Σεισμός-ΣΥΝΕΚ Λάρισας: Ποιος έχει την ευθύνη για την τηλεκπαίδευση;
«Ποιο είναι το θεσμικό και νομικό πλαίσιο, όσον αφορά την τηλεκπαίδευση, για το τι πρέπει να γίνει και ποιος έχει την ευθύνη για την ασφάλεια των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών;», διερωτώνται οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας

Ερωτηματικά για τη διεξαγωγή τηλεκπαίδευσης στη Λάρισα, καθώς και το ποιος έχει την ευθύνη που απορρέει, ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη η μετασεισμική ακολουθία του μεγάλου σεισμού της Τετάρτης στην Ελλασόνα εγείρουν οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας.

Με αφορμή τα 5.9 Ρίχτερ το βράδυ της Πέμπτης, αλλά και προηγούμενη ανακοίνωσή τους που ζητούσαν αναστολή της τηλεκπαίδευσης, οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας υπογραμμίζουν ότι «δεν πρόκειται οι εκπαιδευτικοί να αναλάβουν τις ευθύνες του υπουργείου παιδείας και των τοπικών στελεχών εκπαίδευσης για την περίπτωση που την ώρα διεξαγωγής της τηλεκπαίδευσης συμβεί ένας δυνατός σεισμός ή μετασεισμός».

Αναλυτικά η ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ:

Ανάληψη ευθυνών για την απόφαση για την τηλεκπαίδευση;

Η χθεσινοβραδινή σεισμική δόνηση κατέδειξε σε όλη της τη διάσταση την ανευθυνότητα των στελεχών της διοίκησης στην Εκπαίδευση της ΠΔΕ Θεσσαλίας και της ΔΔΕ Λάρισας. Με ελαφρά τη καρδία και χωρίς κανένα ανθρωπιστικό ή παιδαγωγικό κριτήριο έδωσαν εντολή εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες να προβούν σε υποχρεωτική τηλεκπαίδευση την Παρασκευή 5 Μαρτίου, μόλις δύο μέρες δηλαδή μετά την πρώτη εκδήλωση του φαινομένου και σε πλήρη εξέλιξη.

Ειδικά ο ΠΔΕ Θεσσαλίας ζητούσε εγγράφως να διαμηνυθεί σε όλους τους τόνους πως έπρεπε να γίνει τηλεκπαίδευση. Η αναλγησία Υπουργείου, ΔΔΕ Λάρισας και ΠΔΕ Θεσσαλίας είναι πρωτοφανής. Εάν είχαν στοιχειώδης ευθιξία, θα έπρεπε ήδη να έχουν υποβάλει τις παραιτήσεις τους. Αν τους επιβλήθηκε από το υπουργείο, παραμένει η προσωπική τους ευθύνη για την εφαρμογή της απόφασης και φυσικά οφείλουν να ενημερώσουν την εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία.

Δεν είναι αμελητέο ότι, παρά τις φωνές που ζητούσαν την ανάκληση της απόφασης για τηλεκπαίδευση, μόλις μετά τη δυνατή σεισμική δόνηση ανακοινώθηκε από τα συγκεκριμένα στελέχη ότι δε θα γινόταν τηλεκπαίδευση. Αυτό και μόνο αποδεικνύει την ανευθυνότητα και την έλλειψη επαφής τους με την πραγματικότητα. Ταυτόχρονα γίνονται βασιλικότεροι του βασιλέως θεωρώντας ότι η τηλεκπαίδευση είναι το φάρμακο δια πάσαν νόσον…!

Με δεδομένα τα όσα έλαβαν χώρα, αναφύονται πολλά ερωτήματα για τη σχολική λειτουργία της επόμενης ημέρας.

  • Παρότι οι σεισμολόγοι της χώρας κάνουν λόγο για παρακολούθηση του φαινομένου μέχρι την Τρίτη, θα πιέσουν σε μια εκπαίδευση υποκατάστατο, για την οποία η πολιτεία δε θα έχει την ευθύνη της προληπτικής προστασίας;

  • Τα τοπικά στελέχη εκπαίδευσης αναλαμβάνουν την ευθύνη της πίεσης σε συμμόρφωση στην τηλεκπαίδευση πολιτών και παιδιών που φοβούνται την αναμέτρηση με τον Εγκέλαδο, που τα σπίτια τους έχουν υποστεί ζημιές, που έχουν μετακινηθεί σε σπίτια οικείων τους σε χωριά χωρίς συνδεσιμότητα, που πρέπει να προσφέρουν στέγη ή άλλη βοήθεια σε πληγέντες οικείους τους;

  • Οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να παρουσιαστούν τη Δευτέρα στα σχολεία χωρίς να έχει γίνει έλεγχος για την καταλληλότητα των σχολικών κτιρίων;

  • Ποιο είναι το θεσμικό και νομικό πλαίσιο, όσον αφορά την τηλεκπαίδευση, για το τι πρέπει να γίνει και ποιος έχει την ευθύνη για την ασφάλεια των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών;

Δεν πρόκειται οι εκπαιδευτικοί να αναλάβουν τις ευθύνες του υπουργείου παιδείας και των τοπικών στελεχών εκπαίδευσης για την περίπτωση που την ώρα διεξαγωγής της τηλεκπαίδευσης συμβεί ένας δυνατός σεισμός ή μετασεισμός.

Ζητάμε τη σύνεση στο όνομα της λογικής και της ευαισθησίας που θα έπρεπε να διακρίνει τα στελέχη του ευαίσθητου χώρου της εκπαίδευσης και την ανάληψη της αποτυχίας τους να αρθούν στο ύψος των κρίσιμων περιστάσεων.

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Οι δύο ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ για τις κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης

Κυρώσεις σε εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν self test

Άνοιγμα σχολείων: Τι πρέπει να γνωρίζουν μαθητές και εκπαιδευτικοί

Μόρια για Προσλήψεις - ΑΣΕΠ - Μεταπτυχιακά με ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ LTE του GoLearn - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening

ΜΑΘΗΜΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: Η νέα 7μηνη ή 9μηνη Μοριοδοτούμενη ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ εκπαιδευτικών ΜΟΝΟ 240 ή 220 ΕΥΡΩ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Πανελλήνιες 2021: Οι βάσεις για τις Πολυτεχνικές Σχολές
Σύγκλητος ΕΜΠ: Λήψη μέτρων για την ασφαλή επανέναρξη της ακαδημαϊκής λειτουργίας
Συνεδρίαση για την εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο εαρινό εξάμηνο, πραγματοποίησε την Τετάρτη η  Σύγκλητος του ΕΜΠ
Σύγκλητος ΕΜΠ: Λήψη μέτρων για την ασφαλή επανέναρξη της ακαδημαϊκής λειτουργίας
Κορονοϊός: Η καρδιακή ανεπάρκεια ως επιπλοκή της λοίμωξης
Η συσχέτιση μεταξύ της ύπαρξης παραγόντων κινδύνου ή προϋπάρχουσας καρδιαγγεακής νόσου με αυξημένο κίνδυνο επιπλοκών και θνητότητας σε ασθενείς με...
Κορονοϊός: Η καρδιακή ανεπάρκεια ως επιπλοκή της λοίμωξης
Αναπληρωτές: Σύσταση οργανικών θέσεων για όλους τους κλάδους
Επιστολή αναπληρωτών εκπαιδευτικών Θεατρικής Αγωγής (ΠΕ91), Εικαστικών (ΠΕ08) και Μουσικής (ΠΕ79) που φέτος εργάζονται στο νομό Μεσσηνίας προς το...
Αναπληρωτές: Σύσταση οργανικών θέσεων για όλους τους κλάδους