Εκπαιδευτικοί: Το ΥΠΑΙΘ εκφοβίζει ζητώντας τα ονόματα εκπαιδευτικών
«Οι Διευθυντές των σχολείων και οι διευθυντές εκπαίδευσης να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να μη συμβάλλουν στο να περάσει ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία»

Την προσπάθεια εκφοβισμού των εκπαιδευτικών από το υπουργείο Παιδείας καταγγέλλει το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών, καθώς ζητά τα ονόματα εκείνων που δεν συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση.

Πιο συγκεκριμένα, το υπουργείο Παιδείας ζητά από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να συμπληρώσουν φόρμες στις οποίες θα καταγράφουν ονομαστικά όσους δεν διενήργησαν τηλεκπαίδευση και για ποιο λόγο. 

«Η υπουργός παιδείας Ν. Κεραμέως, όταν «χαλάει» το σχέδιο της επικοινωνιακής ωραιοποίησης της καταστροφικής τους πολιτικής επιδιώκει να «διορθώσει» το πολιτικό της πρόβλημα αξιοποιώντας την παιδαγωγική μέθοδο που της αρέσει, «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος», αναφέρουν χαρακτηριστικά. 

Παράλληλα, καλεί του διευθυντές να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να μη συμβάλλουν στο «να περάσει ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία στις σχέσεις με τους εκπαιδευτικούς και στα σχολεία μας».

Αναλυτικά

Φτάνει πια η προσπάθεια εκφοβισμού, με το να ζητάει μέχρι και ονόματα εκπαιδευτικών, και εμμονή στο επικοινωνιακό αφήγημα της κανονικότητας από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ!!!

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ έχει επιδοθεί όλη αυτή την περίοδο στο ψευδεπίγραφο αφήγημα:
    • της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης (απορρύθμισης ουσιαστικά με την εισαγωγή τιμωρητικής αξιολόγησης, αύξηση μαθητών στα τμήματα εν μέσω πανδημικής κρίσης, καθιέρωση της βάσης εισαγωγής στα πανεπιστήμια, αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων πτυχίων κολλεγίων αμφιβόλου ποιότητας σε αντιστοιχία με τα πανεπιστημιακά, εισαγωγή εργαστηρίων δεξιοτήτων σε βάρος της γενικής γνώσης, αποδυνάμωση συλλογικών οργάνων διοίκησης με ενίσχυση των μονοπρόσωπων οργάνων διοίκησης κ.α.), 

    • του ψηφιακού μετασχηματισμού (τηλεκπαίδευση για κάθε περίσταση και αφορμή χωρίς παροχή τεχνολογικών μέσων, χωρίς εκπαιδευτικό υλικό, χωρίς διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών χωρίς παιδαγωγικό σχέδιο και μεθοδολογικά εργαλεία) και 
    • της διασφάλισης της λειτουργίας των σχολείων εν μέσω πανδημίας με υγειονομική ασφάλεια (25 μαθητές σε τάξεις των 30τμ, 100% πληρότητα στα μέσα μεταφοράς των μαθητών, συγχρωτισμός μαθητών  διαφορετικών ηλικιών και τάξεων στο ολοήμερο πρόγραμμα των σχολείων, χωρίς καθαρίστριες για καθαριότητα καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας των σχολείων, χωρίς υγειονομική επιτήρηση με δωρεάν επαναλαμβανόμενα RAPID και PCR test με ευθύνη του ΕΟΔΥ, με την καθιέρωση του 50% +1 κρουσμάτων μαθητών ταυτόχρονα για να κλείσει τμήμα κ.α.). 

Σε όλα αυτά τα επίπεδα διαχείρισης η αποτυχία της κυβέρνησης και της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ είναι δεδομένη και αναμενόμενη, σε μεγάλο βαθμό (σύμφωνα με την εμπειρία από τη διαχείριση ιδιαίτερα της πανδημίας), τη στιγμή που η επιδίωξή τους δεν είναι η διασφάλιση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης αλλά αντίθετα κεντρική τους στόχευση αποτελεί η ιδιωτικοποίηση δομών και πτυχών του δημόσιου σχολείου. Επομένως απαιτείται, για τη στρατηγική τους, η συστηματική κοινωνική απαξίωση της λειτουργίας του δημόσιου σχολείου, των ίδιων των εκπαιδευτικών, εργασιακά και επιστημονικά, καθώς και η μεταφορά των κρατικών ευθυνών στην ατομική ευθύνη εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών.

Μέσα σε αυτή την ιδιόμορφη κατάσταση και εν μέσω εξέλιξης ενός σφοδρού χιονιά που η κρατική μέριμνα φάνηκε ανίκανη να διαχειριστεί στα στοιχειώδη, για Ευρωπαϊκό κράτος, η εμμονή να φανεί ότι δε χάνεται ούτε ώρα μαθήματος μέσω μιας, σε πολλά επίπεδα, ανεφάρμοστης και αναποτελεσματικής τηλεκπαίδευσης που παιδαγωγικά αποτιμάται σε μηδενικά σχεδόν αποτελέσματα μιας και οι 2 ή 3 μέρες θα κληθούν όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί να επαναλάβουν την ύλη στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία, αποτελεί μια υποκριτική και επικίνδυνη τακτική από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ. Η υπουργός παιδείας Ν. Κεραμέως, όταν «χαλάει» το σχέδιο της επικοινωνιακής ωραιοποίησης της καταστροφικής τους πολιτικής επιδιώκει να «διορθώσει» το πολιτικό της πρόβλημα αξιοποιώντας την παιδαγωγική μέθοδο που της αρέσει, άσχετα εάν έχει καταργηθεί εδώ και δεκαετίες, αυτό που συμπυκνώνεται στο ρητό: «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος»… Αξιοποιώντας, για άλλη μια φορά, την αγαπημένη της παιδαγωγική μέθοδο, δηλ. της «μαγκούρας», ζητά από τους διευθυντές εκπαίδευσης να συμπληρώσουν φόρμες όπου θα καταγράψουν ονομαστικά όσους δε διενήργησαν τηλεκπαίδευση, και για ποιο λόγο, τη Δευτέρα που μας πέρασε αλλά και τις επόμενες μέρες που θα είναι κλειστά τα σχολεία λόγω  της κακοκαιρίας… Το γεγονός ότι η κυβερνητική τους ανικανότητα οδήγησε στο να έχουμε σε μεγάλους νομούς και περιφέρειες της χώρας για 2 μέρες γενική αργία, δείχνει τον εμμονικό τρόπο σκέψης και πολιτικής δράσης τους για την απαράδεκτη και άσκοπη αυτή ενέργεια.

Η κίνηση αυτή μόνο ως μια μορφή εμμονής, ετσιθελισμού και επιδίωξης να φανεί ότι τρομοκρατούν για να μην τους αγνοούν στις παράλογες απαιτήσεις τους μπορεί να εκληφθεί κι όχι επιδίωξη να δουν τι ακριβώς έγινε σε όλη τη χώρα τη Δευτέρα ή τις επόμενες μέρες. Είναι γνωστό άλλωστε πως με το πάτημα ενός κουμπιού μπορούν να πάρουν όλα τα στοιχεία που ζητούν από την πλατφόρμα που έχουν χρυσοπληρώσει αλλά έχει ακόμα ζητήματα στη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με όσα λέει και η ίδια η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων. Εάν δεν είναι έτσι τότε προς τι ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η νέα «ψηφιακή» εποχή τη στιγμή που δυστυχώς ακόμα η γραφειοκρατία καλά κρατεί; 

Καλούμε επομένως: 

    1. Την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να πάρει πίσω αυτή την απαράδεκτη οδηγία.
    2. Οι Διευθυντές των σχολείων και οι διευθυντές εκπαίδευσης να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να μη συμβάλλουν στο να περάσει ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία στις σχέσεις με τους εκπαιδευτικούς και στα σχολεία μας.
    3. Η ΔΟΕ να πάρει θέση και να προχωρήσει σε όλες τις ενέργειες για να μην περάσουν οι μεθοδεύσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σεριφος
Γυμνασίου Σερίφου: Κατέκτησε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας ανάμεσα σε 11.000 συμμετοχές
Στην κατηγορία Niveau A1 : Olympie-Pierre de Coubertin για το έτος 2024
Γυμνασίου Σερίφου: Κατέκτησε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας ανάμεσα σε 11.000 συμμετοχές
βουλή
Βουλή: «Αναρμόδιο» δηλώνει το Υπουργείο Παιδείας για την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία στη Θεσσαλονίκη
Θρασκιά: Όταν εντέλει ο σκοπός για τον οποίο οι μαθητές με αναπηρία πηγαίνουν στο σχολείο καθημερινά δεν εξυπηρετείται, δεν μπορεί παρά να είναι...
Βουλή: «Αναρμόδιο» δηλώνει το Υπουργείο Παιδείας για την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία στη Θεσσαλονίκη