συνεδρίαση με τηλεδιάσκεψη
«Τέσσερις ημέρες πριν την (καθυστερημένη) έναρξη των σχολείων και το Υπουργείο Παιδείας έχει αφήσει ακόμη εκκρεμή κι ανοιχτά ζητήματα, προσμένοντας ίσως κάποιο …θαύμα και πετώντας το μπαλάκι στους εκπαιδευτικούς σε πολλά ζητήματα» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Κορινθίας - Ενημέρωση από τη συνάντηση της ΕΛΜΕ με τον ΔΙΔΕ Κορινθίας

Τέσσερις ημέρες πριν την (καθυστερημένη) έναρξη των σχολείων και το Υπουργείο Παιδείας έχει αφήσει ακόμη εκκρεμή κι ανοιχτά ζητήματα, προσμένοντας ίσως κάποιο …θαύμα και πετώντας το μπαλάκι στους εκπαιδευτικούς σε πολλά ζητήματα.

Στην πρώτη συνάντηση - παράσταση που έκανε το ΔΣ της Α’ ΕΛΜΕ Κορινθίας στον νέο προσωρινό Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, Δημήτρη Ασβεστόπουλο, και στην οποίαν ήταν παρούσα και η ΕΑΚ Κορινθίας, δεν λάβαμε δυστυχώς ικανοποιητικές απαντήσεις σε όλα τα ζητήματα που θέσαμε.

Συγκεκριμένα:

·Μάσκες. Ενημερώσαμε ότι δεν έχουν έρθει ακόμη! Ο Προϊστάμενος μάς παρέπεμψε στην Αυτοδιοίκηση ως κατά νόμο αρμόδια για το θέμα. Εν τω μεταξύ, ο Υπουργός Εσωτερικών Θεοδωρικάκος δήλωσε πρόσφατα ότι το κονδύλι έχει εξασφαλιστεί και από κει και πέρα το θέμα είναι των Δήμων. Εμείς δηλώσαμε ότι σημασία δεν έχει τόσο η «αρμοδιότητα της απόφασης» αλλά ότι πρέπει να βρίσκονται οι μάσκες τη Δευτέρα στα σχολεία. Επισημάναμε, επίσης, την έλλειψη σαφούς θεσμικού πλαισίου στην περίπτωση μη συμμόρφωσης αλλά και τις απειλές που δέχονται συνάδελφοι σε άλλες περιοχές από γονείς.

·Καθαριότητα. Θέσαμε το ζήτημα της μη έγκαιρης πρόσληψης των καθαριστριών ζητώντας για μια ακόμη φορά πρόσληψη μόνιμου προσωπικού καθαριότητας. Επίσης, με βάση πληροφορίες από άλλες περιοχές, η σύμβαση θα είναι για τρίωρο καθημερινό (!) με διάφορα εργασιακά θέματα να προκύπτουν (θα διασφαλίζεται το ένσημο; ). Είναι χαρακτηριστικό ότι όλες τις προηγούμενες μέρες αρκετοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες σε πολλά σχολεία εκτελούσαν (εκτός από τα «συνήθη καθήκοντα» της φύλαξης, της επιστασίας και της γραμματείας που έχουμε φορτωθεί στην Ελλάδα οι εκπαιδευτικοί) και χρέη καθαριστών-ιστριών. Η απάντηση ήταν πάλι παραπομπή στην Αυτοδιοίκηση. Το πρόβλημα, όμως, παραμένει!

·Μικρότερα τμήματα. Ζητήσαμε να σπάσουν όλα τα πολυπληθή τμήματα σε μικρότερα. Δείξαμε με παραδείγματα (πχ Λέχαιο, Λουτράκι, κ.ά.) ότι μπορούν άμεσα ή με σχετικά μικρά έξοδα να βρεθούν οι επιπλέον απαιτούμενες αίθουσες. Η Διοίκηση απάντησε ότι βλέπει με κατανόηση το αίτημά μας και θα διευκολύνει, όπου είναι εφικτό, τη δημιουργία μικρότερων τμημάτων. Ζητάμε να βρεθούν άμεσα και οι επιπλέον αίθουσες και το επιπλέον προσωπικό για λόγους υγειονομικούς αλλά και παιδαγωγικούς, μορφωτικούς και εργασιακούς!

·Ολιγομελή. Ζητήσαμε την επίσημη έγκριση όσων ολιγομελών δεν έχουνε εγκριθεί μέχρι τώρα (Βραχάτι, Ζευγολατιό, κ.ά.). Η Διοίκηση μάς απάντησε ότι θα γίνει προσπάθεια να λειτουργήσουν όλα τα ολιγομελή σε συνεννόηση με την Περιφέρεια.

·Κενά. Ζητήσαμε να καλυφθούν άμεσα με Β’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών τα πάνω από 50 κενά που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή σε Γενική, Ειδική, Μουσικό, κ.ά. Δεν λάβαμε κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τον χρόνο πρόσληψης. Διαφωνούμε με το αίσχος των τρίμηνων συμβάσεων που φέρνει το Υπουργείο και στην Παιδεία, με αφορμή τον κορωνοϊό. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί τώρα!

·Άδειες. Υπάρχουν πληροφορίες από κάποιες Διευθύνσεις ότι η Διοίκηση εκεί, εκμεταλλευόμενη την ασάφεια της Εγκυκλίου Αδειών Ειδικού Σκοπού για συναδέλφους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, αρνείται σε κάποιες περιπτώσεις τη χορήγηση των αδειών. Ζητήσαμε την ικανοποίηση όλων των αιτημάτων για τη μέγιστη δυνατή προστασία των συναδέλφων μας. Λάβαμε την απάντηση ότι αυτό θα γίνει.

·Τεστ. Ζητήσαμε μαζικά και δωρεάν τεστ για όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες σε περίπτωση κρούσματος (όπως έγινε και σε άλλες περιοχές πχ Περιστέρι). Η υγεία μας είναι πολύτιμη και πρέπει να μπορούμε να εξεταζόμαστε δωρεάν κι όχι να αναγκαζόμαστε να καταφύγουμε σε ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα επιβαρύνοντας το ήδη πενιχρό εισόδημά μας! Δεν λάβαμε κάποια απάντηση σε αυτό.

·Οδηγίες. Επισημάναμε το απαράδεκτο γεγονός της μεγάλης καθυστέρησης των οδηγιών μαθημάτων (ασαφείς κι αυτές) για την αναπλήρωση της περσινής χαμένης ύλης εντός δέκα ημερών ενώ δεν γνωρίζουμε κάτι ακόμη για τη φετινή ύλη (πιθανώς η περσινή). Η Διοίκηση μάς παρέπεμψε σε επίσημες ανακοινώσεις του Υπουργείου.

·Λειτουργία ιστοσελίδας. Ζητήσαμε, για λόγους διαφάνειας, την άμεση ενημέρωση της ιστοσελίδας της ΔΙΔΕ με ανάρτηση Πινάκων, Τοποθετήσεων, κτλ κι όχι απλά με τηλεφωνική ενημέρωση ή αποστολή με mail στα σχολεία και στους συναδέλφους. Η Διοίκηση απάντησε ότι θα το υλοποιήσει.

·Μορατόριουμ. Πέρα από την πάγια αντίθεσή μας, θεωρούμε ότι ακόμη πιο πολύ φέτος (εν μέσω επιδημίας) τα ψηφισμένα εν κρυπτώ πέρσι αντιεκπαιδευτικά μέτρα της Αξιολόγησης και της Τράπεζας Θεμάτων ΔΕΝ μπορούν να εφαρμοστούν. Δεν λάβαμε κάποια συγκεκριμένη απάντηση.

·Προσφυγόπουλα. Ζητήσαμε την ενσωμάτωση όλων των προσφυγόπουλων στα σχολεία μας με τις κατάλληλες δομές και υποστήριξη (τάξεις υποδοχής κ.ά.). Λάβαμε την απάντηση ότι θα προχωρήσει ομαλά η ένταξη όπου αυτό είναι δυνατό κι ότι γίνεται προσπάθεια αυτήν τη στιγμή να εξασφαλιστούν οι κατάλληλες αίθουσες, χωρίς όμως συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Ζητάμε την άμεση υλοποίηση του περσινού μας αιτήματος: «Όλα τα παιδιά στο σχολείο, ανεξαρτήτως φυλής, χρώματος, θρησκείας, φύλου και οποιασδήποτε άλλης διάκρισης!».

Συναδέλφισσες-οι,

Η φετινή χρονιά θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Δεν έχουμε να περιμένουμε πολλά από το Υπουργείο που κινείται με προχειρότητα, σπασμωδικά, συχνά αντιδραστικά (τρίμηνες συμβάσεις αναπληρωτών κ.ά.), με αδιαφορία ή απλά επικοινωνιακή διαχείριση της επικίνδυνης κατάστασης την οποίαν η Κυβέρνηση της ΝΔ όξυνε μες στο καλοκαίρι με τις παλινωδίες της και τις αντιφάσεις της. Εμείς θα σηκώσουμε το βάρος της μόρφωσης των παιδιών του λαού μας: ο λαός θα σώσει τον λαό! Με τις αγωνίες και τους αγώνες μας, με τις φοβίες και τις ελπίδες μας, με τα λάθη και τον ζήλο μας! Όπως έλεγε κι ο Δάσκαλος Δημήτρης Γληνός, «εκ των κάτω το φως!».

Καλή σχολική χρονιά να έχουμε με υγεία!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αλτσ
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο σώμα μπορεί να συσχετίζεται με την παρουσία παθολογικών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο,...
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
diamartiria
Αξιολόγηση: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στην Πρωτοβάθμια Ηρακλείου (Pic)
Μαζική διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στα γραφεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου
Αξιολόγηση: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στην Πρωτοβάθμια Ηρακλείου (Pic)
taksi
Μαθητές δύο ταχυτήτων – Εκπαιδευτικά κενά φρενάρουν τη μόρφωση των παιδιών
Αγανάκτηση από τους γονείς του 1ου Γυμνασίου Χολαργού για τα εκπαιδευτικά κενά που παραμένουν ακάλυπτα
Μαθητές δύο ταχυτήτων – Εκπαιδευτικά κενά φρενάρουν τη μόρφωση των παιδιών
kinito_fortisi
Ένας top χάκερ παγκοσμίως εξηγεί γιατί πρέπει να προσέχεις όταν δανείζεσαι φορτιστή από άλλους

Ο Ryan Montgomery, γνωστός και ως ο «καλύτερος χάκερ στον κόσμο», προειδοποιεί για τους κινδύνους που ελλοχεύουν όταν...

Ένας top χάκερ παγκοσμίως εξηγεί γιατί πρέπει να προσέχεις όταν δανείζεσαι φορτιστή από άλλους