Εκπαιδευτικοί: Το self test δεν μπορεί να εξασφαλίσει την ασφάλειά μας
Να ξεκινήσουν άμεσα οι εμβολιασμοί των εκπαιδευτικών κατά προτεραιότητα και όχι με ημίμετρα και να ανοίξουν τα σχολεία με δια ζώσης διδασκαλία μετά τον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών, ζητούν οι εκπαιδευτικοί του 2ου ΕΠΑΛ Χανίων

"Το νέο μέτρο πρόληψης των υποχρεωτικών self test δεν μπορεί να εξασφαλίσει την ασφάλειά μας. Ποιος μπορεί να μας διαβεβαιώσει ότι αν και προμηθεύονται οι περισσότεροι τα τεστ (λόγω υποχρεωτικότητας) ότι πράγματι θα τα πραγματοποιούν και μάλιστα ότι θα γίνονται σωστά", τονίζουν οι καθηγητές του 2ου ΕΠΑΛ Χανίων σε διαμαρτυρία τους προς το υπουργείο Παιδείας.

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να προηγηθεί ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών προτού ανοίξουν τα σχολεία, διαφορετικά απαιτούν να λάβουν γνώση από τα πρακτικά από την συνεδρίαση των λοιμωξιολόγων που να δικαιολογείται επιστημονικά η συγκεκριμένη απόφαση τους (προκειμένου να ασκήσουν κάθε νόμιμο δικαίωμά τους για “έκθεση ζωής σε κίνδυνο) και ζητούν από την ΟΛΜΕ να κηρύξει απεργιακές κινητοποιήσεις μεγάλης διάρκειας.

Η διαμαρτυρία

Ένα χρόνο τώρα η εκπαιδευτική κοινότητα προσπαθεί να αντεπεξέλθει σε μια πρωτόγνωρη και ιδιαίτερη δύσκολη κατάσταση, αυτή της πανδημίας του κορονοϊού!

Όλο αυτό το διάστημα της πανδημίας οι εκπαιδευτικοί «ριχτήκαμε» στη μάχη για να κρατήσουμε τους μαθητές μας κοντά στην εκπαιδευτική διαδικασία, ανταποκριθήκαμε στην τηλεκπαίδευση αν και δεν ήμασταν εξοικειωμένοι σε αυτή τη μορφή επικοινωνίας με τους μαθητές μας. Κάναμε το καλύτερο δυνατό, (χωρίς ακόμα και τώρα να μας έχει γίνει κάποια επιμόρφωση-υποστήριξη) σε ένα περιβάλλον μάθησης που απέχει πολύ από αυτό της φυσικής μας τάξης και προφανώς και δεν συγκρίνεται σε καμία περίπτωση.

Από την αρχή της πανδημίας προτείναμε μέσω των σωματείων μας λύσεις για να παραμείνουν τα σχολεία μας ανοικτά και παρόλο που δεν εισακουστήκαμε, ακολουθήσαμε όλες τις αποφάσεις και εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας και των ειδικών λοιμωξιολόγων, αν και αντιφατικές ως προς τους τρόπους μετάδοσης και τις οδηγίες που έδιναν για άλλους χώρους (μέγιστο αριθμό ατόμων ανάλογα με τα τετραγωνικά, ελάχιστες αποστάσεις κ.ά.).

Φτάσαμε τέλος Μαρτίου και μετά από ένα χρόνο που προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε την πανδημία σε συλλογικό, οικογενειακό αλλά και ατομικό επίπεδο με τεράστιες επιπτώσεις (στην υγεία, στην ψυχολογία στην οικονομία, στις συγγενικές και κοινωνικές μας σχέσεις και πολλά άλλα) έχει επέλθει για όλους μας μια τεράστια κόπωση.

Και ενώ η πανδημία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη με τραγικά υψηλά νούμερα σε νεκρούς και διασωληνωμένους (λόγω και των μεταλλάξεων που από ό,τι λένε και οι ειδικοί έχουν κάνει τον ιό πιο επιθετικό για όλες πλέον τις ηλικιακές ομάδες), διαβάζουμε προς έκπληξή μας το Υπουργείο να προτείνει να ανοίξουν τα σχολεία στις 12 Απριλίου!

Το νέο μέτρο πρόληψης των υποχρεωτικών self test δεν μπορεί να εξασφαλίσει την ασφάλειά μας. Ποιος μπορεί να μας διαβεβαιώσει ότι αν και προμηθεύονται οι περισσότεροι τα τεστ (λόγω υποχρεωτικότητας) ότι πράγματι θα τα πραγματοποιούν και μάλιστα ότι θα γίνονται σωστά.

Επίσης η πρόσφατη εγκύκλιος για εμβολιασμούς εκπαιδευτικών με αδιάθετα εμβόλια θα καλύψει ένα πολύ μικρό ποσοστό εκπαιδευτικών και θα είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, όσοθα εξακολουθούμε να είμαστε εκτεθειμένοι στο σύνολό μας στον ιό.

Το σχολείο είναι ένας χώρος δυναμικός και όχι στατικός. Οι μαθητές και λόγω κόπωσης αλλά και λόγω της εφηβικής τους ηλικίας δεν ανταποκρίνονται με επιμέλεια στις οδηγίες μας και αυτό μας οδηγεί σε συγκρούσεις που είναι ιδιαίτερα ψυχοφθόρες για όλους μας (καθηγητές-μαθητές) αλλά και κατά το ελάχιστο αποτελεσματικές.

Για όλα τα παραπάνω προκειμένου να επιστρέψουμε στο σχολείο μας

Ζητάμε:

  • Να ξεκινήσουν άμεσα οι εμβολιασμοί των εκπαιδευτικών κατά προτεραιότητα και όχι με ημίμετρα

  • Να ανοίξουν τα σχολεία με δια ζώσης διδασκαλία μετά τον εμβολιασμό μας

  • Να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά αίθουσα

  • Να παρθούν ειδικά μέτρα προστασίας στους εκπαιδευτικούς που κάνουν εργαστηριακά μαθήματα στα οποία οι αποστάσεις είναι μηδενικές (ακόμα και στα πανεπιστήμια τα εργαστήρια δεν γίνονται ή γίνονται διαδικτυακά)

Αν παρόλα αυτά τα σχολεία ανοίξουν απαιτούμε:

  1. τα πρακτικά από την συνεδρίαση των λοιμωξιολόγων που να δικαιολογείται επιστημονικά η συγκεκριμένη απόφαση τους (προκειμένου να ασκήσουμε κάθε νόμιμο δικαίωμά μας για “έκθεση ζωής σε κίνδυνο”)

  1. Ζητάμε από την ΟΛΜΕ να κηρύξει απεργιακές κινητοποιήσεις μεγάλης διάρκειας.

 

Περιμένουμε τις γραπτές απαντήσεις στα δίκαια αιτήματά μας!

Οι ζωές όλων αξίζουν! Θα αγωνιστούμε για ό,τι πιο πολύτιμο, την υγεία μας, την ίδια τη ζωή μας.

Εκπαιδευτικοί 2ου ΕΠΑΛ Χανίων

 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Βάσεις 2021: Τα «πάνω κάτω» φέρνει η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

Αλλάζει ο νόμος ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ Εκπαιδευτικών: 2 σεμινάρια αντί για ένα

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ σε όλα τα σχολεία - Αυτό είναι το 9ΜΗΝΟ σεμινάριο που μοριοδοτεί Διορισμούς - προσλήψεις εκπαιδευτικών

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΒΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ 2021

Πιστοποίηση Αγγλικών  ΕΥΚΟΛΑ και Ευέλικτα με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listenin (ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΗ) - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΣΕΠ

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ (ΜΟΝΟ 25 ΕΥΡΩ το μήνα) κ.α. - ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για ΑΣΕΠ, ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

mixailidou
Μιχαηλίδου: Διαγωνστικά τεστ για αναπτυξιακές διαταραχές στους βρεφονηπιακούς σταθμούς από το 2022
Τους βασικούς άξονες του νέου προγράμματος προσχολικής αγωγής αναλύει η υφυπουργός Εργασίας, αρμόδια για θέματα Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης,...
Μιχαηλίδου: Διαγωνστικά τεστ για αναπτυξιακές διαταραχές στους βρεφονηπιακούς σταθμούς από το 2022
asep
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Από σήμερα και για πέντε ημέρες οι δηλώσεις προτιμήσεων περιοχών
Αναλυτικά η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Από σήμερα και για πέντε ημέρες οι δηλώσεις προτιμήσεων περιοχών
Απόφοιτοι ξένων πανεπιστημίων: Αντισυνταγματική η ρύθμιση για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης
Για «διάκριση στερούμενη συνταγματικού ερείσματος» κάνουν λόγο οι απόφοιτοι Πανεπιστημίων Αλλοδαπής, οι οποίοι με υπόμνημα που κατέθεσαν αντιτίθενται...
Απόφοιτοι ξένων πανεπιστημίων: Αντισυνταγματική η ρύθμιση για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης
Χαλκιδική: Παραλία της Σιθωνίας γέμισε αφρούς - Πώς εξηγείται το φαινόμενο
Γέμισε με αφρούς η παραλία Τηγάνια στη Σιθωνία Χαλκιδικής - Τι είναι το φαινόμενο του «ευτροφισμού» στο οποίο οφείλεται η εμφάνιση του ακίνδυνου αφρού
Χαλκιδική: Παραλία της Σιθωνίας γέμισε αφρούς - Πώς εξηγείται το φαινόμενο