thrania
«Επειδή σε όλα αυτά οι κυβερνητικές ευθύνες και επιλογές είναι ορατές εμείς δεν μπορούμε να σωπάσουμε», σημειώνει Ένωση Γονέων Πετρούπολης αναφορικά με την κατάσταση στα σχολεία της περιοχής εν μέσω κορονοϊού

Έξι προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία και ο κόσμος της εκπαίδευσης στην περιοχή της Πετρούπολης απαριθμεί η Ένωση Γονέων της περιοχής.

Από την τηλεκπαίδευση και τις ελλείψεις σε καθαριότητα, μέχρι την απουσία ασφάλειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς εν μέσω κορονοϊού, η Ένωση σημειώνει ότι «επειδή σε όλα αυτά οι κυβερνητικές ευθύνες και επιλογές είναι ορατές εμείς δεν μπορούμε να σωπάσουμε».

Η Ένωση Γονέων Πετρούπολης ζητά συλλογική δράση και διεκδίκηση άμεσων λύσεων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Ανοιχτή Επιστολή Αγωνίας και Διαμαρτυρίας

Τα προβλήματα στην εκπαίδευση είναι μια χιονοστιβάδα που, παρά τις προσδοκίες της Κυβέρνησης, η «μπάλα» δεν θα παρασύρει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Ενώ καθημερινά τα κρούσματα και ο αριθμός των νεκρών αυξάνονται το lockdown ήρθε ως φυσική συνέπεια της μηδενικής προετοιμασίας όλη την προηγούμενη περίοδο, οκτώ ολόκληρους μήνες.

Απαριθμούμε προβλήματα:

  1. Απουσίες …στην τηλεκπαίδευση

Πέρα από την πρώτη μέρα παρωδία της τηλεκπαίδευσης, από τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, απουσιάζει :

  • η πρόβλεψη να έχουν όλα τα σπίτια ηλεκτρικό ρεύμα, να έχουν (γρήγορο) internet και να μην πέφτει συνεχώς το σύστημα
  • η εξασφάλιση ηλεκτρονικών συσκευών για εκπαιδευτικούς και μαθητές, ώστε να μπορεί να γίνει μάθημα. Ποια «Μαρία Αντουανέτα» θεωρεί πως σε κάθε σπίτι υπάρχουν διαθέσιμες 3 και 4 ηλεκτρονικές συσκευές για μάθημα και τηλεεργασία;

Αυτά να καλυφθούν με ευθύνη του κράτους!

Στην πιθανή επιχειρηματολογία ότι δεν υπάρχουν χρήματα για να εξοπλιστούν όλοι θα απαντήσουμε: δόθηκαν 30 εκ. στα κανάλια, «αποζημίωση» στους εργολάβους των αυτοκινητοδρόμων και ενίσχυση στους ιδιοκτήτες ιδιωτικών κλινικών (για μια κλίνη ΜΕΘ, από 650 ευρώ κόστος σε δημόσιο νοσοκομείο, δίνουν 1600 ευρώ στα ιδιωτικά). Υπάρχουν επίσης χρήματα για την επέκταση της χωματερής στη Φυλή και για τη δημιουργία επιπλέον εργοστασίου καύσης των σκουπιδιών.   

  1. Δημόσια Υγεία και διαγνωστικά test

Τα αιτήματα μας για ενίσχυση της Δημόσιας Υγείας, με νέες ΜΕΘ, με άνοιγμα κλινών στα Δημόσια –κλειστά– νοσοκομεία (Φλέμινγκ, Πολυκλινική, πρώην Λοιμωδών κλπ) και ενίσχυση της Πρωτοβάθμιας Υγείας με προσωπικό και εξοπλισμό (πχ πρώην ΙΚΑ στην Πετρούπολη) δεν υλοποιήθηκαν. Ούτε επικουρικά η επίταξη της Ιδιωτικής υγείας πραγματοποιήθηκε. Σήμερα είναι αναγκαίο να γίνουν όλα τα παραπάνω, μαζί με την πραγματοποίηση ΔΩΡΕΑΝ, διαγνωστικών test για τον covid.

  1. Καθαριότητα στα σχολεία

Δυο μήνες μετά το άνοιγμα των σχολείων και ακόμα δεν έχουν προσληφθεί όσες καθαρίστριες απαιτούνται με βάση τις υγειονομικές ανάγκες. Δεν το ξεχνάμε.

Δεν λύνεται το πρόβλημα με το προσωρινό κλείσιμο Γυμνασίων και Λυκείων, αφού μόλις ανοίξουν πάλι, τα κενά θα υπάρχουν στην καθαριότητα των σχολείων.

  1. Τραγικές ελλείψεις για την ασφάλεια και την εκπαίδευση

Δεν ξεχνάμε :

-πως η κρατική υποχρέωση για δωρεάν μάσκες δεν έχει υλοποιηθεί, πως για το σκάνδαλο κανείς δεν έχει λογοδοτήσει.

-πως η ανάγκη για παράλληλη στήριξη για τα παιδιά μας, έχει καλυφθεί για το 60% των παιδιών.

-πως αντί να προσληφθούν οι εκπαιδευτικοί που απαιτούνται, έγιναν τρίμηνες συμβάσεις, λες και τα σχολεία θα κλείσουν τον Δεκέμβριο.

  1.  Τμήματα με 15 μαθητές

Η ανάγκη να υπάρχουν αποστάσεις για να μην μεταδίδεται ο υιός, είναι ένα αίτημα που παραμένει. Το κλείσιμο Γυμνασίων και Λυκείων αυτό αποδεικνύει, ενώ η λειτουργία των Δημοτικών μειώνει τις άδειες ειδικού σκοπού των γονέων.

Κανένα κυβερνητικό στέλεχος και ΜΜΕ δε ζήτησε συγνώμη που έβριζε ως «ανεύθυνους και τεμπέληδες» γονείς και εκπαιδευτικούς και ως «αλήτες» τα παιδιά μας, όταν από την άνοιξη ζητούσαμε να σπάσουν τα τμήματα. Καμιά κρατική προετοιμασία ούτε σ’ αυτό το θέμα.

  1. Κτιριακές υποδομές στην Πετρούπολη

-Δίχρονη προσχολική …υποβάθμιση

Για την κάλυψη των στεγαστικών αναγκών νηπίων και προνηπίων χρειάζεται η κατασκευή 5 νηπιαγωγείων-αυτό είναι αίτημα χρόνων. Χώροι έχουν δεσμευτεί, λεφτά δεν δίνει το κράτος τόσα χρόνια, ούτε φυσικά και τώρα.

Αποφασίστηκε από τη Δημοτική Αρχή –με κάκιστο νόμο της προηγούμενης κυβέρνησης το 2018, που διατήρησε και η σημερινή– η χρήση λυομένων (που μάλιστα εκθειάστηκαν σαν εξαιρετική λύση από τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών). Παρά την αρχική δέσμευση να μπουν τα παιδιά από τον Σεπτέμβρη, έφτασε ο Νοέμβρης και τα παιδιά κάνουν διπλοβάρδιες, χωρίς λειτουργία των λυομένων. Ίσως «τα εγκαίνια» να γίνουν για Χριστουγεννιάτικο δώρο.

-2ο Λύκειο fast track …καθυστέρηση

Ένα χρόνο τα παιδιά μας στα λυόμενα, ούτε μια εργασία για επισκευή του κτιρίου. Ούτε καν διαγωνισμός για εργολάβο ακόμη. Ίσως και η μελέτη για τις αναγκαίες εργασίες (που είχαμε ενημερωθεί πως είναι έτοιμη από τον Ιούλιο) να μην έχει ολοκληρωθεί. Απαιτούμε πραγματικές fast track διαδικασίες επισκευής, ώστε αυτή τη σχολική χρονιά τα παιδιά να μπουν στο κτίριο τους με ασφάλεια. Κανείς δεν απολογείται, κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για τον εμπαιγμό μαθητών, εκπαιδευτικών και γονιών; 

Οι εκπαιδευτικοί έδωσαν ένα μάθημα, απέχοντας στις 7-11-2020, σε ποσοστό 95% από τις τηλεψηφοφορίες του Υπουργείου Παιδείας. Τίποτα δεν είναι αδύνατο !

Επειδή σε όλα αυτά οι κυβερνητικές ευθύνες και επιλογές είναι ορατές εμείς δεν μπορούμε να σωπάσουμε. Με αφορμή την Πανδημία -που είναι πραγματικότητα- επιχειρούν να υπάρχει μεγαλύτερη φτωχοποίηση του πληθυσμού, υποβάθμιση των Δημόσιων υπηρεσιών, διάλυση των εργασιακών κατακτήσεων και των δημοκρατικών δικαιωμάτων.

Μαζί με τα εκπαιδευτικά και υγειονομικά προβλήματα, βιώνουμε την ανεργία, το κλείσιμο των καταστημάτων μας, τη φτώχεια.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΑΣ ΕΥΘΥΝΗ

  • τα αραιά δρομολόγια των ΜΜΜ, γεμάτα από κόσμο
  • τα πληθωρικά τμήματα
  • οι ελλείψεις στην υγεία

Η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τη δημιουργία επιτροπής διεκδίκησης όσων αναφέραμε, με επικεφαλής τον Δήμαρχο, τους επικεφαλείς των Δημοτικών παρατάξεων και εκπροσώπους των φορέων της εκπαίδευσης δεν υλοποιήθηκε. Έμεινε «πουκάμισο αδειανό».

Η υπομονή μας εξαντλήθηκε.

Απαιτούμε λύσεις τώρα.

Συλλογικά θα τις διεκδικήσουμε!

Μαζί με την ανάγκη υπεράσπισης της Υγείας και της ζωής μας, τα διαχρονικά αιτήματα για Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία, παραμένουν και σήμερα επίκαιρα και επιτακτικά!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;