Άμφισσα: Φοιτητές ζητούν δημιουργία δεύτερου Τμήματος ΑΕΙ
Ανοιχτή επιστολή Φοιτητικού Συλλόγου του πρώην ΤΕΙ  Στερεάς Ελλάδας (Άμφισσα), τμήμα Διοίκησης Οικονομίας και Επικοινωνίας Πολιτιστικών και Τουριστικών Μονάδων (ΔΟΕΠΤΜ)

Ο Φοιτητικός Σύλλογος του πρώην ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας (Άμφισσα) ζητάει επίσημα από την Πρυτανικές Αρχές του ΓΠΑ να πραγματοποιήσουν όλες τις διαδικασίες (μελέτη βιωσιμότητας) και να συμπεριλάβουν στα τρία τμήματα που θέλουν να δημιουργήσουν και το τμήμα Πολιτισμού και Αγροτικού Τουρισμού της Άμφισσας.

Η επιστολή των φοιτητών

Πληροφορηθήκαμε από φορείς του υπουργείο παιδείας, και τη ΕΘΑΑΕ ότι ζήτησαν να αξιολογηθούν και να επανεξετάσουν  μελέτες των τριών νέων τμημάτων του ΓΠΑ. εάν πραγματικά πληρούν  κριτήρια βιωσιμότητας και  σκοπιμότητας, έτσι ώστε να λειτουργήσουν στο νέο ακαδημαϊκό έτος. Όμως για το τμήμα Πολιτισμού και Αγροτικού Τουρισμού  δεν ζητήθηκε να γίνουν όπως τα παραπάνω  αν και ήταν και αυτό μέσα στο νόμο 4589/2019.

Σε επικοινωνία μας με τις Πρυτανικές Αρχές του ΓΠΑ, μας ενημέρωσαν πως επιθυμούν την δημιουργία δεύτερου τμήματος στην Άμφισσα και μάλιστα την μετεξέλιξη του πρώην ΤΕΙ ΔΟΕΠΤΜ σε πανεπιστημιακό, το οποίο έχει την σχετική συνάφεια γνωστικού αντικειμένου.

Ως Φοιτητικός Σύλλογος ζητάμε επίσημα από την Πρυτανικές Αρχές του ΓΠΑ να επανεξετάσουν με την σειρά τους την δημιουργία του παραπάνω τμήματος,  να πραγματοποιήσουν όλες τις διαδικασίες (μελέτη βιωσιμότητας) και να συμπεριλάβουν στα τρία τμήματα που θέλουν να δημιουργήσουν και αυτό της Άμφισσας.

Ζητούμε την μετεξέλιξη του  πρώην ΤΕΙ τμήμα ΔΟΕΠΤΜ  σε Πανεπιστημιακό Τμήμα με την ονομασία ''Διοίκηση Πολιτιστικών, Τουριστικών και Αγροτουριστικών Μονάδων'' ή με την ονομασία ''Διοίκηση Μονάδων Τουρισμού''

Ζητάμε και υπενθυμίζουμε για πολλοστή φορά στον Βουλευτή Φωκίδας κ. Μπούγα ότι πρέπει ενεργοποιηθεί εδώ και τώρα, μαζί με τους υπόλοιπους φορείς,  τον περιφερειάρχη κ. Σπανό, τον αντιπεριφερειάρχη κ. Δελμούζο και τους δημάρχους Δήμων Δελφών και Δωρίδας κ, Ταγκαλή και κ. Καπαεντζώνη αντίστοιχα, να συνδράμουν από κοινού και να ζητήσουν από την υπουργό Παιδείας κα. Κεραμέως την δημιουργία του τμήματος, αφού υπάρχει ήδη στον νόμο Γαβρόγλου.

Επιπλέον, η τοπική κοινωνία, οι διάφοροι φορείς και σύλλογοι της Άμφισσας και ολόκληρου του Νομού τάσσονται υπέρ της δημιουργίας του δεύτερου τμήματος και θα συνδράμουν σε αυτή την προσπάθεια καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι το τμήμα είναι ταυτίσιμο με την τουριστική ταυτότητα της Φωκίδας.           

Με εκτίμηση ο Φοιτητικός Σύλλογος του ΔΟΕΠΤΜ  Άμφισσας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελλαδικες
Πανελλαδικές σήμερα Τρίτη με εξέταση στα Αγγλικά: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
Πανελλαδικές 2025 : Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στα Αγγλικά
Πανελλαδικές σήμερα Τρίτη με εξέταση στα Αγγλικά: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT