ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Την οργή τους εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί των Παρεμβάσεων Κινήσεων Συσπειρώσεων Π.Ε. για την επιβολή της αξιολόγησης

Το υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση της ΝΔ επιδιώκουν να περάσουν ένα κλίμα φόβου και τρομοκρατίας σε στελέχη της εκπαίδευσης και στους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να εφαρμοστεί η αποτυχημένη πολιτική της αξιολόγησης, όπως επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους οι Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις Π.Ε.

«Το ΥΠΑΙΘ έχει βγάλει τον ίδιο τον Γενικό Γραμματέα και διάφορους «παρατρεχάμενους», συντονιστές και επιμορφωτές σε εντεταλμένη υπηρεσία να τρομοκρατήσουν σύσσωμο τον κλάδο, στελέχη και μη, για τη συναίνεση, τη δημιουργία κουλτούρας και τελικά την επιβολή της παγκοσμίως αποτυχημένης αντιδραστικής πολιτικής της αξιολόγησης που έρχεται να διαλύσει το δημόσιο σχολείο» αναφέρουν.

Μάλιστα, τονίζουν ότι μεγάλο κύμα παραιτήσεων είναι προ των πυλών, καθώς «στις πρόσφατες ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις φανέρωσαν διάπλατα τα σχέδιά τους για ένα σχολείο κάτεργο, προκαλώντας την οργή και την αποδοκιμασία των Διευθυντών».

Τέλος, επισημαίνουν ότι οργανώνουν συλλογικά και ανυποχώρητα την αντίστασή τους. Με αποφάσεις συλλόγων διδασκόντων, ενημερωτικές συναντήσεις ανά ομάδες σχολείων, έκτακτες Γ.Σ., επιτροπές αγώνα και ΑΜΕΣΗ απεργιακή απάντηση.

Η ανακοίνωση

Αναλυτικά, η ανακοίνωση των Παρεμβάσεων Κινήσεων Συσπειρώσεων Π.Ε.:

Σε αυτή τη μάχη δε θά’ χετε γωνιά να σταθείτε

Η ΟΡΓΗ του κόσμου της εκπαίδευσης θα σας κάνει παρελθόν

ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ενάντια στην αξιολόγηση και την αντιεκπαιδευτική πολιτική - το σχολείο / επιχείρηση και αντιδημοκρατικό κάτεργο.

Συναδέλφισσες/οι,

Το ΥΠΑΙΘ έχει βγάλει τον ίδιο τον Γενικό Γραμματέα και διάφορους «παρατρεχάμενους», συντονιστές και επιμορφωτές σε εντεταλμένη υπηρεσία να τρομοκρατήσουν σύσσωμο τον κλάδο, στελέχη και μη, για τη συναίνεση, τη δημιουργία κουλτούρας και τελικά την επιβολή της παγκοσμίως αποτυχημένης αντιδραστικής πολιτικής της αξιολόγησης που έρχεται να διαλύσει το δημόσιο σχολείο.

Επιδίωξη του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης της ΝΔ είναι να περάσει κλίμα φόβου και τρομοκρατίας στα στελέχη εκπαίδευσης και στους εκπαιδευτικούς της τάξης. Επιχειρεί με πειθαρχικό πέλεκυ να διαμορφώσει διευθυντές και στελέχη «επιθεωρητές», μάνατζερ και αφεντικά του εκπαιδευτικού σώματος, απειλώντας ότι όποιος δεν εφαρμόζει το αξιολογικό πλέγμα θα εκδιώκεται. 

Συγκεκριμένα στις πρόσφατες ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις φανέρωσαν διάπλατα τα σχέδιά τους για ένα σχολείο κάτεργο, προκαλώντας την οργή και την αποδοκιμασία των Διευθυντών, με μεγάλο κύμα παραιτήσεων να είναι προ των πυλών. Οι έννοιες που ειπώθηκαν όπως «τεκμήρια της γνώμης των γονέων ή συναδέλφων, αναβάθμιση, πειθαρχικό, ιεραρχία, 30ωρο, δουλειά και το απόγευμα, σύμβουλος, είσοδος του διευθυντή στην τάξη για να αξιολογεί το παιδαγωγικό κλίμα και τη διαχείριση της τάξης. (!), μέντορες, έσοδα και επιμορφώσεις επι πληρωμή με τα λεφτά να πηγαίνουν στη σχολική επιτροπή, μόνο για να διατεθούν ξανά στο σχολείο που συγκέντρωσε αυτά τα έσοδα.(!) 15ωρη υποχρεωτική ενδοσχολική επιμόρφωση, σε ετήσια βάση, εκτός ωραρίου την οποία συμφωνα με το νόμο την αποφασίζει ο διευθυντής κλπ» θα έρθουν να επιβεβαιωθούν μέσα σε άρθρα άμεσης Υπουργικής Απόφασης.

Οδηγούν το σχολείο και τη δημοκρατία, στο απόσπασμα!

Χαιρετίζουμε την περήφανη απάντηση πολλών συμμετεχόντων στο σεμινάριο (προϊσταμένων νηπιαγωγείων και διευθυντών/ντριων) που όχι μόνο δεν “μάσησαν” από τις επαναλαμβανόμενες απειλές του Κόπτση που καταϊδρωμένος επαναλάμβανε τα περί πειθαρχικού παραπτώματος, αλλά τον αποστόμωσαν. Ο γ.γ. ξέχασε ότι τα ίδια έλεγε και ο πρόεδρος του ΙΕΠ στα αντίστοιχα “σεμινάρια” πριν την έναρξη της διαδικασίας και είδαμε τα αποτελέσματα της περσινής χρονιάς με το 95% συμμετοχή πανελλαδικά στην απεργία αποχή από την εσωτερική αξιολόγηση. Γελοιοποίησαν κατάμουτρα τον Γενικό Γραμματέα με τα σχόλια και το χλευασμό, εκδηλώνοντας την οργή τους απέναντι στα εκτρωματικά και ανεδαφικά, εξωπραγματικά για την πραγματικότητα του σχολείου σχέδια τους, που ταιριάζουν σε ιδιωτική επιχείρηση και στρατώνα αλλά όχι σε δημόσιο σχολείο.

Θεωρεί άβουλους τους εκπαιδευτικούς και ΔΕΝ απαντάει στο γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί και οι προϊστάμενοι των σχολείων δηλώνουν ΑΠΕΡΓΟΙ σε νόμιμη προκηρυγμένη απεργία και αυτό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί πειθαρχικό παράπτωμα!!! εκτός αν επίσημα κηρύξουν δικτατορία στη χώρα.

«ΑΣ  ΚΑΝΕΙ ΕΔΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 140.000 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΆΒΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΤΑΞΗ, ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ  ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΣΤΑ ΣΑΛΟΝΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ».

Το υπουργείο έφαγε “χαστούκι” από το πιο “φιλικό” και ευάλωτο όπως πίστευε κομμάτι του κλάδου. Καλώς να ορίσουν και στο ευρύ σώμα των εκπαιδευτικών της τάξης να δουν τι τους επιφυλάσσει η συλλογική στάση του κλάδου. Στους εκπαιδευτικούς των 20 και 30 χρόνων που καταθέτουν την ψυχή τους κόντρα στα εμπόδια και το πριόνισμα όλων των υπουργών Παιδείας και των κυβερνήσεων. Των νεοδιόριστων που έδωσαν μάχες για να μπουν στο δημόσιο σχολείο και τη σταθερή δουλειά. και Είναι βαθιά γελασμένοι αν νομίζουν ότι θα τους εκβιάσουν να παραδώσουν όλα αυτά για τα οποία πάλευαν και παλεύουν και να βρεθούν να δουλεύουν σε κάτεργο χειρότερο από τα ιδιωτικά σχολεία. Τους αναπληρωτές συναδέλφους που γνωρίζοντας το δημόσιο σχολείο αποκτούν τη συνείδηση ότι αν δεν ενώσουν τη φωνή τους με το μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα θα είναι οι πρώτοι που θα κοπούν με τη συρρίκνωση των θέσεων εργασίας και η ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας(3μηνα κλπ) θα κυριαρχήσει.

Όσες δυνάμεις στις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες μιλούν για αναμονή της ΥΑ, νομική διευθέτηση κλπ, στην ουσία βάζουν φρένο στις ανάγκες και στις επιθυμίες των εκπαιδευτικών και προσφέρουν χρόνο στο ΥΠΑΙΘ.  Υπονομεύουν τον αγώνα τους και τη ζωή τους και παίζουν - συνειδητά ή ασυνείδητα - το παιχνίδι της Κεραμέως και της κυβέρνησης Μητσοτάκη στην εκπαίδευση.

Τώρα είναι η στιγμή που το κύμα οργής πρέπει να εκφραστεί με γενναίες αποφάσεις και σταθμούς, μαζική συμμετοχή των 140.000 και πλέον συναδέλφων/ισσών σε έναν αποφασιστικό αγώνα. Στο φόβο απαντάμε με την ευθύνη του αγώνα των συλλογικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών.

Οι όποιες απειλές για πειθαρχικά, περικοπές μισθού κλπ είναι έωλες, αφού η απεργία αποτελεί νόμιμο δικαίωμα και σε καμιά περίπτωση πειθαρχικό παράπτωμα.

Τώρα να τοποθετηθούν όλες οι δυνάμεις (ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ-ΕΡΑ/ΑΕΕΚΕ) στη ΔΟΕ, στην πρόταση που έχουμε ήδη καταθέσει, ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΉ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΙΣΧΥ, να επικαιροποιήσουν την απόφαση για Απεργία-Αποχή από την αυτό-αξιολόγηση ενσωματώνοντας σε αυτή και τις ρυθμίσεις του καλοκαιριού (ν. 4823) για την ατομική αξιολόγηση και όσα προβλέπει στα πλαίσια της αντιδημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου, της αυτονομίας της σχολικής μονάδας κ. α.

Να καλέσουν τον κλάδο ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ και ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ στο σώμα των εκπαιδευτικών του σχολείου. ΚΑΝΕΝΑΣ μέντορας, υπεύθυνος τάξης, παιδαγωγικός υπεύθυνος κλπ σε ΚΑΝΕΝΑ σχολείο.

Να αποφασίζει για όλα ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ και κανένας διευθυντής να μην αποδεχτεί να παίξει το ρόλο του “λαγού” στην κατάργηση κάθε δημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου.

ΚΑΜΙΑ αποδοχή των φακέλων και του portfolio των μαθητών στα προγράμματα δεξιοτήτων.

ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ πανελλαδικών ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ και τράπεζας θεμάτων στην ΣΤ δημοτικού που θα σπρώχνει τα παιδιά από το δημοτικό εκτός της γενικής μόρφωσης.

Να παρθεί άμεσα απόφαση για απεργία – αποχή και από την ατομική αξιολόγηση (ν. 4823) και σαφής δήλωση από τη Δ.Ο.Ε. ότι ο Κλάδος θα σταθεί και πάλι εμπόδιο στα σχέδια διάλυσης του δημοσίου σχολείου, των εργασιακών και μορφωτικών δικαιωμάτων και ελευθεριών. Δε θα επιτρέψουμε σε κανέναν να παραδώσει τον κλάδο το εκπαιδευτικό κίνημα, τους αγώνες του και τις νίκες του, εφαρμόζοντας τους αντι-εκπαιδευτικούς νόμους της αξιολόγησης.

Οργανώνουμε συλλογικά και ανυποχώρητα την αντίστασή μας. Με αποφάσεις συλλόγων διδασκόντων, ενημερωτικές συναντήσεις ανά ομάδες σχολείων, έκτακτες Γ.Σ., επιτροπές αγώνα και ΑΜΕΣΗ απεργιακή απάντηση.

Αποτελεί όρο τιμής για την Ιστορία του εκπαιδευτικού κινήματος η υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου.

ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΑ ΠΙΣΩ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

toualeta
Αυνανισμός: Ουρολόγος καταρρίπτει τους πιο κοινούς μύθους
Όπως μάλιστα η ίδια διευκρινίζει με τους μύθους ότι η αυτοϊκανοποίηση μπορεί να οδηγήσει σε τύφλωση ή στην ανάπτυξη τριχοφυΐας στις παλάμες δήλωσε...
Αυνανισμός: Ουρολόγος καταρρίπτει τους πιο κοινούς μύθους
arxaioi
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
Οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι δεν ήταν οι μόνοι Ευρωπαίοι που έκαναν χρήση ουσιών
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι