sxoleio damasi
«Ποιο είναι το θεσμικό και νομικό πλαίσιο, όσον αφορά την τηλεκπαίδευση, για το τι πρέπει να γίνει και ποιος έχει την ευθύνη για την ασφάλεια των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών;», διερωτώνται οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας

Ερωτηματικά για τη διεξαγωγή τηλεκπαίδευσης στη Λάρισα, καθώς και το ποιος έχει την ευθύνη που απορρέει, ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη η μετασεισμική ακολουθία του μεγάλου σεισμού της Τετάρτης στην Ελλασόνα εγείρουν οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας.

Με αφορμή τα 5.9 Ρίχτερ το βράδυ της Πέμπτης, αλλά και προηγούμενη ανακοίνωσή τους που ζητούσαν αναστολή της τηλεκπαίδευσης, οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας υπογραμμίζουν ότι «δεν πρόκειται οι εκπαιδευτικοί να αναλάβουν τις ευθύνες του υπουργείου παιδείας και των τοπικών στελεχών εκπαίδευσης για την περίπτωση που την ώρα διεξαγωγής της τηλεκπαίδευσης συμβεί ένας δυνατός σεισμός ή μετασεισμός».

Αναλυτικά η ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ:

Ανάληψη ευθυνών για την απόφαση για την τηλεκπαίδευση;

Η χθεσινοβραδινή σεισμική δόνηση κατέδειξε σε όλη της τη διάσταση την ανευθυνότητα των στελεχών της διοίκησης στην Εκπαίδευση της ΠΔΕ Θεσσαλίας και της ΔΔΕ Λάρισας. Με ελαφρά τη καρδία και χωρίς κανένα ανθρωπιστικό ή παιδαγωγικό κριτήριο έδωσαν εντολή εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες να προβούν σε υποχρεωτική τηλεκπαίδευση την Παρασκευή 5 Μαρτίου, μόλις δύο μέρες δηλαδή μετά την πρώτη εκδήλωση του φαινομένου και σε πλήρη εξέλιξη.

Ειδικά ο ΠΔΕ Θεσσαλίας ζητούσε εγγράφως να διαμηνυθεί σε όλους τους τόνους πως έπρεπε να γίνει τηλεκπαίδευση. Η αναλγησία Υπουργείου, ΔΔΕ Λάρισας και ΠΔΕ Θεσσαλίας είναι πρωτοφανής. Εάν είχαν στοιχειώδης ευθιξία, θα έπρεπε ήδη να έχουν υποβάλει τις παραιτήσεις τους. Αν τους επιβλήθηκε από το υπουργείο, παραμένει η προσωπική τους ευθύνη για την εφαρμογή της απόφασης και φυσικά οφείλουν να ενημερώσουν την εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία.

Δεν είναι αμελητέο ότι, παρά τις φωνές που ζητούσαν την ανάκληση της απόφασης για τηλεκπαίδευση, μόλις μετά τη δυνατή σεισμική δόνηση ανακοινώθηκε από τα συγκεκριμένα στελέχη ότι δε θα γινόταν τηλεκπαίδευση. Αυτό και μόνο αποδεικνύει την ανευθυνότητα και την έλλειψη επαφής τους με την πραγματικότητα. Ταυτόχρονα γίνονται βασιλικότεροι του βασιλέως θεωρώντας ότι η τηλεκπαίδευση είναι το φάρμακο δια πάσαν νόσον…!

Με δεδομένα τα όσα έλαβαν χώρα, αναφύονται πολλά ερωτήματα για τη σχολική λειτουργία της επόμενης ημέρας.

  • Παρότι οι σεισμολόγοι της χώρας κάνουν λόγο για παρακολούθηση του φαινομένου μέχρι την Τρίτη, θα πιέσουν σε μια εκπαίδευση υποκατάστατο, για την οποία η πολιτεία δε θα έχει την ευθύνη της προληπτικής προστασίας;

  • Τα τοπικά στελέχη εκπαίδευσης αναλαμβάνουν την ευθύνη της πίεσης σε συμμόρφωση στην τηλεκπαίδευση πολιτών και παιδιών που φοβούνται την αναμέτρηση με τον Εγκέλαδο, που τα σπίτια τους έχουν υποστεί ζημιές, που έχουν μετακινηθεί σε σπίτια οικείων τους σε χωριά χωρίς συνδεσιμότητα, που πρέπει να προσφέρουν στέγη ή άλλη βοήθεια σε πληγέντες οικείους τους;

  • Οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να παρουσιαστούν τη Δευτέρα στα σχολεία χωρίς να έχει γίνει έλεγχος για την καταλληλότητα των σχολικών κτιρίων;

  • Ποιο είναι το θεσμικό και νομικό πλαίσιο, όσον αφορά την τηλεκπαίδευση, για το τι πρέπει να γίνει και ποιος έχει την ευθύνη για την ασφάλεια των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών;

Δεν πρόκειται οι εκπαιδευτικοί να αναλάβουν τις ευθύνες του υπουργείου παιδείας και των τοπικών στελεχών εκπαίδευσης για την περίπτωση που την ώρα διεξαγωγής της τηλεκπαίδευσης συμβεί ένας δυνατός σεισμός ή μετασεισμός.

Ζητάμε τη σύνεση στο όνομα της λογικής και της ευαισθησίας που θα έπρεπε να διακρίνει τα στελέχη του ευαίσθητου χώρου της εκπαίδευσης και την ανάληψη της αποτυχίας τους να αρθούν στο ύψος των κρίσιμων περιστάσεων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;