Eικόνα διάλυσης στη Β΄Αθήνας: Κενά, ελλείψεις εκπαιδευτικών, ελλιπής καθαριότητα
Ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Αμαρουσίου σχετικά με την παράσταση διαμαρτυρίας του Δ. Σ. και τη συνάντηση με τον Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας που ακολούθησε

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 16 – 9 – 2020 στις 14:30 παράσταση διαμαρτυρίας του Δ. Σ. και μελών του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου, που έγινε στην έδρα της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας.

Στη συνάντηση που έγινε με τον Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας κο Μπαμπαρούτση Χαράλαμπο τέθηκαν από την πλευρά μας τα παρακάτω θέματα:

  1. Η εικόνα διάλυσης που εμφανίζει η Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας από την έναρξη της λειτουργίας των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων μας στις 14 – 9 – 2020 εξαιτίας της πλήρους και εκτεταμένης ανοργανωσιάς και της έλλειψης σχεδιασμού για την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών που αντιμετωπίζουν τα σχολεία κατά τη λειτουργία τους την περίοδο αυτή του αυξημένου κινδύνου από τις συνέπειες της πανδημίας του κοροναϊού.
  2. Τα τεράστια κενά και ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό που συνεχίζει να έχει  αυτή τη στιγμή η Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας με αποκορύφωμα τα 50 κενά Δασκάλων ΠΕ 70, 40 κενά Νηπιαγωγών ΠΕ 60, 3 κενά Αγγλικών ΠΕ 06, 8 κενά Φυσικής Αγωγής ΠΕ 11, 6 κενά εκπ/κών Μουσικής, 8 κενά εκπ/κών Θεατρικής Αγωγής, 7 κενά εκπ/κών Εικαστικών, 7 κενά εκπ/κών Πληροφορικής, 287 κενά εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης που καθιστούν απόλυτα δυσχερή τη λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων και νηπιαγωγείων μας.  
  3. Τα τεράστια προβλήματα που εγείρονται σε ό, τι αφορά την ασφαλή λειτουργία των σχολείων και νηπιαγωγείων μας με πληθωρικά τμήματα των 25 παιδιών, τη χρήση μάσκας και τα διαλλείματα ομάδων μαθητών για τα οποία το ΥΠΑΙΘ δεν έχει δώσει καμία οδηγία σε σχέση με την εφαρμογή τους.
  4. Την έλλειψη επαρκούς προσωπικού καθαριότητας σε πολλά σχολεία της περιοχής ευθύνης του συλλόγου μας, με αποτέλεσμα την μη λειτουργία των τμημάτων του ολοήμερου εξαιτίας της ανυπαρξίας προσωπικού καθαριότητας ώστε να μπορούν να εφαρμοστούν οι οδηγίες του ΕΟΔΥ για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.
  5. Την ανάληψη ευθύνης (πολιτικής και νομικής) από το ΥΠΑΙΘ ή τον Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας για όλα τα θέματα που εγείρονται σχετικά με την εφαρμογή των οδηγιών του ΕΟΔΥ και του ΥΠΑΙΘ για την «ασφαλή» λειτουργία των σχολείων υπό συνθήκες πανδημίας του ιού covid 19 χωρίς να βαρύνεται ο σύλλογος των διδασκόντων κάθε σχολείου ή ο/η Διευθυντής/Διευθύντρια (του σχολείου) και Προϊσταμένη (του νηπιαγωγείου) εξαιτίας του ανεφάρμοστου των οδηγιών του ΕΟΔΥ και του ΥΠΑΙΘ σε σχολεία και νηπιαγωγεία που ούτε την απαιτούμενη κτηριακή υποδομή διαθέτουν ούτε το απαιτούμενο εκπαιδευτικό προσωπικό ούτε καν το απαιτούμενο προσωπικό καθαριότητας.   
  6. Την κάθετη αντίθεσή μας για την εκ παραλλήλου λειτουργία της εξ αποστάσεως επικοινωνίας – «εκπαίδευσης» με σχολεία ανοιχτά και την αναμετάδοση του μαθήματος από την τάξη.
  7. Τα προβλήματα εφαρμογής της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής & Εκπ/σης στους Δήμους της περιοχής στη βάση της εφαρμογής του ν. 4521/2018.
  8. Την απαίτησή μας να ανακοινώνονται όλα τα υπάρχοντα λειτουργικά κενά και να τοποθετούνται σε αυτά οι αναπληρωτές συνάδελφοί μας κατόπιν αιτήσεώς τους και με πράξεις του ΠΥΣΠΕ και όχι του Δ/ντή Εκπ/σης.
  9. Την έντονη διαμαρτυρία μας για τις λάθος ανακοινώσεις και αιφνίδιες ανακοινοποιήσεις των λειτουργικών κενών για την τοποθέτηση των αναπληρωτών συναδέλφων μας αλλά και την «σαλαμοποίηση» της ανακοίνωσης των λειτουργικών κενών (όχι όλα μαζί αλλά σε ομάδες) με αποτέλεσμα συνάδελφοι αναπληρωτές με περισσότερα μόρια να μην τοποθετούνται σε θέσεις που θα μπορούσαν να πιάσουν αλλά πολύ μακρύτερα του τόπου συμφερόντων τους ή αναπληρωτές χωρίς νοηματική να τοποθετούνται στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κωφών – Βαρύκοων Πεύκης. 
  10. Την απαράδεκτη τακτική της προσωρινής τοποθέτησης και μετακίνησης των αναπληρωτών συναδέλφων μας προκειμένου να αναλάβουν υπηρεσία την 1η – 9 – 2020 σε διάφορα σχολεία και νηπιαγωγεία της Β΄ Αθήνας έναντι της ηλεκτρονικής ανάληψης υπηρεσίας που έπρεπε να υπάρχει και να εφαρμόζεται μέχρι την οριστική τοποθέτηση των συναδέλφων μας αναπληρωτών στις τελικές θέσεις τους.
  11. Τα προβλήματα λειτουργίας στην επικοινωνία των συναδέλφων εκπαιδευτικών με τις υπηρεσίες της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας (συνεχώς δυσλειτουργούσα ιστοσελίδα της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας και  αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας τις περισσότερες φορές με τους αρμόδιους της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας). Ακόμα και κατά τη διάρκεια της παράστασης διαμαρτυρίας επικρατούσε το αδιαχώρητο και η απόλυτη ανοργανωσιά στη Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας όπου οι υπάλληλοι αναγκάζονται να δουλεύουν κυριολεκτικά ο ένας απάνω στον άλλον χωρίς τον αναγκαίο επαρκή χώρο και αποστάσεις ακριβώς όπως χιλιάδες εκπαιδευτικοί στοιβάζονται σε ακατάλληλες (μικρές) τάξεις με 25 παιδιά.
  12. Το ζήτημα της ικανοποίησης των αποσπάσεων σε ειδικά σχολεία και τμήματα ένταξης εντός ΠΥΣΠΕ των μονίμων εκπ/κών της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας που διαθέτουν σχετικά προσόντα ειδικής αγωγής εφόσον υπάρχουν λειτουργικά κενά στα οποία ζητούν να τοποθετηθούν.
  13. Το ζήτημα της διενέργειας κύκλου επανατοποθετήσεων των αναπληρωτών της Α΄ φάσης προσλήψεων όταν θα γίνει η Β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών – ικανοποίησης όλων των αιτήσεων – ενστάσεων επανατοποθέτησης των συναδέλφων μας αναπληρωτών. 
  14. Την άμεση διενέργεια της Β΄ φάσης πρόσληψης αναπληρωτών από το ΥΠΑΙΘ για την κάλυψη των υπαρχόντων κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό.
  15. Την απαίτησή μας να καλυφθούν τα κενά σε εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης ένας δάσκαλος ανά έναν μαθητή/μαθήτρια και την τοποθέτηση δύο επιπλέον εκπαιδευτικών ΠΕ 70 σε κάθε δωδεκαθέσιο σχολείο για την κάλυψη των αναγκών του ολοήμερου και των απουσιών των εκπαιδευτικών με αντίστοιχη πρόνοια για τα νηπιαγωγεία σε αυτήν την περίοδο της πανδημίας.

Σε πολύ άσχημο κλίμα έντασης  οι απαντήσεις που λάβαμε από τον Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας ήταν απόλυτα ενταγμένες στο πνεύμα της εφαρμογής των πολιτικών αποφάσεων και εγκυκλίων του ΥΠΑΙΘ μακριά από την ικανοποίηση των αιτημάτων και των θέσεων του εκπαιδευτικού – λαϊκού κινήματος και των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας. Μάλιστα οι απαντήσεις του έφτασαν και ξεπέρασαν τα όρια της πρόκλησης, αφού μας είπε ό, τι όλα έγινα και γίνονται στη βάση των εγκυκλίων διαταγών και οδηγιών του ΥΠΑΙΘ  (τοποθετήσεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, προσωρινές τοποθετήσεις αναπληρωτών κ.λπ.) με «άριστο» τρόπο, ενώ αναμένονται περαιτέρω οδηγίες του ΥΠΑΙΘ για τη λειτουργία των σχολείων σε συνθήκες πανδημίας και μας πληροφόρησε ότι «θα βοηθήσει» στη λύση των προβλημάτων η πρόσληψη αναπληρωτών τρίμηνων συμβάσεων που πρόσφατα και παρά τις αντιδράσεις του κλάδου νομοθέτησε η κυβέρνηση της Ν. Δ.

Μας ανακοίνωσε ότι επίκειται β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών για την αντιμετώπιση των ελλείψεων σε διδακτικό προσωπικό εκτός των προσλήψεων παράλληλης στήριξης ενώ δεν ανέλαβε καμία ευθύνη και δεν έδωσε καμία απάντηση για το ζήτημα του ανεφάρμοστου των οδηγιών του ΕΟΔΥ και του ΥΠΑΙΘ για την «ασφαλή» λειτουργία των σχολείων ρίχνοντας το μπαλάκι των ευθυνών στους συλλόγους των διδασκόντων και στους/στις Διευθυντές/Διευθύντριες των Δημοτικών Σχολείων και τις Προϊστάμενες των Νηπιαγωγείων. Ακόμα χειρότερα για τις ελλείψεις σε προσωπικό καθαριότητας των σχολείων επέρριψε την ευθύνη στους Δήμους στους οποίους μας παρέπεμψε για διεκδικήσεις.

Από την πλευρά μας τονίσαμε ότι δεν πρόκειται να σταματήσουμε τις πιέσεις και τις κινητοποιήσεις μας μέχρι την οριστική ικανοποίηση των αιτημάτων μας με έμφαση στη δημιουργία των ολιγομελών τμημάτων (μέχρι 15 μαθητές) και στην κατάργηση του νόμου 4692/2020 που αυξάνει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα και εισάγει την «αξιολόγηση» - χειραγώγηση και υποταγή των εκπαιδευτικών αλλά θα συνεχίσουμε αταλάντευτα τη μάχη μας για την υπεράσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας ενάντια στις πολιτικές της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ που τα επιβουλεύονται και επιχειρούν να τα περιστείλουν και καταργήσουν.  

Μάλιστα καταγγείλαμε και καταγγέλλουμε την τακτική και τις παραπάνω δηλώσεις του Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας και τον καλούμε να πάψει να απευθύνει λογίδρια στις/στους Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων της περιοχής ευθύνης του συλλόγου μας περί ικανής «ηγεσίας» και «κατάλληλων ηγετικών στελεχών» της Δημόσιας Εκπ/σης προσπαθώντας να ωραιοποιήσει το απόλυτο ναυάγιο στο οποίο οδηγείται η Δημόσια Εκπαίδευση εξαιτίας των πολιτικών που υλοποιεί η κυβέρνηση που τον διόρισε ως Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας. Θα ήταν καλύτερο για τον ίδιο και για όλους μας να προσπαθήσει να απαντήσει και να λύσει στοιχειώδη προβλήματα της καθημερινής λειτουργίας των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της περιοχής μας.

Από την δική μας πλευρά ως Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε αταλάντευτα να παλεύουμε και να διεκδικούμε για το Δημόσιο Σχολείο, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα