Thumbnail
Βίντεο από το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών για τις παλινωδίες του Υπουργείου Παιδείας με τα ταμπλετ στα σχολεία

Την στάση του ΥΠΑΙΘ σχετικά με την προμήθεια και παροχή φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών και tablets, αλλά και την μη επαρκή ενημέρωση από την Υπουργό, Υφυπουργό και Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας για το πόσα από αυτά έχουν ήδη φτάσει στα σχολεία, ανέδειξε με σχετικό video στη σελίδα του στα social Media, το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών.

Συγκεκριμένα, στις 7 Απριλίου 2020, σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΠΘ, σημειώνεται πως το Υπουργείο “προτίθεται στην προμήθεια και παροχή εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (laptop και tablet) στις Σχολικές Μονάδες Α’ Βάθμιας και Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης, με στόχο, ανάμεσα σε άλλους, να υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία από όλους αφού πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές (…) δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση”. Δύο ημέρες μετά, με διευκρινιστική εγκύκλιο η απόφαση αυτή αναιρείται.

Στην παράγραφο 2 το ΥΠΑΙΠΘ είχε διευκρινίσει πως “η καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών υπολογιστών/ συσκευών αφορά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών)” (…)

Ακόμη, το Ανεξάρτητο Δίκτυο εκπαιδευτικών, παραθέτει τις δηλώσεις της κ. Κεραμέως και Ζαχαράκη, οι οποίες μέσα σε λίγες ημέρες άλλαξαν τα νούμερα των tablet που παρέλαβαν τα σχολεία:

Στις 15/11 η Υπουργός Παιδείας, δήλωσε πως ήδη “από τον Μάρτιο τα σχολεία της χώρας προμηθεύονται υπολογιστές, ενώ βρίσκεται στην διάθεση των διευθυντών των σχολείων για το αν θα τους διαθέσουν σε μαθητές οι οποίοι τους έχουν περισσότερο ανάγκη”(..).

Την ίδια ημέρα, σύμφωνα με σημείο δημοσιεύματος που παρατίθεται στο βίντεο, η κα Ζαχαράκη δήλωσε πως έχουν δοθεί 40.000 tablets ήδη και πως θα μοιραστούν κι άλλα μέχρι να συμπληρωθεί ο αριθμός των 90.000 τους επόμενους μήνες.

Απ’ την άλλη, μία ημέρα μετά, στις 16/11 σε δήλωσή της η γενική γραμματέας του ΥΠΑΙΘ, Αναστασία Γκίκα, ακυρώνοντας την προηγούμενη δήλωση της κας Ζαχαράκη, ανέφερε πως στα σχολεία της χώρας έχουν φτάσει 20.000 tablet.

Τέλος, με αφορμή τα παραπάνω, το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών ζητά από κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης να δηλώσει επίσημα πόσες ηλεκτρονικές συσκευές έχει στείλει το ΥΠΑΙΘ σε κάθε σχολική μονάδα της αρμοδιότητάς της, ενώ υπογραμμίζει το αίτημά του για παροχή συσκευών και δωρεάν ίντερνετ για όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Το βίντεο του Αυτόνομου Δικτύου Εκπαιδευτικων:

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έρχεται «βαρύς» καύσωνας στην Αττική: Πάνω από 42°C τις επόμενες ημέρες

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/76

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σαλάτα
Φακόρυζο με πίκλες κρεμμυδιού & καβουρδισμένο αμύγδαλο – Η σαλάτα που (επιτέλους) δε θα σε κουράσει
Είναι μια σαλάτα-γεύμα που συνδυάζει φυτικές πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, καλά λιπαρά και πολύ γεύση – μια εξαιρετική επιλογή για χορτοφάγους, για όσους...
Φακόρυζο με πίκλες κρεμμυδιού & καβουρδισμένο αμύγδαλο – Η σαλάτα που (επιτέλους) δε θα σε κουράσει
κεμ
Κεμπάπ κοτόπουλου: Ελαφριά, πεντανόστιμη και πρωτεϊνούχα εκδοχή του αγαπημένου πιάτου
Με βάση τον κιμά κοτόπουλου, πλούσια μυρωδικά και λιγότερα λιπαρά, αυτό το πιάτο συνδυάζει μοναδική γεύση με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη
Κεμπάπ κοτόπουλου: Ελαφριά, πεντανόστιμη και πρωτεϊνούχα εκδοχή του αγαπημένου πιάτου
portosalte.png
Πορτοσάλτε για Λεξ: «Πήγαν τριάντα χιλιάδες νέοι και άκουγαν κάτι αθλίους στίχους ενός υποτιθέμενου καλλιτέχνη»!
Οπως στα πολιτικά, έτσι και στα μουσικά του ο Αρης Πορτοσάλτε δικαίως κερδίζει την προσοχή μας
Πορτοσάλτε για Λεξ: «Πήγαν τριάντα χιλιάδες νέοι και άκουγαν κάτι αθλίους στίχους ενός υποτιθέμενου καλλιτέχνη»!