Επαναλειτουργούν σήμερα και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί ΟΑΕΔ
Αντίθετοι δηλώνουν οι εκπαιδευτικοί του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας με την πρόθεση του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων να εντάξει το Τμήμα Φροντίδας και Αγωγής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία στη Σχολή Επιστημών Αγωγής

Ανακοίνωση του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας για το Σχέδιο Στρατηγικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων όπου αναφέρεται η πρόταση ένταξης του τμήματος Φροντίδας και Αγωγής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία στη Σχολή Επιστημών Αγωγής.

Οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν αντίθετοι με την πρόθεση της Πρυτανείας, όπου, εκτός των άλλων μία ενδεχόμενη ένταξη θα δημιουργήσει αναστάτωση ως προς τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Με έκπληξη ενημερωθήκαμε ότι στο Σχέδιο Στρατηγικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων εκφράζεται η πρόθεση της Πρυτανείας να προχωρήσει, στην ένταξη του Τμήματος Φροντίδας και Αγωγής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία στη Σχολή Επιστημών Αγωγής. Το 2018, όταν είχε ξανατεθεί το αντίστοιχο θέμα και όλη η εκπαιδευτική κοινότητα είχε εκφράσει την έντονη διαφωνία της,  κανένα ΑΕΙ της χώρας μας, δεν είχε εντάξει σε Σχολές Επιστημών Αγωγής τα  Τμήματα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία.

Άλλωστε οι δομές για παιδιά ηλικίας 0 – 4 ετών διαφέρουν τόσο ως προς το αντικείμενο παροχής υπηρεσιών, όσο και ως προς την οργάνωση, τις απαιτήσεις και το προσωπικό τους σε σχέση με τα Νηπιαγωγεία που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και στα οποία η φοίτηση των μαθητών/τριών είναι υποχρεωτική και οργανώνεται με βάση το ισχύον Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και σαφώς διατυπωμένους σκοπούς μέσα στο πλαίσιο των γενικών και ειδικών σκοπών της προσχολικής εκπαίδευσης.

Μία ενδεχόμενη ένταξη θα δημιουργήσει πάλι αναστάτωση ως προς τα εργασιακά δικαιώματα.

Η αναγνώριση του ρόλου του νηπιαγωγείου και γενικότερα η υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης, στο σύνολό της, έχει ιδιαίτερη σημασία, όχι μόνο για τον κόσμο της εκπαίδευσης αλλά για όλη την κοινωνία.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας εκφράζει την έντονη αντίθεσή του στην πρόθεση της Πρυτανείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων να εντάξει το Τμήμα Φροντίδας και Αγωγής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία στη Σχολή Επιστημών Αγωγής και την καλεί να μην προχωρήσει στη συγκεκριμένη ενέργεια.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σπαζοκεφαλιά-γρίφος
Σπαζοκεφαλιά: Ποιο από τα 7 δοχεία γεμίζει πρώτο; Ένα τεστ για IQ πάνω από 129
Ανακαλύψτε την απάντηση σε αυτόν τον γρίφο και διαπιστώστε αν έχετε εξαιρετική αντίληψη και λογική σκέψη
Σπαζοκεφαλιά: Ποιο από τα 7 δοχεία γεμίζει πρώτο; Ένα τεστ για IQ πάνω από 129
robot
Κίνα εναντίον ΗΠΑ: Η μάχη για το "σώμα" της τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη νικητή
Η Αμερική επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά η Κίνα προηγείται ήδη στην κούρσα των ανθρωπόμορφων ρομπότ — και διαμορφώνει τη βιομηχανία του...
Κίνα εναντίον ΗΠΑ: Η μάχη για το "σώμα" της τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη νικητή
mathites
42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα: Έξι μετάλλια για την Ελλάδα με 2 αργυρά και 4 χάλκινα
Στη 42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα, οι Έλληνες μαθητές κέρδισαν δύο αργυρά και τέσσερα χάλκινα μετάλλια
42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα: Έξι μετάλλια για την Ελλάδα με 2 αργυρά και 4 χάλκινα