Σκληρή ανακοίνωση ενάντια στον Διευθυντή Εκπαίδευσης και τα διορισμένα μέλη του ΠΥΣΠΕ εξέδωσε η ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας σχετικά με την μετακίνηση τεσσάρων διευθυντών, από τους οποίους οι τρεις άλλαξαν σχολείο και ο ένας έχασε τη θέση του.
«Για ακόμη μία φορά γίναμε μάρτυρες της «αριστείας» στην ΠΕ Καρδίτσας. Ο διορισμένος Διευθυντής Εκπαίδευσης, καθώς και τα διορισμένα μέλη του ΠΥΣΠΕ πού χωρίς σεβασμό απέναντι στις αποφάσεις του κλάδου, στους υπόλοιπους συναδέλφους τους και στα εκλεγμένα μέλη (στις εκλογές παρωδία του Υπουργείου) που παραιτήθηκαν άμεσα από τις θέσεις τους, προχώρησαν σε αποφάσεις ακατανόητες και χρονικά “επικίνδυνες”, στη μετακίνηση τεσσάρων διευθυντών, από τους οποίους οι τρεις άλλαξαν σχολείο και ο ένας έχασε τη θέση του» αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση η ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Απαντήσεις για τα λάθη που διέπραξαν η Διεύθυνση ΠΕ Καρδίτσας και το ΠΥΣΠΕ για το κατά πόσο ο χρόνος και η λύση που επελέγη για την ανάκληση της τοποθέτησης Διεθυντών και την επανατοποθέτησή τους ήταν η προσφορότερη, περίμενε η Κοινή Δράση Εκπαιδευτικών Καρδίτσας αλλά δεν έλαβε.
Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας:
Ας πάρουμε όμως τα γεγονότα από την αρχή. Την 1/9/2020 είχαμε παραίτηση της Διευθύντριας του Δημοτικού Σχολείου Μαραθέας. Στις 3/9/2020, σύμφωνα με τον πίνακα τοποθετήθηκε Διευθυντής στο ανωτέρω σχολείο, ο οποίος παραιτήθηκε. Στη συνέχεια, στις 11/9/2020, τοποθετείται Διευθυντής στο 13ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας και Διευθύντρια στο Δημοτικό Σχολείο Μαραθέας. (Σύμφωνα με τα έγγραφα που έχουν αναρτηθεί στη Διαύγεια.)
- Γιατί δεν τηρήθηκε ο πίνακας;
- Γιατί δεν τοποθετήθηκε ο συνάδελφος που προηγούνταν στον πίνακα;
- Υπήρξε γραπτή παραίτησή του;
- Λάθος ή σκοπιμότητα;
- Παραπλάνηση των μελών του τότε διευρυμένου ΠΥΣΠΕ εκ μέρους του προέδρου;
- Γιατί το «λάθος» δεν ανακαλύφθηκε στην επόμενη συνεδρίαση στις 30/9/2020, όταν υπήρξαν τοποθετήσεις νέων Διευθυντών στο 13ο Δημοτικό Σχολείο και στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μουζακίου;
- Ο Περιφερειακός Διευθυντής τι λέει για όλα αυτά;
- Δεν φέρει καμία ευθύνη, όταν τις αποφάσεις των Διευθυντών του 2020 τις έχει προσυπογράψει;
Τα ερωτήματα βέβαια παραμένουν αμείλικτα. Θα μπορούσαν να περιμένουν ακόμα ένα μήνα, ώστε να τελειώσει ομαλά η σχολική χρονιά και στη συνέχεια να γίνουν αυτές οι αλλαγές οι οποίες επηρέασαν και τη λειτουργία του σχολείου (εκπαιδευτικοί και μαθητές) αλλά και την προσωπική ζωή των θιγομένων προσώπων.
- Θα αναλάβει η διοίκηση τις ευθύνες που της αναλογούν για την παραπλάνηση των μελών του ΠΥΣΠΕ;
- Θα αναλάβει τις ευθύνες για το χρονικό διάστημα που πέρασε, που ενώ θα μπορούσαν να βρουν το «λάθος» νωρίτερα δεν το έκαναν;
- Εδώ, τίθεται ακόμα μία απορία, γιατί αυτό το «λάθος» βρέθηκε μετά το διορισμό των νέων μελών του διευρυμένου ΠΥΣΠΕ, χωρίς να υπάρχει ένσταση κάποιου θιγόμενου;
- Μήπως ήταν να εξυπηρετήσουν κάποια συμφέροντα τωρινά και μελλοντικά;
Αν υπήρχε αδικία, φυσικά και έπρεπε να διορθωθεί, αλλά ο τρόπος με τον οποίο έγινε, αφήνει πάρα πολλά ερωτήματα για σκοπιμότητες. Οι συνάδελφοι, οι οποίοι έχασαν τη θέση τους κατά αυτό τον τρόπο, έχουν πληγεί ηθικά ανεπανόρθωτα, κυρίως ο συνάδελφός μας ο οποίος, ενώ υπηρέτησε πραγματικά τη θέση του, βρίσκεται στην πιο δεινή θέση, καθώς, πέρα από τα μόρια, θα χάσει και τα χρήματα της θέσης που πραγματικά υπηρέτησε για τόσους μήνες. Ο συνάδελφος άλλαξε όλη την προσωπική του ζωή, ώστε να μπορέσει να υπηρετήσει σε αυτή τη θέση ευθύνης με προσωπικό και οικονομικό κόστος.
- Γιατί τα πρακτικά δεν έχουν δοθεί ακόμα στους θιγόμενους συναδέλφους;
- Στη συνεδρίαση στις 7/5/2021 πόσα από τα μέλη του διευρυμένου ΠΥΣΠΕ συμμετείχαν;
- Συμμετείχαν νόμιμα όλα τα μέλη ή συμμετείχαν αναπληρωματικοί των αναπληρωματικών;
Η ενημερωτική ιστοσελίδα www.karditsalive.net στις 11/5/2021, ήρθε σε επικοινωνία με τη διεύθυνση Π.Ε. Καρδίτσας, ωστόσο δε δόθηκε καμία διευκρίνηση για το λόγο που έγιναν οι συγκεκριμένες αλλαγές των Διευθυντών. Έχουν συνηθίσει άλλωστε οι «άριστοι» να μην απαντούν, όπως έκαναν και με την τοποθέτηση προϊσταμένου εκπαιδευτικών θεμάτων στις 15/12/2020, όταν ο πρώτος σε μόρια δεν προτιμήθηκε. (Προφανώς δεν ήταν «άριστος» και αρεστός.)
Τα ζητήματα που προκύπτουν πλέον είναι και ηθικά και λειτουργικά. Πως μπορούν να εξηγηθούν φαινόμενα όπως:
- Υπάρχει εκπαιδευτικός ΠΕ70 που προσφέρει 5 ώρες ενισχυτική διδασκαλία και 16 ώρες γραμματειακή υποστήριξη;
- Υπάρχει εκπαιδευτικός ΠΕ70 που προσφέρει υπηρεσία σε ολοήμερο δημοτικό σχολείο και τις υπόλοιπες ώρες γραμματειακή υποστήριξη;
- Υπάρχει εκπαιδευτικός σε περιφερειακό νηπιαγωγείο που κάνει γραμματειακή υποστήριξη εξ ολοκλήρου;
Προφανώς οι «άριστοι» λειτουργούν με γνώμονα τις φιλίες και το προσωπικό συμφέρον.
Η ΔΑΚΕ ΠΕ Καρδίτσας θα αναδεικνύει τα κακώς κείμενα, ανεξαρτήτως διοίκησης, ανεξαρτήτως κυβερνήσεων και κομμάτων. Κυρίως τώρα που η παρούσα κυβέρνηση χτυπά το συνδικαλιστικό κίνημα και διορίζει διευθυντές και μέλη σε συμβούλια χωρίς καμία διαφάνεια, άτομα πρόθυμα να εξυπηρετήσουν τις προσταγές της Κυβέρνησης και να ικανοποιήσουν δικά τους συμφέροντα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη