ΚΝΕ: Κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας να αναλάβουν τις ευθύνες τους για την εξεταστική των φοιτητών που παραμένει στον αέρα
Οι συστάσεις του υπουργείου «καλό θα ήταν να γίνει η εξεταστική δια ζώσης» είναι άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε!

Η αγωνία, το άγχος που κυριαρχεί στους φοιτητές για την πορεία των σπουδών και τους όρους διεξαγωγής της εξεταστικής οφείλονται στην κυβέρνηση της ΝΔ και τη διαχρονική κρατική ευθύνη που έχει αφήσει τα πανεπιστημιακά ιδρύματα στο έλεος της υποχρηματοδότησης, χωρίς τις αναγκαίες και κατάλληλες υποδομές και προσωπικό εκπαίδευσης, καθαριότητας, συντήρησης και λειτουργίας.

Η κυβέρνηση για μια ακόμα φορά πετάει την ευθύνη στα τμήματα και στους καθηγητές για το αν, πώς και πότε θα γίνει η εξεταστική, χωρίς να έχει εξασφαλίσει ακόμα την έγκαιρη διανομή όλων των απαραίτητων συγγραμμάτων στους φοιτητές, συνεχίζοντας να έχει στον αέρα τους πρακτικάριους φοιτητές και χωρίς να έχει δώσει ούτε ένα ευρώ για να καλύψει τις έκτακτες ανάγκες που προκύπτουν στη λειτουργία των ιδρυμάτων.

Αυτή η κατάσταση σε συνδυασμό με τα νέα οικονομικά και εργασιακά βάρη που καλούνται να πληρώσουν οι λαϊκές οικογένειες προσθέτουν πολλαπλάσια εμπόδια στους φοιτητές, οι οποίοι δεν μπορούν να προγραμματίσουν πότε και πώς θα πάρουν πτυχίο, πώς θα περάσουν μαθήματα, θα κάνουν διπλωματική  εργασία, πρακτική άσκηση κ.λπ.  

Οι συστάσεις του υπουργείου «καλό θα ήταν να γίνει η εξεταστική δια ζώσης» είναι άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε! Δεν ξέρει το υπουργείο ότι, ακόμα και πριν την πανδημία, οι φοιτητές δε χωρούσαν στις αίθουσες; Ότι το προσωπικό λειτουργίας, καθαριότητας και συντήρησης είναι ανεπαρκέστατο;

Το ίδιο μακριά από την πραγματικότητα είναι και τα στοιχεία που παρουσιάζει το υπουργείο ότι δήθεν η εξ' αποστάσεως διδασκαλία προχωρά ανεμπόδιστα και πως μπορεί να πραγματοποιηθεί η εξεταστική μέσω αυτής. Η αλήθεια είναι πως ακόμα και μετά από δυο μήνες εφαρμογής της τηλε-εκπαίδευσης συνεχίζουν και δεν έχουν πρόσβαση όλοι οι φοιτητές, οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται, αρκετές εκ των οποίων τις πληρώνουν οι καθηγητές, δεν μπορούν να σηκώσουν τον όγκο των εργασιών. Κανείς δε δίνει απαντήσεις στις σοβαρές ενστάσεις από την εκπαιδευτική κοινότητα για τη διεξαγωγή εξεταστικής μέσω της τηλεματικής διαδικασίας, αφού τίθενται ζητήματα διαβλητότητας, αξιοκρατίας και μη ισότιμης συμμετοχής όλων των φοιτητών. Η κυβέρνηση παινεύει συνολικά την τηλε-εκπαίδευση γιατί θέλει να μπαλώσει με αυτήν πάγια και σημαντικά κενά στη λειτουργία των ιδρυμάτων και όχι να αναβαθμίσει την εκπαιδευτική διαδικασία, η οποία για να πραγματοποιηθεί ολοκληρωμένα απαιτεί καθηγητές, αίθουσες και εξοπλισμό.

Οι φοιτητές να μην επιτρέψουν την παραπέρα υποβάθμιση και χτύπημα των μορφωτικών τους δικαιωμάτων, που με αφορμή και την πανδημία η κυβέρνηση προωθεί. Είναι ευθύνη της κυβέρνησης και όχι μεμονωμένα των ιδρυμάτων και των καθηγητών να δώσει λύση στον “λαβύρινθο” προβλημάτων που έχει διαμορφωθεί στα πανεπιστήμια. Έχει την ευθύνη να εξασφαλίσει ασφαλείς όρους φοίτησης και εξέτασης όλων των φοιτητών με ισότιμους όρους, μέτρα στήριξης των οικογενειών των φοιτητών, δωρεάν και ασφαλής μετακίνηση στον τόπο σπουδών.

Οι φοιτητές με τους συλλόγους τους να διεκδικήσουν όλα αυτά που δικαιούνται για τις σπουδές, την υγεία, το πτυχίο, τη μόρφωση και τη δουλειά που τους αξίζει.

 

Αθήνα, 6/5/2020                                               Το Γραφείο Τύπου του ΚΣ της ΚΝΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Θέλω να πατήσω ένα κουμπί και να εξαφανίσω τους τουρίστες» – Η αίσθηση της έλλειψης χώρου στην Αθήνα

Προσοχή! Νέο κύμα καύσωνα από σήμερα Κυριακή με διάρκεια και κινδύνους – Ποιες περιοχές θα «καούν»

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yppeth ypourgeio paideias
Πανελλήνιες 2025: Συμπληρωματικές 1.970 θέσεις εισακτέων στα ΑΕΙ – Αναλυτικά η κατανομή
Συμπληρωματική Υπουργική απόφαση του ΥΠΑΙΘΑ ορίζει τον συνολικό αριθμό θέσεων εισαγωγής στις σχολές και τμήματα όλων των κατηγοριών στην τριτοβάθμια...
Πανελλήνιες 2025: Συμπληρωματικές 1.970 θέσεις εισακτέων στα ΑΕΙ – Αναλυτικά η κατανομή
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Θα μπορεί το παιδί μου να σπουδάσει;»: Μητέρα υποψηφίου ζητά εξηγήσεις από το Γεωπονικό για το Τμήμα της Θήβας
Καμία απάντηση από το Γεωπονικό σε αγωνιώδη ερώτηση μητέρας για φοιτητές της Θήβας - Η επιστολή
«Θα μπορεί το παιδί μου να σπουδάσει;»: Μητέρα υποψηφίου ζητά εξηγήσεις από το Γεωπονικό για το Τμήμα της Θήβας
Τζιπ στο Κολωνάκι έπεσε πάνω σε κόσμο
Κολωνάκι: Ο παρκαδόρος προσπάθησε με τα χέρια να σταματήσει το τζιπ – Στη ΜΕΘ νοσηλεύεται 46χρονος (βίντεο)
Συγκλονιστικές μαρτυρίες για την "τρελή" πορεία του SUV στο Κολωνάκι που έστειλε στο νοσοκομείο δεκάδες ανθρώπους - «Ήταν ένα τσουνάμι από μέταλλο...
Κολωνάκι: Ο παρκαδόρος προσπάθησε με τα χέρια να σταματήσει το τζιπ – Στη ΜΕΘ νοσηλεύεται 46χρονος (βίντεο)