Είμαστε οι μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης της Γ Λυκείου του Ελληνικού Γυμνασίου Λυκείου Βούπερταλ.
Μετά από τις μέχρι στιγμής άκαρπες συνεχείς διοικητικές προσπάθειες του Διευθυντή αλλά και τις παρεμβάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων προς το συνδικαλιστικό φορέα της περιοχής μας, με τη στήριξη βεβαίως του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, πήραμε την απόφαση να σας ενημερώσουμε ή σωστότερα, να σας υπενθυμίσουμε την κατάστασή μας.
Το σχολείο μας άνοιξε στις 12 Αυγούστου έχοντας ελλείψεις αρκετών καθηγητών. Τέλη Νοεμβρίου πια, έχοντας συμπληρώσει πάνω από τρείς μήνες λειτουργίας, καλύφθηκαν αρκετά κενά διδασκόντων (γερμανικά, γυμναστική, φιλολογικά, μαθηματικά) παραμένει κενή όμως, ακόμα και σήμερα, η θέση του καθηγητή της κοινωνιολογίας.
Εμείς, οι μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης, σε σύγκριση με τις άλλες κατευθύνσεις του σχολείου αλλά και σε σύγκριση με τους μαθητές θεωρητικής κατεύθυνσης των υπολοίπων σχολείων της Ομογένειας, υπολειπόμαστε έξι ώρες την εβδομάδα στο ωρολόγιό μας πρόγραμμα για τρείς ολόκληρους μήνες. Κάνουμε, δηλαδή, λιγότερες ώρες από τις απαιτούμενες σε θεωρητικά μαθήματα. Κάναμε υπομονή γιατί θεωρούσαμε πως ήταν θέμα ημερών να τακτοποιηθεί το ζήτημα. Επίσης είχαμε ενημερωθεί αρχικά πως θα ερχόταν μια κοινωνιολόγος για τέσσερις ώρες την εβδομάδα αντί για έξι. Η συγκεκριμένη καθηγήτρια θα μπορούσε να έρχεται μια φορά την εβδομάδα με αποτέλεσμα το τετράωρο μάθημα να πραγματοποιείται σε μία μόνο ημέρα. Είναι προφανές πως η ύλη και η εκτέλεση του μαθήματος δεν θα ήταν δυνατές.
Παρ όλα αυτά η αντίδρασή μας ήταν θετική, καθώς θα είχαμε τουλάχιστον τη δυνατότητα να ξεκινήσουμε. Έπειτα μάθαμε πως η καθηγήτρια για άγνωστους λόγους δεν θα μπορούσε να έρθει. Πρόσφατα ενημερωθήκαμε ότι διορίστηκε ένας καινούριος καθηγητής ο οποίος για λόγους ανωτέρας βίας δεν έχει εμφανιστεί ακόμα και είναι άγνωστο το πότε και αν θα εμφανιστεί. Δεν επισπεύσαμε λοιπόν την επιστολή αυτή λόγω των συγκεκριμένων ενεργειών σας. Σύντομα αντιληφθήκαμε πως οι ενέργειες αυτές ήταν μη αποτελεσματικές. Παρατηρούμε δηλαδή ένα συνεχόμενο μοτίβο εξελίξεων να πραγματοποιείται δίχως αποτέλεσμα.
Παρόμοιο συμβάν στο σχολείο μας είχε επαναληφθεί στο παρελθόν, όταν και πάλι είχαμε έλλειψη καθηγητή σε μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο. Τότε η θέση καλύφθηκε τελικά τον Φεβρουάριο(!), με αποτέλεσμα η ύλη που έπρεπε να ολοκληρωθεί να μείνει στην μέση. Ελπίζουμε, να μην υποστούμε για άλλη μια φορά τόσο άδικη και άνιση μεταχείριση και να μην αποδειχθεί ότι τα παιδιά του Βούπερταλ είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού. Τόσο εμείς όσο και οι γονείς μας είμαστε Έλληνες πολίτες, τηρούμε τις υποχρεώσεις μας απέναντι στην ελληνική πολιτεία και έχουμε δικαίωμα στις ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση.
Κατανοώντας βέβαια τη δύσκολη και πρωτόγνωρη κατάσταση που βρίσκεται η πατρίδα μας (και όχι μόνο) λόγω του COVID-19 και παραβλέποντας το ότι η κάλυψη της κενής θέσης θα από την αρχή της σχολικής χρονιάς θα έπρεπε να είναι αυτονόητη προτεραιότητα για το Υπουργείο ή έστω να είναι ψηλά στην ιεράρχηση των προτεραιοτήτων του και όχι να αποκατασταθεί (αν αποκατασταθεί) λόγω της δικής μας παρέμβασης, ζητάμε καιτην δική σας κατανόηση αλλά κυρίως την βοήθειά σας για την άμεση λύση του φλέγοντος προβλήματος που μας απασχολεί. Ζητάμε την άμεση έναρξη διδασκαλίας του μαθήματος της κοινωνιολογίας και την κάλυψη της ύλης μέχρι το καλοκαίρι για τη σωστή εν όψει των πανελληνίων 2021.
Περιμένουμε τις άμεσες ενέργειές σας που θα αποδείξουν εμπράκτως πως δεν έχετε ξεχασμένους εμάς, τους Ελληνόπαιδες του εξωτερικού…
Σας ευχαριστούμε προκαταβολικά!
Με εκτίμηση.
Μαθητές θεωρητικής
Πρόεδρος 15μελούς Αντιπρόεδρος 15μελούς
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη