Κακοκαιρία «Ελπίς» - Φροντιστήρια: «Καμία αναφορά για το τι μέλλει γενέσθαι»
Δεν γίνεται καμία αναφορά για το τι μέλλει γενέσθαι στα φροντιστήρια, τονίζουν οι εργαζόμενοι στην ιδιωτική εκπαίδευση

«Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι υποχρεωμένοι να διαμορφώνουν από το σπίτι τους και με δικά τους μέσα, συνθήκες τηλεκπαίδευσης» υπογραμμίζουν σε ανακοίνωσή τους εργαζόμενοι στην ιδιωτική εκπαίδευση, με αφορμή την κακοκαιρία «Ελπίς».

Όπως αναφέρουν, «τα σχολεία λειτουργούν με πολυπληθή τμήματα, χωρίς δυνατότητα για θέρμανση και με ανύπαρκτη καθαριότητα».

«Ενώ είναι γνωστό εδώ και μέρες ότι θα υπάρξουν έντονα καιρικά φαινόμενα, ο μοναδικός σχεδιασμός είναι να κλείσουν τα σχολεία» τονίζει ο Σύλλογος Εργαζομένων στην Ιδιωτική Εκπαίδευση Ν. Αττικής «Ο Βύρων».

Πάντως, επισημαίνει ότι «στο πεδίο των φροντιστηρίων ξένων γλωσσών, μέσης εκπαίδευσης και κέντρων μελέτης και πάλι δεν γίνεται καμία αναφορά για το τι μέλλει γενέσθαι. Στο μεταξύ, ήδη έχει ζητηθεί από αρκετούς εργαζόμενους να εργαστούν με ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ».

«Κάθε φροντιστήριο υποχρεούται να μας παρέχει τον απαραίτητο και κατάλληλο εξοπλισμό, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε το μάθημα μας αξιοπρεπώς» προσθέτει.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση των εργαζομένων στην ιδιωτική εκπαίδευση για την τηλεκπαίδευση με αφορμή την κακοκαιρία:

To κλείσιμο των σχολείων αποφάσισε η Περιφέρεια Αττικής για τη Δευτέρα 24 και Τρίτη 25 Ιανουαρίου, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων που πλήττουν τη χώρα.

Στο πλαίσιο των μηδενικών μέτρων για οτιδήποτε αφορά τους εργαζόμενους και την προστασία της λαϊκής οικογένειας, καθόλη τη διάρκεια της πανδημίας είναι προφανές ότι τα σχολεία λειτουργούν με πολυπληθή τμήματα, χωρίς δυνατότητα για θέρμανση και με ανύπαρκτη καθαριότητα. Επιπλέον, ενώ είναι γνωστό εδώ και μέρες ότι θα υπάρξουν έντονα καιρικά φαινόμενα, ο μοναδικός σχεδιασμός είναι να κλείσουν τα σχολεία!

Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση βέβαια, το μοναδικό μέτρο που ανακοίνωσε η κυβέρνηση είναι ότι θα γίνει τηλεκπαίδευση, θεωρώντας αυτονόητο ότι οι δάσκαλοι & οι καθηγητές:

1) με δικό τους εξοπλισμό και επιβάρυνση στη σύνδεση,

2) σε συνθήκες ακόμα και μπλακ αουτ ανά περιοχές,

3) με την υποχρέωση να εξασφαλίσουν επιπλέον εξοπλισμό για τα παιδιά τους που φοιτούν ως μαθητές στα σχολεία,  

 ... Θα πρέπει να σηκώσουν πάλι το βάρος της τηλεκπαίδευσης!

Στο πεδίο των φροντιστηρίων ξένων γλωσσών, μέσης εκπαίδευσης και κέντρων μελέτης και πάλι δεν γίνεται καμία αναφορά για το τι μέλλει γενέσθαι. Στο μεταξύ, ήδη έχει ζητηθεί από αρκετούς εργαζόμενους να εργαστούν με ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Συνάδελφοι, οι εκπαιδευτικοί δεν είναι υποχρεωμένοι να διαμορφώνουν από το σπίτι τους και με δικά τους μέσα, συνθήκες τηλεκπαίδευσης.

Κάθε φροντιστήριο υποχρεούται να μας παρέχει τον απαραίτητο και κατάλληλο εξοπλισμό, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε το μάθημα μας αξιοπρεπώς.

Στις περιπτώσεις που αυτό δεν είναι εφικτό(στις ιδιαίτερες συνθήκες της κακοκαιρίας) ή οι συνάδελφοι για οποιονδήποτε λόγο (τεχνικό ή οικογενειακό) αδυνατούν να παρέχουν τηλεκπαίδευση, να μην έχουν καμία μισθολογική επιβάρυνση.

Καλούμε το ΥΠΑΙΘ:

Να αποσύρει την αντιδραστική γενίκευση της τηλεκπαίδευσης για συνθήκες πέραν της πανδημίας, απαξιώνοντας συνολικά το περιεχόμενο της διδασκαλίας και υποβαθμίζοντας τις συνθήκες εργασίας και διαβίωσης εκπαιδευτικών και μαθητών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

erasmus
Erasmus+: Εκπαιδευτική ανταλλαγή και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του Γυμνασίου Λ.Τ. Γενναδίου στην Ιταλία
Εκπαιδευτική εμπειρία στην Ιταλία μέσω του προγράμματος Erasmus+ για το Γυμνάσιο - Λ.Τ. Γενναδίου
Erasmus+: Εκπαιδευτική ανταλλαγή και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του Γυμνασίου Λ.Τ. Γενναδίου στην Ιταλία
markopoulos
Μαρκόπουλος: «Δεν είναι εικόνα αυτή για τα ελληνικά πανεπιστήμια… οπισθοχωρήσαμε στην πανεπιστημιακή αστυνομία»
Τα «καρφιά» του είχαν αποδέκτες και την ηγεσία της ΝΔ λέγοντας πως «είμαι βουλευτής» και όχι «σχολιαστής σε πάνελ».
Μαρκόπουλος: «Δεν είναι εικόνα αυτή για τα ελληνικά πανεπιστήμια… οπισθοχωρήσαμε στην πανεπιστημιακή αστυνομία»
papei_0.jpg
ΠΑΠΕΙ: Το κορυφαίο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων»
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
ΠΑΠΕΙ: Το κορυφαίο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων»
νομικη
Επίθεση στη Νομική: Τι εξετάζει η αστυνομία για τους δράστες - Ποιος είναι ο φοιτητής που δέχθηκε την επίθεση
Πώς περιγράφουν την επίθεση αυτόπτες μάρτυρες
Επίθεση στη Νομική: Τι εξετάζει η αστυνομία για τους δράστες - Ποιος είναι ο φοιτητής που δέχθηκε την επίθεση