Τρίμηνοι αναπληρωτές: Με πιο νομικό πλαίσιο καλούμαστε για τηλεκπαίδευση;
H εγκύκλιος με την οποία προσληφθήκαν οι αναπληρωτές τρίμηνης διάρκειας αναφέρει ότι κάνουν μόνο δια ζώσης μαθήματα και αναπληρώνουν μόνο κενά εκπαιδευτικών που έχουν πάρει άδεια ειδικού σκοπού Covid-19

Επιστολή του εκπαιδευτικού Παναγιώτη Λουμπάρδη, στην Δευτεροβάθμια Δυτικής Αττικής, σχετικά με τους αναπληρωτές COVID-19.

Στην επιστολή του αναφέρει: «Σύμφωνα με την εγκύκλιο με την οποία προσληφθήκαμε κάνουμε μόνο δια ζώσης μαθήματα και αναπληρώνουμε μόνο κενά ανθρώπων που έχουν πάρει άδεια ειδικού σκοπού Covid-19. Με πιο λοιπόν νομικό πλαίσιο τοποθετούμαστε σε τηλεκπαίδευση και σε κενά μη covid-19 και πως καλυπτόμαστε νομικά την στιγμή αυτή που εμείς συνεχίζουμε και κάνουμε μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης ύστερα από εντολή της διευθύνσεως»

Η επιστολή

Ονομάζομαι Λουμπάρδης Παναγιώτης ΠΕ03 στο 1ο γυμνάσιο Άνω Λιοσίων.

Θα ήθελα να ρωτήσω και παρακαλώ να πρωτοκολληθεί, γιατί έχω επαναλάβει την ερώτηση και δεν έχω πάρει απάντηση, σύμφωνα με την εγκύκλιο με την οποία προσληφθήκαμε (ΑΔΑ: ΩΡΓΔ46ΜΤΛΗ-Λ2Σ) κάνουμε μόνο δια ζώσης μαθήματα και αναπληρώνουμε μόνο κενά ανθρώπων που έχουν πάρει άδεια ειδικού σκοπού Covid-19.

Αυτό τονίζετε τόσο στο θέμα της εγκυκλίου παραθέτω «δια ζώσης διδασκαλία» όπως επίσης στην παράγραφο 2 «2.Η υποβολή αίτησης-δήλωσης προτιμήσεων υπό την παρούσα εγκύκλιο ισχύει μόνο για τη διενέργεια προσλήψεων αναπληρωτών με σύμβαση τρίμηνης (κατ ́ελάχιστον) διάρκειας για τη δια ζώσης κάλυψη λειτουργικών αναγκών οι οποίες προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19 (περ. α ́ και β ́ της παρ.1 του άρθρου35 του Ν. 4722/2020).» και επίσης στην «2. Οι προσλήψεις των περ. α) και β) αφορούν προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π..

Οι προσλήψεις της περ. γ) αφορούν προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Ε.Π. και διενεργούνται, εφόσον τα πρόσωπα που αδυνατούν να παρέχουν διδακτική υπηρεσία δια ζώσης, σύμφωνα με την περ. α), δεν επαρκούν για την παροχή τηλεεκπαίδευσης. Οι συμβάσεις του πρώτου εδαφίου δύνανται να ανανεώνονται για ισόχρονη διάρκεια, με συμφωνία του προσωρινού αναπληρωτή ή μέλους Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π., αν κατά τη λήξη τους εξακολουθεί να υφίσταται η ανάγκη κάλυψης του κενού, για το οποίο διενεργήθηκε η πρόσληψη, η ανάγκη συνέχισης του ειδικού μέτρου ως προς τη λειτουργία των σχολικών μονάδων ή η ανάγκη παροχής τηλεεκπαίδευσης.» όπου τονίζεται ότι μόνο μετά την λήξη και ανανέωση της σύμβασης μας δύναται να κάνουμε τηλεκπαίδευση.

Σας παρακαλώ πολύ όπως μου αναφέρεται με πιο νομικό πλαίσιο τοποθετούμαστε σε τηλεκπαίδευση και σε κενά μη covid-19 και πως καλυπτόμαστε νομικά την στιγμή αυτή που εμείς συνεχίζουμε και κάνουμε μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης ύστερα από εντολή της διευθύνσεως.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Παναγιώτης Λουμπάρδης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδί
Γιατί βιάζονται να μεγαλώσουν;
«Την ίδια στιγμή, οι γονείς είτε αποφεύγουν να μιλήσουν ανοιχτά για το θέμα της σεξουαλικότητας είτε αδυνατούν να παρέχουν σωστή ενημέρωση και...
Γιατί βιάζονται να μεγαλώσουν;
polixrwma stilo
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ
«Όταν οι συλλογικές Διαδικασίες δεν γίνονται σεβαστές, τα αποτελέσματα είναι τραγικά», καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ