Εκπαιδευτικοί: Η κυβερνητική πολιτική τους είναι εγκληματική
Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Λέσβου κατηγορεί την κυβέρνηση για εγκληματική αδράνεια και απαιτεί μέτρα που να διασφαλίζουν την ομαλή και ασφαλή λειτουργία των σχολείων

Ενώ τμήματα και σχολεία κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο λόγω των απανωτών κρουσμάτων κορονοϊού, η μόνη έγνοια της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας είναι να μπαίνουν απουσίες στους μαθητές και να προχωράει η ύλη. Επιβεβαιώνεται με τραγικό τρόπο ότι όλες οι μέχρι τώρα διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών για μείωση μαθητών ανά τάξη, πρόσληψη προσωπικού και μαζικά τέστ, ήταν όχι απλά αναγκαίες αλλά και επιτακτικές για την ασφαλή και δια ζώσης λειτουργία των σχολείων. 

Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Λέσβου ζητάει από την κυβέρνηση να σταματήσει την επικίνδυνη, εγκληματική της αδιαφορία για την υγεία και τη μόρφωση και να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα που θα διασφαλίζουν την ομαλή και ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Η ανακοίνωση του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Λέσβου 

Η κυβερνητική πολιτική είναι κυριολεκτικά εγκληματική!

... Και να που φτάνουμε ... με την "ατομική ευθύνη τους" και τις "λεγόμενες αντοχές της οικονομίας", τις απαιτήσεις δηλαδή του μεγάλου κεφαλαίου σε μια σειρά κλάδους, π.χ. τουρισμός.

Τμήματα και σχολεία κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο λόγω των απανωτών κρουσμάτων στην πρωτοβάθμια, αφού έγινε γενικό κλείσιμο στη δευτεροβάθμια. Οι συγκεχυμένες και ασαφείς οδηγίες που έχουν δοθεί και δίνονται στην παρουσία κρούσματος, που εκφράζουν ανυπαρξία ή έλλειψη αντανακλαστικών από τον κρατικό μηχανισμό, τα πρωτόκολλα που «έχουν γίνει λάστιχο», αφήνουν γονείς και εκπαιδευτικούς στο έλεος της τύχης και του πανικού, παίζοντας με την υγεία και την ασφάλεια των παιδιών!

Οι δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, του Υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας ότι, σύμφωνα με εκθέσεις του ΕΟΔΥ, η διάδοση στα σχολεία δεν είναι μεγάλη, καταρρέουν...  Μαζί τους όμως κινδυνεύει με πλήρη κατάρρευση (αλλά καρφί δεν τους καίγεται!) και το σχεδόν ανύπαρκτο σύστημα υγείας τους!! 

Συνεχίζουν να "ξεροκαταπίνουν" στο άκουσμα για επίταξη των φίλων τους κλινακαρχών, όπως "σφύριζαν κλέφτικα" με τους φίλους τους μεγαλοξενοδόχους, συνεχίζουν να σφυρίζουν στα ΜΜΜ, στους εργασιακούς χώρους, για να μη χαλάσουν την "αειφόρο διάθεση" των νονών τους επιχειρηματιών, των αφημένων στην τύχη τους και παραμελημένων σχολείων, που συνεχίζουν ολοένα και πιο πολύ να στενάζουν ...   

Το κυβερνητικό τους «έργο» εξαντλείται στο να ξυλοφορτώνουν και να ψεκάζουν αγωνιζόμενους μαθητές, να συλλαμβάνουν στο σωρό και να τους κρατούν επί μέρες στην Ασφάλεια, λες και είναι κοινοί εγκληματίες, να επιχειρούν να τρομοκρατήσουν γιατρούς και υγειονομικούς και άλλους εργαζόμενους που διεκδικούν αυτονόητα, να οργανώνουν ηλεκτρονικές εκλογές – παρωδία, να περιορίζουν δικαιώματα. 

Το δε διάστημα της εγκληματικής τους αδράνειας, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΑΙΘ έκοβε βόλτες στα φίλια ΜΜΕ και διαβεβαίωνε – συνειδητά και εν γνώσει της ψευδόμενη - ότι όλα πάνε ρολόι! Η μόνη τους έγνοια - τρομάρα τους! - ήταν να μπαίνουν οι απουσίες και το προχώρημα της ύλης!

Επιβεβαιώνεται με τραγικό τρόπο ότι όλες οι διεκδικήσεις του προηγούμενου διαστήματος (να μειωθούν οι μαθητές ανά τάξη, να προσληφθεί επαρκές προσωπικό, να διασφαλιστούν οι πόροι για τα κατάλληλα αναλώσιμα υλικά, να γίνουν μαζικά τεστ κ.ά.) ήταν όχι απλά αναγκαίες αλλά και επιτακτικές για την ασφαλή και δια ζώσης λειτουργία των σχολείων. 

Η απόφαση της κυβέρνησης να κλείσουν τα Γυμνάσια και τα Λύκεια και να μείνουν εντελώς απροστάτευτα τα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία είναι ομολογία ενοχής, αναδεικνύει τις τεράστιες ευθύνες της. 

Ο ρόλος του σχολείου, της εκπαίδευσης γενικότερα είναι πολυδιάστατος: γνωστικός, διαπαιδαγωγητικός,  κοινωνικός, μορφωτικός, καλλιέργεια ομαδικότητας, χαρακτήρα, αξιών κ.ά. Τίποτα απ’ αυτά δεν αναπτύσσονται χωρίς τον αναντικατάστατο δεσμό εκπαιδευτικού-μαθητή, την ύπαρξη σχολικής κοινότητας και της αλληλεπίδρασής της με την κοινωνία. Η δια ζώσης, κανονική εκπαιδευτική διαδικασία είναι αναντικατάστατη! 

Απαιτούμε τώρα από την κυβέρνηση να πάρει όλα εκείνα τα μέτρα, προκειμένου να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία των σχολείων, αφού και από ό,τι φαίνεται η κατάσταση σε σχέση με την πανδημία δεν πρόκειται να εξομαλυνθεί τους επόμενους μήνες. 

Η κυβέρνηση οφείλει εδώ και τώρα να ικανοποιήσει τις απολύτως δίκαιες και στοιχειωδώς αναγκαίες διεκδικήσεις μας!
Να σταματήσει την επικίνδυνη, εγκληματική της αδιαφορία για την υγεία, τη μόρφωση και τη ζωή του λαού μας!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η πρώτη αργία του Σεπτεμβρίου για όλες τις τάξεις τη νέα σχολική χρονιά

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κινητ
Τι έγινε όταν ένας καθηγητής απαγόρευσε κινητά και υπολογιστές στην τάξη: Πώς αντέδρασαν οι φοιτητές και τι άλλαξε στη μάθηση;
Παρά το γεγονός ότι δεν άλλαξε το περιεχόμενο ούτε το στυλ διδασκαλίας, οι πρόσφατες αξιολογήσεις του μαθήματος ήταν εντυπωσιακά πιο θετικές από κάθε...
Τι έγινε όταν ένας καθηγητής απαγόρευσε κινητά και υπολογιστές στην τάξη: Πώς αντέδρασαν οι φοιτητές και τι άλλαξε στη μάθηση;
Συνταξιούχος σε τράπεζα κοιτάει μέσα από το τζάμι
Ξεχάστε τη σύνταξη στα 62: Οι σημερινοί 55άρηδες θα δουλέψουν περισσότερο από ό,τι φαντάζονταν
Το ασφαλιστικό «ρολόι» χτυπά: Το 2030 οι συντάξεις θα έρχονται πιο αργά για όλους - Σε αδιέξοδο οι 55άρηδες, τα νέα μέτρα τους κρατούν στη δουλειά...
Ξεχάστε τη σύνταξη στα 62: Οι σημερινοί 55άρηδες θα δουλέψουν περισσότερο από ό,τι φαντάζονταν
Στέφανος Αρετάκης
Στέφανος Αρετάκης: Ποιος είναι ο Μαθηματικός φαινόμενο από το Παγκράτι με θεώρημα που φέρει το όνομά του
Από την Ελλάδα στο Κέμπριτζ και το University of Toronto, ο Στέφανος Αρετάκης ανοίγει νέους δρόμους στη μαθηματική επιστήμη, με την ανακάλυψη της...
Στέφανος Αρετάκης: Ποιος είναι ο Μαθηματικός φαινόμενο από το Παγκράτι με θεώρημα που φέρει το όνομά του