Thumbnail
«Μέχρι πότε θα αντιμετωπίζετε την ανθρώπινη ζωή και την παιδεία με οικονομικό αντίβαρο; Τα παιδιά μας δεν είναι κόστος», σημειώνει η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων

Ερωτήματα σχετικά με τη συνέχιση της αναστολής της δια ζώσης λειτουργίας των Λυκείων, των Γυμνασίων με λυκειακές τάξεις και των μουσικών σχολείων θέτει η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων, με αφορμή τη σχετική εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας, εν όψει της επαναλειτουργίας των Γυμνασίων της χώρας.

Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται:

Σχεδόν τρεις μήνες μετά το κλείσιμο των σχολείων. Τα παιδιά μας (όσα έχουν την δυνατότητα) στέκονται μπροστά από μία οθόνη αντιμετωπίζοντας διαρκώς δυσκολίες στην επικοινωνία τους με τους εκπαιδευτικούς, στερούμενα την διάδραση, την ουσιαστική εκπαίδευση, την κοινωνική συναναστροφή. Κι έρχεται η ώρα να επιστρέψουν στον φυσικό τους χώρο. Έτσι τους είχε ανακοινωθεί.

Όπως αποδείχθηκε εντελώς απρόσμενα, γονείς και μαθητές δεν λογάριασαν καλά. Γιατί η κυβέρνηση με εξαιρετικά επείγον έγγραφό της το βράδυ της 29ης Ιανουαρίου του 2021 με Θέμα «Διευκρινίσεις για την επαναλειτουργία σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» (Αριθ. Πρωτ.: 10939/ΓΔ4 ) γνωστοποιεί πως «συνεχίζεται η αναστολή της δια ζώσης εκπαιδευτικής λειτουργίας» όχι μόνο στα Λύκεια γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης τα οποία βρίσκονται σε περιοχές αυξημένου κινδύνου επιπέδου Β΄ αλλά και στα Γυμνάσια με λυκειακές τάξεις! Στο ίδιο έγγραφο «συνιστάται η αναπροσαρμογή των ωρολογίων προγραμμάτων, στις περιπτώσεις εκείνες που εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν το ωράριό τους σε Γυμνάσια και Λύκεια, συγχρόνως» με προτεραιότητα το πρόγραμμα των Λυκείων.

Ξεκάθαρη παραδοχή πως θα προκύψουν εκπαιδευτικά κενά σε σχολικές μονάδες. Κι έτσι τα παιδιά των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων που βρίσκονται στις περιοχές αυξημένου κινδύνου έβγαλαν τα βιβλία από τις τσάντες. Τηλεκπαίδευση. Κι έπειτα θα κληθούν να εξεταστούν με ίσους όρους με τους υπόλοιπους συμμαθητές τους, με Τράπεζα Θεμάτων, με αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στα τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Μέχρι πότε θα μας προκαλείτε; Μέχρι πότε θα μένουν τα παιδιά μας μακριά από τα σχολεία τους γιατί δεν είστε διατεθειμένοι να πάρετε μέτρα για την ασφαλή επιστροφή τους; Μέχρι πότε θα αντιμετωπίζετε την ανθρώπινη ζωή και την παιδεία με οικονομικό αντίβαρο; Τα παιδιά μας δεν είναι κόστος! Είναι κοινωνικό κεφάλαιο. Και σας αξιολογεί!!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro-aei.jpg
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Ανακλήθηκε η διαγραφή φοιτητή
Ο φοιτητής, ο οποίος είχε ήδη ολοκληρώσει δύο ακαδημαϊκά έτη, διέκοψε τη φοίτησή του προκειμένου να εγγραφεί στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών...
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Ανακλήθηκε η διαγραφή φοιτητή
ekpa
Mήνυμα «SOS» Συγκλήτου ΕΚΠΑ προς Πιερρακάκη: Ασυντήρητες υποδομές, αδυναμία κάλυψης ανελαστικών δαπανών
Η χρηματοδότηση των ΑΕΙ δεν λαμβάνει υπόψιν της το ουσιαστικό κριτήριο που αφορά στο πραγματικό κόστος λειτουργίας και συντήρησης, το οποίο εξαρτάται...
Mήνυμα «SOS» Συγκλήτου ΕΚΠΑ προς Πιερρακάκη: Ασυντήρητες υποδομές, αδυναμία κάλυψης ανελαστικών δαπανών
audiobooks
Λογοτεχνία στα σχολεία: Τα 21 βιβλία που επελέγησαν θα παρέχονται και ως audiobooks στους μαθητές
Πιερρακάκης: Εχουμε συμφωνήσει με σπουδαίους καλλιτέχνες να ηχογραφήσουν αυτά τα βιβλία για να μπορούν οι μαθητές να τα ακούνε και στο σπίτι
Λογοτεχνία στα σχολεία: Τα 21 βιβλία που επελέγησαν θα παρέχονται και ως audiobooks στους μαθητές