thrania
Το υπουργείο Παιδείας, μετά και την απαράδεκτη οδηγία για καταχώριση απουσιών, εκδίδει μία ακόμη αντιπαιδαγωγική οδηγία, περί «τηλεαξιολόγησης» των μαθητών/τριών

Το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας χαιρετίζει τη μεγάλη συμμετοχή των συναδέλφων στη χθεσινή τηλε-συζήτηση. Μίλησαν πολλοί συνάδελφοι, κατατέθηκαν προτάσεις, εκφράστηκε έντονος προβληματισμός για όλα τα θέματα που αφορούν την τηλεκπαίδευση, ενώ επιβεβαιώθηκε μέσω τοποθετήσεων η πλήρης αντίθεση των συναδέλφων στο θέμα των τηλεδιαγωνισμάτων και εν μέρει στο θέμα της κατάθεσης βαθμολογίας Α΄ τετραμήνου.

Παρά την κοινή διαπίστωση ότι η ΕξΑΕ δεν μπορεί να θεωρηθεί επαρκής μαθησιακή διαδικασία, παρά τους/τις  χιλιάδες μαθητές/τριες που έχουν αποκλειστεί από την ΕξΑΕ, παρά τα τεράστια κενά που μέχρι σήμερα δεν έχουν καλυφθεί από το ΥΠΑΙΘ, παρά την ψυχική και παιδαγωγική εξουθένωση των μαθητών/τριων, το ΥΠΑΙΘ, μετά και την απαράδεκτη οδηγία για καταχώριση απουσιών στους/στις μη συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες, εκδίδει μία ακόμη αντιπαιδαγωγική οδηγία, περί «τηλεαξιολόγησης» των μαθητών/τριών, η οποία διατηρεί ως βασική παράμετρο τις γραπτές δοκιμασίες (διαγωνίσματα).

Είναι φανερό ότι  η ηγεσία του υπουργείου, εκτός από  παιδαγωγική και εκπαιδευτική άγνοια, διακατέχεται και από άγνοια της εκπαιδευτικής νομοθεσίας. Επικαλείται την ισχύουσα νομοθεσία, αλλά φαίνεται να μη γνωρίζει πως σε ό,τι αφορά στην αξιολόγηση των μαθητών στο Λύκειο,  σε αυτήν προβλέπεται: «Αν για λόγους αντικειμενικούς δεν πραγματοποιηθεί η ωριαία γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου, στο δεύτερο τετράμηνο διενεργούνται δύο (2) ωριαίες γραπτές δοκιμασίες» (παρ. 1  του αρθ.103, ν.4610/2019) και επιπλέον προβλέπεται η δυνατότητα να μην κατατεθεί βαθμολογία με αιτιολογημένη σημείωση του/της διδάσκοντα/ουσας (παρ.4 και 7 του αρθ. 103, ν.4610/2019).

Το ίδιο και για την αξιολόγηση των μαθητών του Γυμνασίου, όπου στο  άρθρο 12 του Π.δ 126 ορίζεται ότι: «Αν σε ένα μάθημα για κάποιο λόγο λείπει ο βαθμός του ενός από τα δύο τετράμηνα, ως βαθμός επίδοσης για αυτό το τετράμηνο θεωρείται ο βαθμός του άλλου τετραμήνου».

Αντιθέτως, σε καμία διάταξη της κείμενης νομοθεσίας δεν προβλέπεται «τηλεαξιολόγηση» των μαθητών.

Η Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας ζητά:

  • Ανοικτά σχολεία με το πολύ 15 μαθητές ανά τμήμα, με όλα τα μέτρα ασφάλειας.
  • Διορισμούς εκπαιδευτικού προσωπικού, καθώς και προσωπικού καθαριότητας.
  • Μη προσμέτρηση των απουσιών της τηλε-εκπαίδευσης στο χαρακτηρισμό φοίτησης.
  • Άμεση μείωση της διδακτέας και εξεταστέας ύλης για όλες τις τάξεις και επανάληψη της εξ αποστάσεως διδαχθείσας ύλης, μόλις ανοίξουν τα σχολεία
  • Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων

Επιπλέον καλούμε τα μέλη μας να μην προχωρήσουν σε κανένα τηλε-διαγώνισμα και σε καμία μορφή τηλε-αξιολόγησης, σεβόμενοι την αξιοπρέπειά μας, τους μαθητές μας, την ίδια τη διαδικασία της μάθησης και το δημόσιο σχολείο.

Τέλος καλούμε την ΟΛΜΕ να προγραμματίσει Γ.Σ. προέδρων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σαρδηνια
Οι πιο συναρπαστικοί προορισμοί του 2026
Η λίστα περιλαμβάνει προορισμούς για κάθε τύπο ταξιδιώτη: από ιστορικές πόλεις και παραδοσιακά χωριά μέχρι εξωτικά νησιά και απάτητα τοπία. Μεταξύ...
Οι πιο συναρπαστικοί προορισμοί του 2026
Ύπνος
Ο φυσικός τρόπος για ποιοτικό ύπνο
Ο ύπνος δεν είναι ίδιος για όλους. Όμως, το να κοιμάται κανείς αμέσως δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ξεκουράζεται σωστά ή ότι απολαμβάνει ποιοτικό...
Ο φυσικός τρόπος για ποιοτικό ύπνο
ζαχαρακη
Ζαχαράκη: Νέο πρόγραμμα πρόγραμμα ConnectEdParents+ για την ενδυνάμωση των γονέων στη διαχείριση της ενδοσχολικής βίας
«Η λογική της πλατφόρμας δεν είναι απλά μια γραφειοκρατική προσέγγιση, δεν είναι ότι κάτι καταγράφεται και ξεχνιέται. Από εκεί και πέρα υπάρχει...
Ζαχαράκη: Νέο πρόγραμμα πρόγραμμα ConnectEdParents+ για την ενδυνάμωση των γονέων στη διαχείριση της ενδοσχολικής βίας