Κλιμάκωση εκπαιδευτικών κινητοποιήσεων προτείνει η Ενωτική Αριστερή Πρωτοβουλία
"Είναι πλέον ξεκάθαρο πως η χρόνια εγκατάλειψη του δημόσιου σχολείου από όλες τις κυβερνήσεις ως τώρα, με την εφαρμογή των μνημονίων, των δημοσιονομικών κοφτών και των επιταγών της Ε.Ε,ΟΟΣΑ,ΣΕΒ έχουν φέρει σε αυτή την οριακή κατάσταση τη δημόσια Παιδεία"

Ανακοίνωση από την Ενωτική Αριστερή Πρωτοβουλία Ε' ΕΛΜΕ Αν.Αττικής

                                           15 ΟΚΤΩΒΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ

    ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΤΩΠΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΓΑΝΤΙ  ΓΙΑΤΙ:

                    

1. Η κυβέρνηση της Ν.Δ και το Υπουργείο Παιδείας αξιοποιεί την πανδημία για να επιταχύνει την αντεργατική πολιτική με το δόγμα “σοκ και δέος” απέναντι στους εργαζόμενους, τη νεολαία και τη διάλυση όλων των δημόσιων κοινωνικών αγαθών.

2. Η πολιτική της τα δίνει όλα στους επιχειρηματικούς ομίλους και για το λαό επιφυλάσσει ένα δυστοπικό χειμώνα φτώχειας, ανεργίας. Δίνει ζεστό χρήμα στους κλινικάρχες της υγείας αντί να αναπτύξει τις δημόσιες υποδομές και να αυξήσει τις κλίνες ΜΕΘ. Χαρίζει τις εργοδοτικές εισφορές, νομοθετεί δεκάδες φοροαπαλλαγές, επιδοτεί το «μισθολογικό κόστος» έως και 70%, δηλ. με τα λεφτά του δημοσίου και τη λεηλασία του λαϊκού εισοδήματος.Γενικεύει την ελαστική εργασία, καταργεί τις ΣΣΕ ,μονιμοποιεί την τηλεργασία με τους εργοδότες να κερδίζουν διπλά,αφού οι εργαζόμενοι θα δουλεύουν διπλά με μισό μισθό. Το προσχέδιο του προϋπολογισμού που κατατέθηκε σηματοδοτεί νέo μνημόνιο διαρκείας με τετραπλασιασμό των στρατιωτικών δαπανών (από 500 εκ εκτοξεύονται στα 2,5 δις)την ίδια στιγμή που περικόπτονται όλες οι δαπάνες για τους τομείς κοινωνικής πολιτικής. Με το νέο πτωχευτικό δίκαιο που κατέθεσαν, λεηλατούν ακόμη περισσότερο την περιουσία, το εισόδημα ακόμη και την προσωπική ελευθερία μεγάλου κομματιού της κοινωνίας.

3.Το ΥΠΑΙΘ επιμένει στην επικίνδυνη πολιτική για την Υγεία και την Παιδεία . Επιμένει στον συνωστισμό 25 και 27 παιδιών στα τμήματα, στη χρήση  ακατάλληλων αιθουσών  (υπόγεια, κοντέινερ, μικρές αίθουσες, ακατάλληλα ενοικιαζόμενα κτίρια κ.ά.)  ,στις  τραγικές ελλείψεις σε προσωπικό καθαριότητας, σε διορισμούς – προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών με το σταγονόμετρο, που δεν καλύπτουν τα τεράστια κενά των σχολείων , στη μη έγκριση ανάπτυξης υπεράριθμων τμημάτων, ακόμη και όταν υπάρχουν διαθέσιμες αίθουσες. Η   μάσκα και το διαβόητο – πλέον – παγουρίνο  ως   μοναδικά “πολυδιαφημισμενα”  μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας,  αποδείχτηκαν φιάσκο από την πρώτη μέρα έναρξης των σχολείων, με την πρώτη παρτίδα  μάσκες, τεράστιες για το πρόσωπο των παιδιών, με τη δεύτερη παρτίδα μικρές   και τα παγούρια μικρά ίσα-ίσα για ένα ποτήρι νερό  . Στη λογική της «διαχείρισης» της πανδημίας χωρίς κανένα κόστος και με βαρύ πυροβολικό την «ατομική ευθύνη», επιχειρεί την απεμπόληση της κρατικής ευθύνης και την μετακύληση  της στις πλάτες των εκπαιδευτικών, μαθητών, γονιών.   Οι εκπαιδευτικοί όχι μόνο μετακινούνται από σχολείο σε σχολείο για την κάλυψη του ωραρίου τους, αλλά μετατρέπονται σε πολυεργαλείο (υγειονομικοί, καθαριστές, διοικητικοί κλπ) αγγίζοντας τα όρια της εξουθένωσης, με την κυβέρνηση να τους καθιστά ουσιαστικά υπεύθυνους για την αποτυχία του ανοίγματος των σχολείων. Την ίδια στιγμή τους καθιστά χωροφύλακες των μαθητικών κινητοποιήσεων με την Υ.Α για εξ αποστάσεως στα κατειλημμένα σχολεία.

Το ΥΠΑΙΘ συνεχίζει να αξιοποιεί την πανδημία και προωθεί και νέα  αντιεκπαιδευτικά σχέδια, συνθλίβει εργασιακά δικαιώματα και αποδομεί το δημόσιο σχολείο (3μηνες συμβάσεις αναπληρωτών, νέα Υ.Α για νομιμοποίηση και μονιμοποίηση της εξ αποστάσεως, ζωντανή μετάδοση του μαθήματος, σχολείο της τηλεκπαίδευσης με τα μάτια στραμμένα στο μέλλον ). Σαν να μην έφταναν τα δεκάδες αντιεκπαιδευτικά νομοθετήματα του καλοκαιριού (νόμος Κεραμέως, τράπεζα θεμάτων, εξετάσεις, αξιολόγηση, κάμερες στις τάξεις, εξοβελισμός μαθημάτων- ειδικοτήτων  κλπ), η κ. Κεραμέως προαναγγέλλει την ψήφιση  και νέων  νομοσχεδίων (Τεχνική Εκπαίδευση, στελέχη εκπαίδευσης, αξιολόγηση εκπαιδευτικών , αλλαγή της εισαγωγής στα ΑΕΙ).

Είναι πλέον ξεκάθαρο πως η χρόνια εγκατάλειψη του δημόσιου σχολείου από όλες τις κυβερνήσεις ως τώρα, με την εφαρμογή των μνημονίων, των δημοσιονομικών κοφτών και των επιταγών της Ε.Ε,ΟΟΣΑ,ΣΕΒ έχουν φέρει σε αυτή την οριακή κατάσταση τη δημόσια Παιδεία. Εξίσου, ξεκάθαρο, όμως, είναι πως η κυβέρνηση συνειδητά από το Μάρτιο έως 14/9 δεν πήρε κανένα μέτρο  ενίσχυσης του δημόσιου σχολείου, ενώ ήταν γνωστό το τι θα αντιμετωπίζαμε το Σεπτέμβριο. Επικοινωνιακή πολιτική και χαμόγελα στα καλοταϊσμένα ΜΜΕ, πως όλα είναι καλά, προκαλούν ακόμη μεγαλύτερη οργή.

Η μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών συνεχίζεται , με μειώσεις μισθών 30% – 40%την τελευταία δεκαετία, ενώ ετοιμάζεται νέα επίθεση με την έκθεση Πισσαρίδη στα εναπομείναντα ασφαλιστικά δικαιώματα με την ψήφιση και νέου νόμου που προωθεί η κυβέρνηση

4.Στο πεδίο των δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών, επιχειρείται να καθιερωθεί ένα νέο καθεστώς εφιαλτικού ελέγχου και επιτήρησης, όπου η έκτακτη ανάγκη του κορονοϊού θα επιδιωχτεί να μονιμοποιηθεί. Παράλληλα επιχειρείται να καθιερωθεί ένα νέο καθεστώς αστυνομοκρατίας, ΜΑΤωμένης δημοκρατίας, απαγόρευσης διαδηλώσεων.  Η αντιμετώπιση των μαθητικών κινητοποιήσεων, από πλευράς κυβέρνησης αποτυπώνει τη στάση της απέναντι στο εκπαιδευτικό κίνημα, που σηκώνει κεφάλι. Εισαγγελείς, αστυνομία, προφορικές κλήσεις στη ΓΑΔΑ σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές για απολογία, ωμή βία και καταστολή  σε μια επικίνδυνη κλιμάκωση του αστυνομικού αυταρχισμού σε βάρος της μεγάλης μαθητικής κινητοποίησης, την Παρασκευή 9/10, στο ΥΠΑΙΘ.  Ταυτόχρονα επιδιώκει να απονομιμοποιήσει τα σωματεία και τον εργατικό συνδικαλισμό , επιβάλλοντας ηλεκτρονικές ψηφοφορίες στα σωματεία και έλεγχο των μητρώων μελών τους, που σε συνδυασμό με το 50%+1 της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για την λήψη απόφασης για απεργία, καθιστούν  αδύνατη τη λήψη αποφάσεων για απεργίες και καταργούν τις δημοκρατικές διαδικασίες Γ.Σ των σωματείων. Ανοίγουν το δρόμο για εκτεταμένη νοθεία και άμεση παρέμβαση του κράτους στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων..

ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ

Τώρα χρειάζεται μαζικό κίνημα ανατροπής της κυρίαρχης πολιτικής, για το δημόσιο σχολείο, για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και για την επιβίωση του λαού. Δεν αρκούν οι αποκαλύψεις, οι καταγγελίες και οι αναλύσεις. Απαιτείται συνδικαλιστικό σχέδιο που να το υπηρετήσουν ενιαία όλες οι αγωνιστικές και ταξικές δυνάμεις. Δεν θα ανεχτούμε άλλο το παρατεταμένο συνδικαλιστικό lockdown που προωθούν οι παρατάξεις του κυβερνητικού, κρατικού συνδικαλισμού και της υποταγής στα συμφέροντα των κυβερνήσεων,Ε.Ε,ΟΟΣΑ, ΣΕΒ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ:

1. Κανένα τμήμα με περισσότερους από 15 μαθητές. Με την ευθύνη του κράτους και του υπουργείου να καλυφθούν οι κτιριακές ανάγκες για τη στέγαση των μαθητών σε κατάλληλες και σύγχρονες υποδομές! Επαναλειτουργία όλων των σχολείων που έκλεισαν ως αποτέλεσμα των αντιλαϊκών μνημονιακών πολιτικών και να δοθούν σε σχολική χρήση Δημοτικοί και κλειστοί δημόσιοι χώροι. Εξασφάλιση απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού για τη λειτουργία τμημάτων με τον μειωμένο αριθμό μαθητών.

2. Εδώ και τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών με όλη την προϋπηρεσία και το πτυχίο ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά και οι αυξημένες ανάγκες στα σχολεία! Να αποσυρθεί ο νόμος του “προσοντολόγιου” και οι 3μηνες συμβάσεις.

3. Γενναία αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την εκπαίδευση ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες σε εκπαιδευτικούς και υποδομές!

4. Μέσα προστασίας, υγιεινής και καθαριότητας για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές με την αποκλειστική ευθύνη του κράτους. Να στελεχωθούν πλήρως με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας και υγειονομικού προσωπικού τα σχολεία! Διενέργεια δωρεάν μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί και να ελέγχεται η διάδοση του ιού.

5. Κατάργηση του ν. Κεραμέως και όλων των αντιεκπαιδευτικών νόμων για το δημόσιο σχολείο. Όχι στη Τράπεζα Θεμάτων και το «Νέο Λύκειο», που οδηγούν στην έξοδο των παιδιών των λαϊκών στρωμάτων από την μόρφωση και τις σπουδές, στο σχολείο εξεταστικό κάτεργο, της αγοράς, του αυταρχισμού και της πειθάρχησης.

6.Υγειονομική προστασία των εργαζομένων όλων των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς. Όχι στα υγειονομικά πρωτόκολλα λάστιχο. Δωρεάν μέσα προστασίας. Να σταματήσει το αίσχος του στοιβάγματος των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Αύξηση των δρομολογίων με χρήση των ακινητοποιημένων μέσων, προμήθεια νέων, προσλήψεις προσωπικού.

6. Πραγματική και ουσιαστική ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Διεκδικούμε Δημόσια Δωρεάν Υγεία και Παιδεία για όλο το λαό! Να γίνουν αποδεκτά τα αιτήματα των Υγειονομικών Ομοσπονδιών (ΟΕΝΓΕ – ΠΟΕΔΗΝ).

7. Συντασσόμαστε με τα αιτήματα των εργαζόμενων στον ιδιωτικό τομέα, ενάντια στα αντεργατικά σχέδια κυβέρνησης,ΣΕΒ.

8.Πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα και συντάξεις. Όχι στην  έκθεση Πισσαρίδη. Στην ιδιωτικοποίηση / ανταποδοτικότητα που σημαίνει καταστροφή της επικουρικής ασφάλισης!

9. Κάτω τα χέρια από τις διαδηλώσεις και τη συνδικαλιστική δράση. Κάτω τα χέρια από τα σωματεία - Καμία νομιμοποίηση στις ηλεκτρονικές ψηφοφορίες και στις τηλε-εκλογές

10.Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις. Μπλόκο στους πλειστηριασμούς.

11.Ανατροπή και ακύρωση όλων των αντεργατικών, αντιλαϊκών μέτρων. Την κρίση να πληρώσει το κεφάλαιο. Λεφτά υπάρχουν στα κέρδη, στην αιματηρή αποπληρωμή του δημόσιου χρέους, στις πολεμικές δαπάνες, στα μυστικά κονδύλια των υπουργείων.

ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΝΕΕΣ Γ.Σ ΚΑΙ Γ.Σ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ.jpg
Νηπιαγωγεία: Η εγκύκλιος Προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου και λειτουργίας Ολοήμερου 2024- 2025
Τι ισχύει για το Ολοήμερο πρόγραμμα και για το ωράριο των Νηπιαγωγών
Νηπιαγωγεία: Η εγκύκλιος Προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου και λειτουργίας Ολοήμερου 2024- 2025
hsap.jpg
Σοκ στον ΗΣΑΠ Αγίου Ελευθερίου: Επιβάτιδα προσπάθησε να πετάξει τη σταθμάρχη στις γραμμές
Πρωτοφανής και βίαιη επίθεση επιβάτιδας στη σταθμάρχη - Προσπάθησε να την πετάξει στις γραμμές
Σοκ στον ΗΣΑΠ Αγίου Ελευθερίου: Επιβάτιδα προσπάθησε να πετάξει τη σταθμάρχη στις γραμμές
σχολεία παιδιά
Δημοτικά Σχολεία: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου και λειτουργίας Ολοήμερου για το σχ. έτος 2024-2025
Ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025 – Προγραμματισμός λειτουργίας Ολοήμερου...
Δημοτικά Σχολεία: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου και λειτουργίας Ολοήμερου για το σχ. έτος 2024-2025