pistopoihsh agglikwn LTE golearn AEP
«Οι Διευθυντές των σχολείων και οι διευθυντές εκπαίδευσης να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να μη συμβάλλουν στο να περάσει ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία»

Την προσπάθεια εκφοβισμού των εκπαιδευτικών από το υπουργείο Παιδείας καταγγέλλει το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών, καθώς ζητά τα ονόματα εκείνων που δεν συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση.

Πιο συγκεκριμένα, το υπουργείο Παιδείας ζητά από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να συμπληρώσουν φόρμες στις οποίες θα καταγράφουν ονομαστικά όσους δεν διενήργησαν τηλεκπαίδευση και για ποιο λόγο. 

«Η υπουργός παιδείας Ν. Κεραμέως, όταν «χαλάει» το σχέδιο της επικοινωνιακής ωραιοποίησης της καταστροφικής τους πολιτικής επιδιώκει να «διορθώσει» το πολιτικό της πρόβλημα αξιοποιώντας την παιδαγωγική μέθοδο που της αρέσει, «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος», αναφέρουν χαρακτηριστικά. 

Παράλληλα, καλεί του διευθυντές να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να μη συμβάλλουν στο «να περάσει ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία στις σχέσεις με τους εκπαιδευτικούς και στα σχολεία μας».

Αναλυτικά

Φτάνει πια η προσπάθεια εκφοβισμού, με το να ζητάει μέχρι και ονόματα εκπαιδευτικών, και εμμονή στο επικοινωνιακό αφήγημα της κανονικότητας από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ!!!

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ έχει επιδοθεί όλη αυτή την περίοδο στο ψευδεπίγραφο αφήγημα:
    • της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης (απορρύθμισης ουσιαστικά με την εισαγωγή τιμωρητικής αξιολόγησης, αύξηση μαθητών στα τμήματα εν μέσω πανδημικής κρίσης, καθιέρωση της βάσης εισαγωγής στα πανεπιστήμια, αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων πτυχίων κολλεγίων αμφιβόλου ποιότητας σε αντιστοιχία με τα πανεπιστημιακά, εισαγωγή εργαστηρίων δεξιοτήτων σε βάρος της γενικής γνώσης, αποδυνάμωση συλλογικών οργάνων διοίκησης με ενίσχυση των μονοπρόσωπων οργάνων διοίκησης κ.α.), 

    • του ψηφιακού μετασχηματισμού (τηλεκπαίδευση για κάθε περίσταση και αφορμή χωρίς παροχή τεχνολογικών μέσων, χωρίς εκπαιδευτικό υλικό, χωρίς διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών χωρίς παιδαγωγικό σχέδιο και μεθοδολογικά εργαλεία) και 
    • της διασφάλισης της λειτουργίας των σχολείων εν μέσω πανδημίας με υγειονομική ασφάλεια (25 μαθητές σε τάξεις των 30τμ, 100% πληρότητα στα μέσα μεταφοράς των μαθητών, συγχρωτισμός μαθητών  διαφορετικών ηλικιών και τάξεων στο ολοήμερο πρόγραμμα των σχολείων, χωρίς καθαρίστριες για καθαριότητα καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας των σχολείων, χωρίς υγειονομική επιτήρηση με δωρεάν επαναλαμβανόμενα RAPID και PCR test με ευθύνη του ΕΟΔΥ, με την καθιέρωση του 50% +1 κρουσμάτων μαθητών ταυτόχρονα για να κλείσει τμήμα κ.α.). 

Σε όλα αυτά τα επίπεδα διαχείρισης η αποτυχία της κυβέρνησης και της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ είναι δεδομένη και αναμενόμενη, σε μεγάλο βαθμό (σύμφωνα με την εμπειρία από τη διαχείριση ιδιαίτερα της πανδημίας), τη στιγμή που η επιδίωξή τους δεν είναι η διασφάλιση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης αλλά αντίθετα κεντρική τους στόχευση αποτελεί η ιδιωτικοποίηση δομών και πτυχών του δημόσιου σχολείου. Επομένως απαιτείται, για τη στρατηγική τους, η συστηματική κοινωνική απαξίωση της λειτουργίας του δημόσιου σχολείου, των ίδιων των εκπαιδευτικών, εργασιακά και επιστημονικά, καθώς και η μεταφορά των κρατικών ευθυνών στην ατομική ευθύνη εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών.

Μέσα σε αυτή την ιδιόμορφη κατάσταση και εν μέσω εξέλιξης ενός σφοδρού χιονιά που η κρατική μέριμνα φάνηκε ανίκανη να διαχειριστεί στα στοιχειώδη, για Ευρωπαϊκό κράτος, η εμμονή να φανεί ότι δε χάνεται ούτε ώρα μαθήματος μέσω μιας, σε πολλά επίπεδα, ανεφάρμοστης και αναποτελεσματικής τηλεκπαίδευσης που παιδαγωγικά αποτιμάται σε μηδενικά σχεδόν αποτελέσματα μιας και οι 2 ή 3 μέρες θα κληθούν όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί να επαναλάβουν την ύλη στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία, αποτελεί μια υποκριτική και επικίνδυνη τακτική από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ. Η υπουργός παιδείας Ν. Κεραμέως, όταν «χαλάει» το σχέδιο της επικοινωνιακής ωραιοποίησης της καταστροφικής τους πολιτικής επιδιώκει να «διορθώσει» το πολιτικό της πρόβλημα αξιοποιώντας την παιδαγωγική μέθοδο που της αρέσει, άσχετα εάν έχει καταργηθεί εδώ και δεκαετίες, αυτό που συμπυκνώνεται στο ρητό: «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος»… Αξιοποιώντας, για άλλη μια φορά, την αγαπημένη της παιδαγωγική μέθοδο, δηλ. της «μαγκούρας», ζητά από τους διευθυντές εκπαίδευσης να συμπληρώσουν φόρμες όπου θα καταγράψουν ονομαστικά όσους δε διενήργησαν τηλεκπαίδευση, και για ποιο λόγο, τη Δευτέρα που μας πέρασε αλλά και τις επόμενες μέρες που θα είναι κλειστά τα σχολεία λόγω  της κακοκαιρίας… Το γεγονός ότι η κυβερνητική τους ανικανότητα οδήγησε στο να έχουμε σε μεγάλους νομούς και περιφέρειες της χώρας για 2 μέρες γενική αργία, δείχνει τον εμμονικό τρόπο σκέψης και πολιτικής δράσης τους για την απαράδεκτη και άσκοπη αυτή ενέργεια.

Η κίνηση αυτή μόνο ως μια μορφή εμμονής, ετσιθελισμού και επιδίωξης να φανεί ότι τρομοκρατούν για να μην τους αγνοούν στις παράλογες απαιτήσεις τους μπορεί να εκληφθεί κι όχι επιδίωξη να δουν τι ακριβώς έγινε σε όλη τη χώρα τη Δευτέρα ή τις επόμενες μέρες. Είναι γνωστό άλλωστε πως με το πάτημα ενός κουμπιού μπορούν να πάρουν όλα τα στοιχεία που ζητούν από την πλατφόρμα που έχουν χρυσοπληρώσει αλλά έχει ακόμα ζητήματα στη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με όσα λέει και η ίδια η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων. Εάν δεν είναι έτσι τότε προς τι ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η νέα «ψηφιακή» εποχή τη στιγμή που δυστυχώς ακόμα η γραφειοκρατία καλά κρατεί; 

Καλούμε επομένως: 

    1. Την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να πάρει πίσω αυτή την απαράδεκτη οδηγία.
    2. Οι Διευθυντές των σχολείων και οι διευθυντές εκπαίδευσης να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να μη συμβάλλουν στο να περάσει ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία στις σχέσεις με τους εκπαιδευτικούς και στα σχολεία μας.
    3. Η ΔΟΕ να πάρει θέση και να προχωρήσει σε όλες τις ενέργειες για να μην περάσουν οι μεθοδεύσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2022: 6+1 αλλαγές που πρέπει να πάρουν υπόψη τους οι 100.000 υποψήφιοι

Το 1ο αναγνωρισμένο από τον ΑΣΕΠ Πιστοποιητικό Ειδικής Αγωγής του Παν.Πατρών για εκπαιδευτικούς

ΑΣΕΠ: Ποια σεμινάρια Πανεπιστημίων μοριοδοτούν στους Πίνακες ΕΙΔΙΚΗΣ αλλά και ΓΕΝΙΚΗΣ - ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

ΟΑΕΔ-ΔΥΠΑ: «Τρέχουν» οι αιτήσεις για το πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας για 300 ανέργους
Πώς θα κάνετε αίτηση στο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας με 100% επιδότηση για 300 νέους ανέργους ΟΑΕΔ της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας
ΟΑΕΔ-ΔΥΠΑ: «Τρέχουν» οι αιτήσεις για το πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας για 300 ανέργους
Συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας - Διαμαρτυρία για τα επεισόδια στο Αριστοτέλειο
Φοιτητικές οργανώσεις διαμαρτύρονται κατά της αστυνομικής βίας και της πανεπιστημιακής αστυνομίας
Συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας - Διαμαρτυρία για τα επεισόδια στο Αριστοτέλειο