Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν παρεμβάσεις της ΠΔΕ Αττικής
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Κερατσινίου - Περάματος «Νίκος Πλουμπίδης» τονίζει ότι με την τελευταία παρέμβαση της ΠΔΕ Αττικής μέσω του ΠΕΚΕΣ, απαξιώνεται ο ρόλος του Συλλόγου Διδασκόντων

Με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Κερατσινίου - Περάματος «Νίκος Πλουμπίδης», καταγγέλλει πως με email που στάλθηκε τη Δευτέρα το πρωί από το 6ο ΠΕΚΕΣ στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Πειραιά  προτείνεται  στο πλαίσιο της υλοποίησης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε τάξεις στις οποίες εντάσσεται την φετινή σχολική χρονιά η υποενότητα "STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική" να ξεκινήσουν κατά προτεραιότητα με τη συγκεκριμένη θεματική ενότητα.

«Η ωμή αυτή παρέμβαση προτείνεται από την ΠΔΕ Αττικής μέσω των ΠΕΚΕΣ», τονίζει στην ανακοίνωση.

Συνεχίζει αναφέροντας πως στην ουσία ζητούν από τους εκπαιδευτικούς, μόλις 10 ημέρες  πριν την εκπνοή της ημερομηνίας επιλογής και σχεδιασμού θεματικής ενότητας και υποενότητας  από τα εργαστήρια δεξιοτήτων που ορίζονται για κάθε τάξη, να ανατρέψουν τις μέχρι τώρα επιλογές που υποδεικνύει η ΠΔΕ Αττικής.

Aναλυτικά η ανακοίνωση:

ΜΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΩΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ  ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ  Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

Με email που στάλθηκε τη Δευτέρα το πρωί από το 6ο ΠΕΚΕΣ στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Πειραιά  προτείνεται  στο πλαίσιο της υλοποίησης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε τάξεις στις οποίες εντάσσεται την φετινή σχολική χρονιά η υποενότητα "STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική" να ξεκινήσουν κατά προτεραιότητα με τη συγκεκριμένη θεματική ενότητα.
Η ωμή αυτή παρέμβαση προτείνεται από την ΠΔΕ Αττικής μέσω των ΠΕΚΕΣ.

Δηλαδή, ζητάνε από τους εκπαιδευτικούς, μόλις 10 ημέρες (8 εργάσιμες)  πριν την εκπνοή της ημερομηνίας επιλογής και σχεδιασμού θεματικής ενότητας και υποενότητας  από τα εργαστήρια δεξιοτήτων που ορίζονται για κάθε τάξη, να ανατρέψουν τις μέχρι τώρα επιλογές και σχεδιασμούς και να προτεραιοποιήσουν  τη θεματική και υποθεματική που υποδεικνύει η ΠΔΕ Αττικής.

Για άλλη μια φορά η διοίκηση επιχειρεί να ακυρώσει τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων και τον σχεδιασμό της σχολικής μονάδας και να επιβάλλει τα δικά της θέλω, καταστρατηγώντας την όποια παιδαγωγική διαδικασία και αδιαφορώντας για τα μαθησιακά αποτελέσματα, που έτσι και αλλιώς, λόγω της στοχοθεσίας των εργαστηρίων δεξιοτήτων, δεν μπορεί να είναι παρά η απόκτηση εφήμερων δεξιοτήτων, που δε σχετίζονται με τις μορφωτικές και κοινωνικές ανάγκες των μαθητών μας

Και αυτή η προσπάθεια απαξίωσης και χειραγώγησης του συλλόγου διδασκόντων θα πέσει στο κενό.

Το ΔΣ του Συλλόγου καλεί τους συλλόγους διδασκόντων:

Να αγνοήσουν την οδηγία-προτροπή της ΠΔΕ Αττικής και να υλοποιήσουν τον σχεδιασμό που έχουν αποφασίσει.
Να μην υπηρετήσουν τη στοχοθεσία που υποδεικνύεται στα διάφορα προγράμματα, αλλά να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις διδακτικές μεθόδους και πρακτικές που έως τώρα χρησιμοποιούν με γνώμονα την επιστημονική αλήθεια. 

Να μην υλοποιήσουν «εκπαιδευτικά» προγράμματα της τοπικής αυτοδιοίκησης, της ελληνικής αστυνομίας ή όποιου άλλου κρατικού ή ιδιωτικού φορέα που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την εκπαίδευση και την παιδαγωγική. 

Να απορρίψουν οποιαδήποτε εμπλοκή ΜΚΟ.

Να απορρίψουν γραφειοκρατικού χαρακτήρα διαδικασίες όπως portfolio – φάκελοι αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης των μαθητών, σύνδεση των project των εργαστηρίων δεξιοτήτων με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής τους μονάδας (εντάσσονται στον άξονα 1 της ΥΑ για αυτοαξιολόγηση), οποιαδήποτε ανάρτηση σε πλατφόρμα του ΙΕΠ, με στόχο την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων κ.λπ. 

Για αυτό το Δ. Σ. του Συλλόγου παρέχει πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη στα μέλη του. 

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί όλων των παραπάνω θεμάτων διεκδικώντας την κατάργηση των εργαστηρίων δεξιοτήτων τουλάχιστον με τη μορφή που καλούνται να τα εφαρμόσουν οι εκπαιδευτικοί των Δημόσιων Σχολείων σύμφωνα με τις παραπάνω Υ. Α. καλύπτοντας τις/τους συναδέλφους στη μη εφαρμογή των συγκεκριμένων τρόπων διδασκαλίας που επιδιώκει να επιβάλλει το ΥΠΑΙΘ. 

Καλούμε τους Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. της χώρας να προχωρήσουν στη λήψη και εφαρμογή αντίστοιχων αποφάσεων.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γνωρίζετε τι σημαίνει «ωκύμορος» και «ωκυτόκια»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 15 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 15/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
Οι καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί είναι δύσκολες. Κανείς δεν τους καλύπτει, η ευθύνη είναι όλη δική τους.
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
panelladikes 2023
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
ypaith3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...
Τώρα κατάλαβαν ότι η φοίτηση στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι...υποχρεωτική και δεν μπορεί να μην εγγραφεί σε σχολείο μαθητής μέχρι το Γυμνάσιο...
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...