηση. 

Παρακαλούμε την τήρηση του χρονοδιαγράμματος, την ίδρυση των απαιτούμενων τμημάτων ένταξης όπως προβλέπεται, την κάλυψη των απαιτούμενων θέσεων έτσι ώστε να μην επαναληφθούν τα ίδια λάθη που οδήγησαν πολλές οικογένειες σε αδιέξοδο.»

Πρόεδρος ΑΣΕΠ: . Η εμπλοκή του ΑΣΕΠ αναμένεται να ξαναρχίσει περί τα τέλη Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου

Σε ανάρτησή του χθες το απόγευμα ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ, Θάνος Παπαϊωάννου, ξεκαθάρισε ότι η εμπλοκή του ΑΣΕΠ αναμένεται να ξαναρχίσει περί τα τέλη Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου και τόνισε ότι υπάρχει επίγνωση την ανάγκης για γρήγορα αλλά και ορθά αποτελέσματα. 

Συγκεκριμένα σημείωσε: «Επειδή γίνομαι δέκτης της αγωνίας πολλών υποψηφίων για την Ειδική Εκπαίδευση (80.000 αιτήσεις έναντι μόλις 45.000 πριν δύο χρόνια) για έγκαιρη έκδοση των αποτελεσμάτων θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι, σε αυτή τη φάση, το έργο γίνεται (όπως προβλέπεται) από τις περιφερειακές διευθύνσεις του Υπουργείου Παιδείας. Η εμπλοκή του ΑΣΕΠ αναμένεται να ξαναρχίσει περί τα τέλη Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου. Και φυσικά, οι εργαζόμενοι τόσο στο Παιδείας όσο και στο ΑΣΕΠ έχουν επίγνωση της ανάγκης για ταχύτητα η οποία πρέπει να συνδυασθεί με ορθότητα των αποτελεσμάτων».

Ο αριθμός των αιτήσεων

Σύμφωνα με το ΑΣΕΠ, η κατανομή υποβολής των 80.160 αιτήσεων ανά προκήρυξη έχει ως εξής:

•    1ΕΑ/2022: 4.977 αιτήσεις Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)

•    2ΕΑ/2022: 15.712 αιτήσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

•    3ΕΑ/2022: 57.576 αιτήσεις ΠΕ

•    4ΕΑ/2022: 1.772 αιτήσεις ΤΕ

•    5ΕΑ/2022: 123 αιτήσεις ΔΕ

Οι πέντε προκηρύξεις ειδικής αγωγής

Βάσει των πέντε προκηρύξεων που δημοσίευσε πριν από το Πάσχα το ΑΣΕΠ, θα προκύψουν οι πίνακες κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ, ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Υπενθυμίζουμε ότι οι προκηρύξεις 1ΕΑ/2022 και 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ αφορούν στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) και  Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Οι προκηρύξεις 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022 και 5ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ αφορούν στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας  εκπαίδευσης, κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ αντίστοιχα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Στρατός Γερμανίας
Γερμανία: «Το ΝΑΤΟ μπορεί να αμυνθεί – Δεν δίνουμε την εντύπωση αδυναμίας»
Υπουργός Άμυνας Μπόρις Πιστόριους: «Έχουμε ισχυρό αποτρεπτικό δυναμικό, συμβατικό και πυρηνικό» – Τι λέει για Ρωσία, στρατιωτική θητεία και...
Γερμανία: «Το ΝΑΤΟ μπορεί να αμυνθεί – Δεν δίνουμε την εντύπωση αδυναμίας»
AUA@42ος Μαραθώνιος.JPG
Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών συμμετέχει στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με την “AUA Running Team”

Το Σάββατο 8 και την Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025, πραγματοποιήθηκε ο 42ος  Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας και οι...

Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών συμμετέχει στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με την “AUA Running Team”
slider gis_day_y.jpg
Ανοικτή ημέρα παρουσίασης δυνατοτήτων και συνεργασιών της Ερευνητικής Μονάδας GIS του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα GIS, στις 19 Νοεμβρίου, η Ερευνητική Μονάδα GIS του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών (

Ανοικτή ημέρα παρουσίασης δυνατοτήτων και συνεργασιών της Ερευνητικής Μονάδας GIS του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών