Προσλήψεις αναπληρωτών Α' φάσης χωρίς παράλληλες στηρίξεις και στελέχωση Τμημάτων Υποδοχής;
Ερωτηματικά προκύπτουν από την επιλογή του υπουργείου να ζητήσει από τις Διευθύνσεις τα κενά που προκύπτουν αυτή τη στιγμή, εκτός από αυτά σε ΖΕΠ και παράλληλες στηρίξεις, σύμφωνα με την ΑΕΕΚΕ

Πολιτική επιλογή που, εφόσον επιβεβαιωθεί, αποτελεί κατάφωρη διάκριση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας στον τομέα της ειδικής αγωγής και των αλλόγλωσσων μαθητών χαρακτηρίζει η ΑΕΕΚΕ το ενδεχόμενο μη αποστολής κενών σε ΖΕΠ (τμήματα υποδοχής) και παράλληλες στηρίξεις από τις Διευθύνσεις.

Κι αυτό διότι το υπουργείο ζήτησε να σταλούν τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό που προκύπτουν αυτή τη στιγμή, εκτός των ΖΕΠ και των παράλληλων στηρίξεων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΑΕΕΚΕ:

Την προηγούμενη εβδομάδα το Υπουργείο Παιδείας, στην τηλεδιάσκεψη με το ΔΣ της ΔΟΕ, ανέφερε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα όπου απαιτείται για να προχωρήσει στις προσλήψεις των αναπληρωτών, σε όλες τις δομές και βαθμίδες του δημόσιου σχολείου. Το χρονοδιάγραμμα ξεκινάει να υλοποιείται με την ανάδειξη των κενών από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, την αποστολή στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και από εκεί στο Υπουργείο Παιδείας. Συνδυαστικά με τις αιτήσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ξεκινάνε από αύριο μέχρι και τις 18 Αυγούστου ο ορίζοντας για την Ά φάση πρόσληψης αναπληρωτών αναμένεται γύρω στις 25 Αυγούστου. 

Το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να σταλούν τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό που προκύπτουν αυτή τη στιγμή, εκτός όμως από τα κενά σε ΖΕΠ (τμήματα υποδοχής) και παράλληλες στηρίξεις. Αυτή η κίνηση του Υπουργείου Παιδείας δίνει την αίσθηση ότι θα προχωρήσουν οι προσλήψεις αναπληρωτών Ά φάσης χωρίς  να πραγματοποιηθούν προσλήψεις σε παράλληλες στηρίξεις και σε Τμήματα Υποδοχής.

Αυτή η πολιτική επιλογή, εφόσον επιβεβαιωθεί, αποτελεί κατάφωρη διάκριση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στον τομέα της ειδικής αγωγής και των αλλόγλωσσων μαθητών μας, αφήνοντας εξαρχής τους μαθητές της ειδικής αγωγής που χρήζουν παράλληλης στήριξης εκτός της όποιας μαθησιακής υποστήριξης και θέτει σε δεύτερης κατηγορίας τους μαθητές που χρήζουν μαθησιακής υποστήριξης μέσα από τα τμήματα υποδοχής.

Η συζήτηση για το ποια σενάρια μπορούν να εφαρμοστούν ανάλογα με την επιδημιολογική κατάσταση της χώρας, προς το τέλος Αυγούστου, επιτάσσει από το Υπουργείο Παιδείας σοβαρό σχεδιασμό και ετοιμότητα υλοποίησης κάθε δυνατού σεναρίου. Όποιο σενάριο επομένως κι αν επικρατήσει για την έναρξη των σχολείων, λόγω covid-19, το εκπαιδευτικό προσωπικό πρέπει να είναι στη θέση του την 1η του Σεπτέμβρη σε όλες τις δομές και βαθμίδες του δημόσιου σχολείου.

Η απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης συντελείται, μεθοδικά και συντεταγμένα, από την ηγεσία του υπουργείου παιδείας με την έντεχνη υποστελέχωση των δομών του δημόσιου σχολείου, την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα και όλες τις άλλες αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις που έχει πρόσφατα ψηφίσει στη βουλή.

Ως Ανεξάρτητη Ενωτική Εκκίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να διευκρινίσει άμεσα τις προθέσεις του και σε αυτό πρωταγωνιστικό και καθοριστικό ρόλο μπορούν να διαδραματίσουν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες και οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών. Το εκπαιδευτικό κίνημα ζητά σε όλους τους τόνους από την Κυβέρνηση να σταματήσει τα επικοινωνιακά παιχνίδια και να προχωρήσει άμεσα σε μόνιμους διορισμούς στη γενική αγωγή σε όλα τα πραγματικά κενά. Ταυτόχρονα σε αυτή τη χρονική συγκυρία καμία διαφορετική επιλογή δεν ικανοποιεί την εκπαιδευτική κοινότητα και συνολικά την κοινωνία από την στήριξη του δημόσιου σχολείου και την κάλυψη όλων των κενών με αναπληρωτές στην έναρξη του σχολικού έτους.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΕΚ-ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

ΕΝΟΤΗΤΑ - ΑΓΩΝΑΣ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Παν.Αιγαίου: Έκπτωση σε σεμινάρια Σχολική Ψυχολογίας ή Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

 

ΒΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

 

 

 

σχετικά άρθρα

Πρόσληψη εκπαιδευτικών σε σχολεία αρμοδιότητας Διεύθυνσης Θρησκευτικής Εκπαίδευσης - Ονόματα
Πρόσληψη εκπαιδευτικών σε σχολεία αρμοδιότητας Διεύθυνσης Θρησκευτικής Εκπαίδευσης - Ονόματα
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στο προαναφερθέν Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης καθώς και στην οικεία Διεύθυνση...
Πρόσληψη εκπαιδευτικών σε σχολεία αρμοδιότητας Διεύθυνσης Θρησκευτικής Εκπαίδευσης - Ονόματα
Κ. Αρσένης: Ρίψη δακρυγόνων εναντίον των μαθητών και αποκλεισμός, όσων αντιδρούν, από το δικαίωμα στην εκπαίδευση
Κ. Αρσένης: Ρίψη δακρυγόνων εναντίον των μαθητών και αποκλεισμός, όσων αντιδρούν, από το δικαίωμα στην εκπαίδευση
Δήλωση Κ. Αρσένη για τη ρίψη δακρυγόνων εναντίον των μαθητών και τον αποκλεισμό, όσων αντιδρούν, από το δικαίωμα στην εκπαίδευση
Κ. Αρσένης: Ρίψη δακρυγόνων εναντίον των μαθητών και αποκλεισμός, όσων αντιδρούν, από το δικαίωμα στην εκπαίδευση
Αδιόριστοι λόγω παραβόλου: Να πάψουμε να είμαστε επαίτες ευνοϊκής μεταχείρισης για ένα ατόπημα που μας χρεώνουν ενώ ποτέ δεν διαπράξαμε
Αδιόριστοι λόγω παραβόλου: Να πάψουμε να είμαστε επαίτες ευνοϊκής μεταχείρισης για ένα ατόπημα που μας χρεώνουν ενώ ποτέ δεν διαπράξαμε
Ανακοίνωση της συντονιστικής επιτροπής αδιόριστων λογω παραβολου σε σχεση με την τοποθετηση της κ. Ζαχαράκη έπειτα απο σχετική επερώτηση της κ....
Αδιόριστοι λόγω παραβόλου: Να πάψουμε να είμαστε επαίτες ευνοϊκής μεταχείρισης για ένα ατόπημα που μας χρεώνουν ενώ ποτέ δεν διαπράξαμε
ΚΝΕ: Μεγαλειώδεις οι κινητοποιήσεις των μαθητών - Η κυβέρνηση να τους ακούσει
ΚΝΕ: Μεγαλειώδεις οι κινητοποιήσεις των μαθητών - Η κυβέρνηση να τους ακούσει
Ανακοίνωση της Κομμουνιστικής Νεολαίας Ελλάδος για τις κινητοποιήσεις των μαθητών - «Οι απειλές της κυβέρνησης έπεσαν στο κενό»
ΚΝΕ: Μεγαλειώδεις οι κινητοποιήσεις των μαθητών - Η κυβέρνηση να τους ακούσει