thrania
Το υπουργείο Παιδείας, μετά και την απαράδεκτη οδηγία για καταχώριση απουσιών, εκδίδει μία ακόμη αντιπαιδαγωγική οδηγία, περί «τηλεαξιολόγησης» των μαθητών/τριών

Το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας χαιρετίζει τη μεγάλη συμμετοχή των συναδέλφων στη χθεσινή τηλε-συζήτηση. Μίλησαν πολλοί συνάδελφοι, κατατέθηκαν προτάσεις, εκφράστηκε έντονος προβληματισμός για όλα τα θέματα που αφορούν την τηλεκπαίδευση, ενώ επιβεβαιώθηκε μέσω τοποθετήσεων η πλήρης αντίθεση των συναδέλφων στο θέμα των τηλεδιαγωνισμάτων και εν μέρει στο θέμα της κατάθεσης βαθμολογίας Α΄ τετραμήνου.

Παρά την κοινή διαπίστωση ότι η ΕξΑΕ δεν μπορεί να θεωρηθεί επαρκής μαθησιακή διαδικασία, παρά τους/τις  χιλιάδες μαθητές/τριες που έχουν αποκλειστεί από την ΕξΑΕ, παρά τα τεράστια κενά που μέχρι σήμερα δεν έχουν καλυφθεί από το ΥΠΑΙΘ, παρά την ψυχική και παιδαγωγική εξουθένωση των μαθητών/τριων, το ΥΠΑΙΘ, μετά και την απαράδεκτη οδηγία για καταχώριση απουσιών στους/στις μη συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες, εκδίδει μία ακόμη αντιπαιδαγωγική οδηγία, περί «τηλεαξιολόγησης» των μαθητών/τριών, η οποία διατηρεί ως βασική παράμετρο τις γραπτές δοκιμασίες (διαγωνίσματα).

Είναι φανερό ότι  η ηγεσία του υπουργείου, εκτός από  παιδαγωγική και εκπαιδευτική άγνοια, διακατέχεται και από άγνοια της εκπαιδευτικής νομοθεσίας. Επικαλείται την ισχύουσα νομοθεσία, αλλά φαίνεται να μη γνωρίζει πως σε ό,τι αφορά στην αξιολόγηση των μαθητών στο Λύκειο,  σε αυτήν προβλέπεται: «Αν για λόγους αντικειμενικούς δεν πραγματοποιηθεί η ωριαία γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου, στο δεύτερο τετράμηνο διενεργούνται δύο (2) ωριαίες γραπτές δοκιμασίες» (παρ. 1  του αρθ.103, ν.4610/2019) και επιπλέον προβλέπεται η δυνατότητα να μην κατατεθεί βαθμολογία με αιτιολογημένη σημείωση του/της διδάσκοντα/ουσας (παρ.4 και 7 του αρθ. 103, ν.4610/2019).

Το ίδιο και για την αξιολόγηση των μαθητών του Γυμνασίου, όπου στο  άρθρο 12 του Π.δ 126 ορίζεται ότι: «Αν σε ένα μάθημα για κάποιο λόγο λείπει ο βαθμός του ενός από τα δύο τετράμηνα, ως βαθμός επίδοσης για αυτό το τετράμηνο θεωρείται ο βαθμός του άλλου τετραμήνου».

Αντιθέτως, σε καμία διάταξη της κείμενης νομοθεσίας δεν προβλέπεται «τηλεαξιολόγηση» των μαθητών.

Η Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας ζητά:

  • Ανοικτά σχολεία με το πολύ 15 μαθητές ανά τμήμα, με όλα τα μέτρα ασφάλειας.
  • Διορισμούς εκπαιδευτικού προσωπικού, καθώς και προσωπικού καθαριότητας.
  • Μη προσμέτρηση των απουσιών της τηλε-εκπαίδευσης στο χαρακτηρισμό φοίτησης.
  • Άμεση μείωση της διδακτέας και εξεταστέας ύλης για όλες τις τάξεις και επανάληψη της εξ αποστάσεως διδαχθείσας ύλης, μόλις ανοίξουν τα σχολεία
  • Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων

Επιπλέον καλούμε τα μέλη μας να μην προχωρήσουν σε κανένα τηλε-διαγώνισμα και σε καμία μορφή τηλε-αξιολόγησης, σεβόμενοι την αξιοπρέπειά μας, τους μαθητές μας, την ίδια τη διαδικασία της μάθησης και το δημόσιο σχολείο.

Τέλος καλούμε την ΟΛΜΕ να προγραμματίσει Γ.Σ. προέδρων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σε συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στο Bio3 Forum 2025, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
Κυριάκος Μητσοτάκης για Trust Your Stars: «Δεν είμαι ικανοποιημένος με το πρόγραμμα, δικαιολογημένα τα παράπονα»
«Ορισμένα από τα παράπονα που διατυπώθηκαν ήταν δικαιολογημένα»: Ο πρωθυπουργός παραδέχεται προβλήματα στην αξιολόγηση των ερευνητικών προτάσεων
Κυριάκος Μητσοτάκης για Trust Your Stars: «Δεν είμαι ικανοποιημένος με το πρόγραμμα, δικαιολογημένα τα παράπονα»
ypoyrgeio paideias kai thriskeymaton
Παράταση θητείας Υποδιευθυντή στη Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Αχαρνών
Συνέχιση καθηκόντων Υποδιευθυντή στη Θεματική Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Αχαρνών
Παράταση θητείας Υποδιευθυντή στη Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Αχαρνών
επιδομα
Φοιτητικό στεγαστικό επίδομα 2024-2025: Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα για τη χορήγησή του
Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα για το στεγαστικό επίδομα – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την ηλεκτρονική αίτηση
Φοιτητικό στεγαστικό επίδομα 2024-2025: Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα για τη χορήγησή του
paideias
Πειραματική Ειδικότητα «Τεχνίτης Συγκολλήσεων και Κοπής Μετάλλων»: Νέος οδηγός κατάρτισης
Το Υπουργείο Παιδείας ενεργοποιεί την πειραματική εφαρμογή του νέου Οδηγού Επαγγελματικών Σχολών Κατάρτισης με στόχο την αξιολόγηση και πιστοποίηση...
Πειραματική Ειδικότητα «Τεχνίτης Συγκολλήσεων και Κοπής Μετάλλων»: Νέος οδηγός κατάρτισης