Νίκη Κεραμέως
Σχετικά με την πρόσφατη επίσκεψή της στην Κόρινθο

Κυρία Υπουργέ,

Την Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου  επισκεφτήκατε  σχολικές μονάδες της Κορίνθου,  συνοδεία του  Δημάρχου Κορινθίων και των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού. Για την επίσκεψή σας αυτή το Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας  ουδέποτε ενημερώθηκε  ,  γεγονός βέβαια που δεν μας προκαλεί έκπληξη, καθώς έχουμε εμπεδώσει την απαξίωση που επιδεικνύεται από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προς τα συλλογικά όργανα του κλάδου μας. Παρόλα αυτά, έστω και εξ αποστάσεως, σας αποστέλλουμε αυτήν την επιστολή με τα αιτήματά μας, διότι η  πραγματική εικόνα των σχολείων δεν είναι η σχεδόν ειδυλλιακή εικόνα που παρουσιάστηκε στις συναντήσεις σας.

                                              Αιτήματα της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας

  1. Να ενισχυθεί οικονομικά η εκπαίδευση για την αντιμετώπιση της πανδημίας. 
  2. Διενέργεια δωρεάν μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί και έλεγχος στη διάδοση του ιού.
  3. Να εφαρμοστούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας των μαθητών και των εκπαιδευτικών (αποστάσεις, θερμομέτρηση, έλεγχοι, υγειονομικό υλικό κ.λπ.). Να δοθεί δωρεάν ο αναγκαίος αριθμός κατάλληλων μασκών, σε καθημερινή βάση, σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό. Να μην επαναληφθεί το φιάσκο με τις τεράστιες μάσκες για το πρόσωπο των παιδιών την πρώτη μέρα έναρξης των σχολείων. Ασφαλής μεταφορά των μαθητών, μέσω ΚΤΕΛ, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και υποχρεωτικός καθημερινός έλεγχος στα λεωφορεία που μεταφέρουν μαθητές για χρήση μασκών, αριθμό μαθητών και τήρηση αποστάσεων.
  4. Μέτρα προστασίας για τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου. Το Υπουργείο Παιδείας  να αναγνωρίσει τις ιδιαίτερες συνθήκες άσκησης του έργου μας (είμαστε οι μοναδικοί λειτουργοί του Δημοσίου που καθημερινά συγχρωτιζόμαστε με 25 και παραπάνω μαθητές σε μια αίθουσα). Ακόμη, να προστατεύσει τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, διευρύνοντας και -όχι όπως τελικά γίνεται -περιορίζοντας τις περιπτώσεις των συναδέλφων που δικαιούνται ειδικής άδειας.
  5. Να γίνει μείωση των μαθητών ανά τμήμα με όριο τους 15 μαθητές. Με την ευθύνη του κράτους και του υπουργείου να καλυφθούν οι κτηριακές ανάγκες για τη στέγαση των μαθητών σε κατάλληλες και σύγχρονες υποδομές! 
  6. Να γίνουν τώρα διορισμοί εκπαιδευτικών, ώστε να λειτουργήσουν τα τμήματα με το όριο των 15 μαθητών Είμαστε αντίθετοι στο διορισμό αναπληρωτών τρίμηνης διάρκειας. Με τη Β΄ φάση πρόσληψης  των αναπληρωτών   δεν καλύπτεται το σύνολο των κενών στην Κορινθία. (περίπου 35 κενά ακόμα)
  7. Προσλήψεις ειδικών επιστημόνων (ψυχολόγων, νοσηλευτών, κοινωνικών λειτουργών κ.λπ.) για την αντιμετώπιση των έκτακτων σημερινών συνθηκών.
  8. Να προσληφθούν νοσηλευτές και ειδικό βοηθητικό προσωπικό σε όλα τα σχολεία,  ώστε να υπάρχει εξειδικευμένο προσωπικό  για να αναλάβει τα καθήκοντα του υπεύθυνου διαχείρισης COVID-19 στη σχολική μονάδα. Πώς μπορεί ο συνάδελφος  εκπαιδευτικός να εκτελεί χρέη σχολίατρου ή νοσηλευτή, χωρίς να έχει τις απαραίτητες γνώσεις; ποιες είναι οι νομικές ευθύνες ; πώς θα εφαρμοστούν στην πράξη όλες αυτές οι οδηγίες  και κατευθύνσεις – ασαφείς σε πολλά σημεία- που περιλαμβάνονται στο θεσμικό πλαίσιο;   
  9. Προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας για το συστηματικό και ενδελεχή καθαρισμό των σχολικών κτηρίων καθόλη τη διάρκεια λειτουργίας τους , με ιδιαίτερη έμφαση σε ευαίσθητους χώρους όπως π.χ. τουαλέτες, αίθουσες πολλαπλών χρήσεων, εργαστήρια πληροφορικής .  Οι  καθαρίστριες που προσελήφθησαν στην Κορινθία και μάλιστα με 3ωρη απασχόληση δεν επαρκούν για τις τεράστιες ανάγκες.
  10. Να μην χρησιμοποιηθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για την περιστολή διορισμού των εκπαιδευτικών.
  11. Περιορισμός των μετακινήσεων των εκπαιδευτικών σε διαφορετικά σχολεία.
  12. Στήριξη της Ειδικής Αγωγής με ολοκληρωμένα μέτρα (πλήρης στελέχωση με προσωπικό, υλικοτεχνική υποδομή, επιπλέον χρηματοδότηση για την αντιμετώπιση όλων των αναγκών).
  13. Όχι στη σύγχρονη τηλεκπαίδευση μέσα από τις σχολικές αίθουσες.

Είμαστε ενάντια στην υποβάθμιση και τον εξοβελισμό των ειδικοτήτων  ΠΕ08 (Καλλιτεχνικών), ΠΕ78 (Κοινωνικών Επιστημών), ΠΕ79 (Μουσικής), ΠΕ80 (Οικονομίας) , ΠΕ81 (Πολιτ. Μηχανικών – Αρχιτεκτόνων),  ΠΕ91 (Θεατρικής Αγωγής), ΠΕ88.01 (Γεωπόνων), ΠΕ34 (Ιταλικών), ΠΕ04.05 (Γεωλόγων) από τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, εξαιτίας του νέου ωρολογίου προγράμματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σπερμα
Βρέθηκαν 18 παιδιά στην Ελλάδα από τον δότη με επικίνδυνη γενετική μετάλλαξη
Ο δανός δότης είχε αποκτήσει 197 παιδιά σε όλη την ήπειρο – Οι αρχές ζητούν άμεσους ελέγχους στα παιδιά που γεννήθηκαν από το γενετικό υλικό του
Βρέθηκαν 18 παιδιά στην Ελλάδα από τον δότη με επικίνδυνη γενετική μετάλλαξη
Σοφία Ζαχαράκη
Σοφία Ζαχαράκη: Αυτά είναι τα 13 νέα Πειραματικά σχολεία που θα λειτουργήσουν
Η Υπουργός Παιδείας τονίζει ότι τα Πειραματικά Σχολεία λειτουργούν ως «φάροι» καινοτομίας, με στόχο ένα δημόσιο σχολείο ανοιχτό στις ανάγκες του...
Σοφία Ζαχαράκη: Αυτά είναι τα 13 νέα Πειραματικά σχολεία που θα λειτουργήσουν
karkinos
Αλτσχάιμερ: Το ‘κρυφό’ σημείο του σώματος που προειδοποιεί χρόνια πριν
Μεγάλη διεθνής μελέτη εντοπίζει πρώιμο προγνωστικό δείκτη της νόσου σε μια παραγνωρισμένη λειτουργία του εγκεφάλου
Αλτσχάιμερ: Το ‘κρυφό’ σημείο του σώματος που προειδοποιεί χρόνια πριν
Υπουργείο Παιδείας
ΑΣΠΑΙΤΕ και Σχολή Παραστατικών Τεχνών: Πάει για 2026 το νομοσχέδιο – Τι αλλάζει για φοιτητές και επαγγελματικά δικαιώματα
Νέα Σχολή Παραστατικών Τεχνών: Οι εισακτέοι ανά αντικείμενο – Διοίκηση από κορυφαίους ΔΕΠ και καλλιτέχνες υψηλού κύρους
ΑΣΠΑΙΤΕ και Σχολή Παραστατικών Τεχνών: Πάει για 2026 το νομοσχέδιο – Τι αλλάζει για φοιτητές και επαγγελματικά δικαιώματα